2016-08-22, 17:25
Medlem
Senaste info från OneLife Newsletter.

IMPORTANT BANK ACCOUNT UPDATE
In order to guarantee we always present the best possible experience for our global network of Members, we strive to improve when needed.

That is why we are currently making changes to our banking details in Germany. While those changes are being implemented, we would like to inform you that the OneLife Network will not be accepting payments in its account in Deutsche Bank.

During this period we recommend using our account at the United Overseas Bank (Singapore) for all transactions initially meant for Germany. You can find all necessary details in the information center in your back-end. We will keep you duly informed should any further changes arise!

http://us9.campaign-archive2.com/?u=cf9659fd672fe664d487e7e1b&id=575dff224e&e=[UNIQID]
Senast redigerad av Cristall 2016-08-22 kl. 18:17.
Citera
2016-08-22, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cristall
Text...

http://us9.campaign-archive2.com/?u=cf9659fd672fe664d487e7e1b&id=575dff224e&e=[UNIQID]

Whoa!!

https://gallery.mailchimp.com/cf9659fd672fe664d487e7e1b/images/479b709a-0a2b-4c05-baa2-97d55a0c2bca.png

@mlmneutral: Dags att bli bajsnödig? Här har du , svart på vitt vad Onecoin själva säger...

Du skall INTE kommunicera att Onecoin körs publikt innan året är slut
Du skall istället kommunicera att Dr Ruja har sagt att det ska bli publikt när 80% är minade...

Nu hamnar Onecoin i riktigt blåsväder...

1) Varför kommunicerar alla inom Onecoin 1:a Oktober? Dom får ju inte lova någonting?
2) Hur gick det förra gången när 80% var minade? Jo , då "hittade man på" en ny blockkedja för att göra mer coins..... Well... Ska historien upprepa sig igen...
Det vill säga när 80% är minade i "nya blockkedjan" så hittar vi på en ny Blockkedja???

Btw...
Ellie har svarat mig nu också...

Hello and thank you for your email.

I appreciate you taking the time to get in touch with us to bring this issue to our attention. I want to reassure you that I am looking into this and following it up – we take matters such as this very seriously.

I wish you well,

Ellie

Ellie Brown
Corporate Fundraiser
Children’s Heart Surgery Fund
Room 003
B Floor
Brotherton Wing
Leeds General Infirmary
LS1 3EX
Senast redigerad av Pellets 2016-08-22 kl. 19:14. Anledning: Oj! Fått svar
Citera
2016-08-22, 19:21
Medlem
Och nu kollade jag deras "Hacknings tävling..."

http://www.onecoincloud.eu/challenge

Deadline
You have all the time until September 11, 2016 to hack into OneCoinCloud
The rules are simple:
We have registered an account with the email: hack@onecoincloud.eu
Hack this account, find what’s inside and send it back to us at challenge@onecoincloud.eu in a decrypted state along with a detailed explanation of your hacking approach
If your approach is approved, we will give you €100,000 (or 100,000 OneCoins)

Vänta nu? Är inte 1 Onecoin värd mer än 1 Euro?

Detta är ju lika patetiskt som deras "padda" som hade helt fel pris i Onecoins i förhållande till deras kurs...

Ytterligare ett bevis på att dom har NOLL KOLL på vad 1 Onecoin skall vara värd - att dom själva (Läs: Ruja) bara "hittar på" ett värde...
Citera
2016-08-22, 20:53
Medlem
Mlmneutral, jag har drygt 5000 onecoins som inom tre år kommer vara värda ca 2.000.000-4.000.000 svenska kronor lågt räknat, enligt dig. Jag säljer mer än gärna dessa till dig för reapriset 200.000 då du verkar tror väldigt mycket på Onecoin. Intresserad?
Citera
2016-08-22, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
1) Du ljög om butikens namn , och du ljög om att "Butiker nu tar emot Onecoin"
Detta gör att allt du söger är lögner , eftersom du inte kan backa upp någonting med fakta.
Och med fakta avses länkar som INTE är Onecoins egna länkar.

Har inte ljugit om någon butiks namn, jag angav butikens namn plus dess Mobilnummer, vilket du Pellets kollade upp.

Citat:
2) Det du skriver ger mig som affärsinnehavare ingen anledning att köpa en app för 20.000.
Vad ger det mig tillbaka? Du ger ju fortfarande INGEN anledning här ovanför...

