Citat:
Ursprungligen postat av
LKVN
Bortgjorda av TR, behövs det så mycket för att bli underlägsna dessa. Nja säger jag en ÅK
har nog mer på fötterna kunskapsmässigt. Nog om detta och låt oss gå vidare.
Då begrundar vi din detalj. Tänkte du att A. Möller ligger/
låg på "Arbogas sjukstuga" eller förflyttad trots allt till okänd ort, kanske t o m "hemlig ort" . . .
Kan det vara så enkelt att A. Möller förflyttades utan att "vi" fått detta till oss" ?
Jag kan tänka, kan du ??

Nu vill iaf jag kanske inte fokusera på hanteringen av personskydd, men visst är det skillnad på sjukhus och sjukhus, och i detta fallet har det inledningsvis funnits läckor och tisseltassel under det egna taket - inte fair när man ska ge personskydd.
Därför glädjande att se hur tyst det varit från polisen nu det närmsta.
Span på Johanna sa att hennes bil i vart fall återkommande passerat ett sjukhus i nära anslutning till dåd. I min värld hade jag då kanske bakat in två-tre vårdinrättningar (ej glesbygd) i olika kommuner och mönsterlöst växlat runt tills "svansen identifierats & kan kapas loss".
I dagsläget är det nog iaf väldigt begränsat med vetskap om var mamman ligger - Bra så.
Är för dåligt inbegripen med detta fall, och har ej hängt med i vare sig tråd eller övrigt, men det är en märklig skara människor, där en drar till Thailand i detta, en annan presenterar fram Massi som advokat vilket verkar ses som ett stort nummer av den "sidan".
En utredningsgrupp som börjar blanda ingredienserna i ett durkslag, och ett försäkringsbolag som inleder med att kasta sand i detta durkslag.
Först nu verkar man tagit ut kompassriktning, och jag tror att det kan hända grejer inom 7 dagar nu.
NFC-svar borde rimligtvis så smått droppat in mot denna helg, och om nästa vecka läggs på pedagogik och kanske lite kaffe-bjudning, så kanske någon får avbryta sin Thailands-semester?
Kan inte svara på sådär svåra frågor, för övrigt