2016-08-28, 22:18
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Fast han täcker ju inte bollen för den får Isak stopp på.
Ja, dåligt formulerat, men situationen är densamma som sker i princip i varje match.
Citera
2016-08-28, 22:19
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Har gjort det flera gånger, Aidoo fäller ut armarna och täcker ut bollen och sen börjar de kramas utanför planen.

Ok du är mongoloid... Bollen ligger ju på planen i spel.
Citera
2016-08-28, 22:22
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ja, dåligt formulerat, men situationen är densamma som sker i princip i varje match.

Nej jag har i princip aldrig sett det förut. Därför det är så intressant. Vore kul att få klarhet i det. Blir det indirekt frispark, straff eller rött kort? För en foul är det.
Citera
2016-08-28, 22:24
Medlem
Citat:

Så du menar att i princip varje match så försöker en försvarare täcka ut bollen, en anfallare stoppar bollen och försvararen tappar balansen men tar ett livtag på anfallaren och för bort honom 4 meter.

Brukar inte hända i de matcher jag ser på.
Citera
2016-08-28, 22:32
Moderator
easy_dans avatar
Sitter gnagarna och gnäller om att dom ska ha straff nu igen?

Ja Aidoo får armen runt Isak bakom sin egen rygg, kan ju ha att göra med att han har både arm och armbåge från Isak i ryggen och därför tappar balansen.

Tråkigt match men med tanke på hur det sett ut tidigare är en tråkig match nästan en våt dröm, 666 fortsätter att hålla tätt. Men nu får Nanne göra något åt anfallsspelet, kanske dags att bänka Erik som inte alls hittar sin roll i laget, starta Dibba - Alex tillsammans.
Citera
2016-08-28, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Good for business är han iaf, för de lokala pizzabagarna.

Har han prövats som anfallare?

Ja, han spelade med Jordan en match för ett par veckor sedan. Gjorde tyvärr en blek insats, ungefär som att återigen se Ajdarevic lufsa omkring på topp i HIF.

Jag är inte blind; visst ser jag att han slår bort en del enkla passningar. Men samtidigt ligger han ju bakom mycket av de farligheter som HIF skapat i de matcher de faktiskt tagit poäng i. Dessutom ligger han bakom poäng, trots dåligt förtroende och in & ut i laguppställningen som det varit tidigare.
Däremot tycker jag inte att han är lat. Jag tycker att Bojanic jobbar hårt för laget - i vart fall de matcher jag sett.
Citera
2016-08-28, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
Ja, han spelade med Jordan en match för ett par veckor sedan. Gjorde tyvärr en blek insats, ungefär som att återigen se Ajdarevic lufsa omkring på topp i HIF.

Jag är inte blind; visst ser jag att han slår bort en del enkla passningar. Men samtidigt ligger han ju bakom mycket av de farligheter som HIF skapat i de matcher de faktiskt tagit poäng i. Dessutom ligger han bakom poäng, trots dåligt förtroende och in & ut i laguppställningen som det varit tidigare.
Däremot tycker jag inte att han är lat. Jag tycker att Bojanic jobbar hårt för laget - i vart fall de matcher jag sett.

Viss talang har han helt klart, men han har ju inte psyket och disciplinen för att förvalta det, iaf inte när han var i Blåvitt, och det skulle inte förvåna mig om han fortsatt på inslaget spår i Helsingborg.
Citera
2016-08-28, 23:04
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Viss talang har han helt klart, men han har ju inte psyket och disciplinen för att förvalta det, iaf inte när han var i Blåvitt, och det skulle inte förvåna mig om han fortsatt på inslaget spår i Helsingborg.

Han går ut på morgnarna och tar en promenad innan träningen så visst har han bättrat sig.
Citera
2016-08-28, 23:07
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Tråkigt match men med tanke på hur det sett ut tidigare är en tråkig match nästan en våt dröm, 666 fortsätter att hålla tätt. Men nu får Nanne göra något åt anfallsspelet, kanske dags att bänka Erik som inte alls hittar sin roll i laget, starta Dibba - Alex tillsammans.
Ska nog mycket till innan Nanne bänkar Israelsson. Men du har rätt, han kommer inte riktigt till sin rätt i det nya spelsystemet.
Citera
2016-08-28, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Han går ut på morgnarna och tar en promenad innan träningen så visst har han bättrat sig.

Haha
Citera
2016-08-29, 00:02
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
Absolut 100%

Ett underskattat bollgeni a´la Ajdarevic. Jag hade byggt hela min offensiv kring hans känsliga fötter. Vi får se om han slår igenom i ny klubb nästa säsong och visar sitt rätta ansikte.

Det är väl snarare så att han byggt upp sin kropp med pizza. Astrit är väl inte underskattad snarare överskattad. Går kontraktet ut, för HIF säljer väl inte sin guldklump? Möjligen om ni får hans vikt i guld.
Citera
2016-08-29, 00:08
Medlem
limpanboys avatar
Markkanen måste vara bajare.
Det är helt omöjligt att inte göra mål i hans position.
Ser verkligen ut som att han håller tillbaka benet i situationen.
Glöm inte hans raket i cupderbyt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in