Citat:
Har läst på allt om dena sekt. Vedervärdiga snyfthistorier.
Men föreslår dig att läsa boken av lasse wierup en gång , kokain : drogen som fick inte bara underklassen att tvingas knarka, utan medelklassen att börja knarka och länder att falla samman.
När man skiter i vilket, och skiter i valörer färger och toner, men kategoriskt ska vara vitt till varje pris, ju vitare desto bättre, den vite mannens villkor och den vita maktens förhärliganden.
En bok som tagit annat på pulsen som däremot är starkt angränsande om inte mitt i smeten av scientologipreversionen, ... citat "redan på 1920-talet drabbades Sverige av en första kokainvåg : festfixarna.
Men föreslår dig att läsa boken av lasse wierup en gång , kokain : drogen som fick inte bara underklassen att tvingas knarka, utan medelklassen att börja knarka och länder att falla samman.
När man skiter i vilket, och skiter i valörer färger och toner, men kategoriskt ska vara vitt till varje pris, ju vitare desto bättre, den vite mannens villkor och den vita maktens förhärliganden.
En bok som tagit annat på pulsen som däremot är starkt angränsande om inte mitt i smeten av scientologipreversionen, ... citat "redan på 1920-talet drabbades Sverige av en första kokainvåg : festfixarna.
Jag lånade boken som du föreslog på biblioteket och har läst något tiotal sidor hittills...jag vill inte lova att jag kommer att läsa klart den jättefort, då jag redan har en hög andra böcker som jag skulle vilja få läst...
Med avseende på mitt inlägg https://www.flashback.org/sp58179389 i denna tråd, så kan vi se projektet att läsa boken som en strävan att jobba lite på målet
Citat:
och med avseende på
FLOW 1: Willing for others to communicate to him on any subject; no longer resisting communication from others on unpleasant or unwanted subjects.
Citat:
.
etiketten på Flashback så kan vi eventuellt behöva ta ämnen som avviker alltför mycket ifrån ämnet scientologi i en annan tråd eller över e-mail/PM
Scientologi-perspektivet på droger kan man för övrigt få i böcker som "Clear body, clear mind" och i kapitlet "Drugs" i boken "Dianetics Today" (även om kapitlet förmodligen kan vara aningen tekniskt för personer som inte har läst tidigare scientologi-verk...den önskvärda introduktionsboken "Dianetics: The Modern Science of Mental Health" tar upp ämnet droger i viss utsträckning, även om synen på ämnet har modifierats ganska mycket i efterföljande verk...)