Citat:
Ursprungligen postat av
MlmNeutral
Har inte ljugit om någon butiks namn, jag angav butikens namn plus dess Mobilnummer, vilket du Pellets kollade upp.
Är du helt tappad bakom en sten?
(FB) Onecoin -> Där du säger att "Onecoin har ett värde och kan användas i butiker"
(FB) Onecoin -> Här hävdar du att butikens namn är Mille Luci
https://www.flashback.org/sp58219683-> Danskiskane hittar DEN KORREKTA restaurangen som heter ""Porto Corallo"
(FB) Onecoin -> Och här är länken som visar att det bara är ett vanligt klappmongo-påhitt "Det kommer snart"
(FB) Onecoin -> Här är länken som visar att jag INTE HITTAR "Butikens namn: Mille Luci, telefon 0039 393 3309275" utan enda informationen som jag fick fram var att numret tillhörde en mobiloperatör i Italien.
Jag har aldrig konfirmerat att det var "Mille Luci".
Du ljög - blev synad och du förlorade.
Citat:
Ursprungligen postat av
MlmNeutral
Vi pratar inte om Kalles korvkiosk, vi pratar om kända dyra exklusiva butiker som t ex Rolex, Porshe, m fl som kommer att ta emot Onecoins. När 80 % är fram minade kommer Onecoins att finnas ute på öppna markanden och då kan vem som helst, även du Pellets, att kunna införskaffa dig Kryptovalutan Onecoin. Den kommer att ha ett värde mellan €50 - €100 då den släpps. Detta gör att de stora tunga varumärkena vill ha införskaffat sig så många Onecoins som möjligt. Det kommer att bli en enorm vinst på de produkterna som betalas med Onecoins. Kunden köper till ett värde av låt oss säga €10, då förstår var och en vilken värdeökning den försäljningen resulterade i om värdet stiger till €50 - $100 inom en kort tid.
Du är uppenbart helt jävla borttappad i kolan...
För det första så kommer dessa företag du nämner kommer aldrig att vilja nämnas i samma sammahang som Onecoin.
För det andra så svamlar du fortfarande om en värdeökning , som århundraden av forskning och århundraden av expriment motbevisat.
1 Onecoin kommer aldrig att vara mer värd än 0,00001 Euro.
Observera att du tidigare har pratat om att betala "Mat" - nu skall det inte finnas i "vanliga butiker" utan "exklusiva"... Hur skall du ha det?
Citat:
Ursprungligen postat av
MlmNeutral
Tänk om jorden var platt..... Det har sedan 1800-talet funnits en felaktig uppfattning om att kyrkan fram till nya tiden trodde att jorden var platt, och att Columbus visade att så inte är fallet genom att segla västerut för att nå Indien ......
https://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?220237-T%E4nk-om-jorden-vore-platt
Bullshit, se kommentar ovan.....
Istället för att som du , på sedvanligt klappmongo sätt gör , jämföra äpplen och päron...
Så kan vi jämföra vad som händer när man jämför äpplen med äpplen..
Zimbabwe - när dom tryckte mer pengar
https://en.wikipedia.org/wiki/Hyperinflation_in_Zimbabwe
Tyskland - -30 talet
http://www.levandehistoria.se/fakta-om-forintelsen/ett-tyskland-som-formades-till-nazityskland/weimarrepubliken
Och vad hände när dom tryckte mer pengar?
Jo - Pengarna MINSKADE i värde - och detta är inte ett expriment , eller forskning...
Detta hände i verkligheten.
Så nej , eftersom Onecoins inte har ett värde kommer ingen butik att vilja ta emot dom...
Utom Ali Baba på hörnet - för han är med i klappmongosekten och betalade sina 20.000 som han aldrig får se igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
MlmNeutral
Helt rätt om pengar, MEN nu gäller det Kryptovaluta där helt andra regler som gäller. Då valutan släpps fullt ut kommer det redan finnas miljontals användare. Valuta finns redan ute bland dom största aktörerna ute på marknaden och då Onecoin är helt oberoende av länders riksbanker så kommer värdet att öka oberoende av vad som gäller för vanliga pengar. Tusentals merchants har fram till Onecoins släpps sett de klara fördelarna med Onecoin. Snabba betalningar med hög säkerhet.
Fel - Kryptovaluta , Pengar , Mjöl , Får eller stenar - du kan ta vad du vill.....
För eftersom vi pratar om en byteshandel där KÖPAREN bestämmer priset , inte säljaren , så kommer Onecoins aldrig att ha ett pris högre än det jag angivit.
Finns det 1 Miljard Onecoins ute - oavsett antal användare , så kommer Onecoins aldrig att ha ett högra värde än vad KÖPAREN är villig att betala.
Så om du vill köpa en liter mjölk för dina Onecoins och handlaren begär 10.000 Onecoins eller 10 Sek för detta så är det upp till dig hur du vill betala.
Dessutom är Onecoin inte oberoende av "riksbanker" på det sätt som en RIKTIG kryptovaluta är.
Onecoin är styrd central av Ruja - det finns INGEN som har insyn och det har påvisats FLERA gånger i tråden.
Återkom när Onecoins blockkedja är publik och vem som helst kan mina - precis på det sätt en kryptovaluta skall fungera....
Fram tills dess kan du krypa tillbaka under den sten du råkade hitta upp ifrån