Citat:
Ursprungligen postat av
johanjosefsson
1. Ja, eftersom den symboliserar ett Islamistiskt budskap direkt ifrån Sharia.
2. De flesta västerländska kvinnor vill känna sig vackra utan att bli taffsade på. I grund och botten gillar västerländska kvinnor att få blickor på sig, det är bra bekräftelse. Tyvärr har massinvandring av babbar med taskig kvinnosyn för med sig de obehag som vi ser idag. Vilket även smittar över på de västerländska kvinnorna som blivit hjärntvättade till att det är "vita mannens" fel att babbar taffsar och vill slöjbeklä alla hondjur.
3. Nepp. Därför hoppas jag de stannar inne nu när förbudet råder.
1) Så viktorianska baddräkter symboliserar också ett Islamistiskt budskap direkt ifrån Sharia?
http://www.victoriana.com/Fashion/victorian-bathing-suit.html ska det vara förbjudet att bära en viktoriansk baddräkt på stranden?
2) Men kvinnor är ju feta och äckliga. Att gå runt och visa upp det på stranden är så hemskt att de flesta kvinnor inte går till stranden. Om burkini var legit skulle många fler vanliga kvinnor gå till stranden.
3) Så varför är du emot burkini då?
4) Jag är personligen också emot burkini och täckande klädsel på stranden jag tycker att alla kvinnor borde tvingas att bära bikini så att de får skämmas över hur feta och äckliga de är.