Vi pratar inte om Kalles korvkiosk, vi pratar om kända dyra exklusiva butiker som t ex Rolex, Porshe, m fl som kommer att ta emot Onecoins. När 80 % är fram minade kommer Onecoins att finnas ute på öppna markanden och då kan vem som helst, även du Pellets, att kunna införskaffa dig Kryptovalutan Onecoin. Den kommer att ha ett värde mellan €50 - €100 då den släpps. Detta gör att de stora tunga varumärkena vill ha införskaffat sig så många Onecoins som möjligt. Det kommer att bli en enorm vinst på de produkterna som betalas med Onecoins. Kunden köper till ett värde av låt oss säga €10, då förstår var och en vilken värdeökning den försäljningen resulterade i om värdet stiger till €50 - $100 inom en kort tid.

Citat:
"Innan pengar uppstod stod priserna på olika varor i förhållande med priserna på alla andra varor som existerade i samhället. Priset för en åsna kanske var 40 st hönor alternativt 10 säckar mjöl. Således kunde priset på åsnan uttryckas både i termer av hönor och mjöl, men, om man efterfrågade en åsna och endast innehade mjöl gällde det att säljaren av åsnan också efterfrågade just - mjöl."

Tänk om jorden var platt..... Det har sedan 1800-talet funnits en felaktig uppfattning om att kyrkan fram till nya tiden trodde att jorden var platt, och att Columbus visade att så inte är fallet genom att segla västerut för att nå Indien ...... https://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?220237-T%E4nk-om-jorden-vore-platt

Citat:
- Eftersom INGEN affärsinnehavare kommer att vilja ta emot Onecoins så finns det inget behov av att ha dessa

Bullshit, se kommentar ovan.....

Citat:
- Att öka mängden pengar tillför ingen nytta som sådan i samhället, då pengar endast efterfrågas som ett bytesmedium. Så länge pengars egenskaper uppfylls, (delbarhet, homogenitet, etc) spelar mängden pengar mindre roll.

- Med andra ord - desto fler pengar som finns i omlopp , desto mindre värde får dom i "byteshandeln" , detta kommer naturligtvis även att gälla Onecoins...
Ju fler onecoins det finns , desto mindre värde har dom - så ditt påhitt att det kommer att vara ett värde på 50-100 Euro per Onecoin kan du fetglömma...
Onecoin kommer att ha ett värde på c:a 0,00001Euro per Onecoin - detta är bevisat genom att jämföra RIKTIGA kryptovalutor som har öppen handel och vars antal ligger i paritet med Onecoin.
https://coinmarketcap.com/

Och - för att även ge en FB länk...
(FB) Varför trycker inte ett land upp lite mer pengar? -> Anledningen till varför man inte trycker fler sedlar/gör mer pengar. Det är ju det som Onecoin vill tro att det faktiskt funkar , när det i alla studier och alla historiska händelser genom århundraden har motbevisats.

Helt rätt om pengar, MEN nu gäller det Kryptovaluta där helt andra regler som gäller. Då valutan släpps fullt ut kommer det redan finnas miljontals användare. Valuta finns redan ute bland dom största aktörerna ute på marknaden och då Onecoin är helt oberoende av länders riksbanker så kommer värdet att öka oberoende av vad som gäller för vanliga pengar. Tusentals merchants har fram till Onecoins släpps sett de klara fördelarna med Onecoin. Snabba betalningar med hög säkerhet.
Citera
2016-08-22, 22:07
Medlem
UACs avatar
Dravlet om de enorma vinster som väntar för butikerna får mig att tänka på Lyoness, där det hela tiden lovades att snart lossnar det.

(FB) Lyoness - Scam och pyramidspel?

Vill även tacka MlmNeutral som håller tråden levande. All kontakt med verkligheten och marknadsekonomi saknas, men vi som häckar här är knappast målgruppen för lurendrejeriet. Tyvärr är det oftast de som bäst behöver sina pengar som blir lurade på stora summor av sånt här.
Citera
2016-08-22, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MlmNeutral
Har inte ljugit om någon butiks namn, jag angav butikens namn plus dess Mobilnummer, vilket du Pellets kollade upp.
Är du helt tappad bakom en sten?

(FB) Onecoin -> Där du säger att "Onecoin har ett värde och kan användas i butiker"
(FB) Onecoin -> Här hävdar du att butikens namn är Mille Luci
https://www.flashback.org/sp58219683-> Danskiskane hittar DEN KORREKTA restaurangen som heter ""Porto Corallo"
(FB) Onecoin -> Och här är länken som visar att det bara är ett vanligt klappmongo-påhitt "Det kommer snart"
(FB) Onecoin -> Här är länken som visar att jag INTE HITTAR "Butikens namn: Mille Luci, telefon 0039 393 3309275" utan enda informationen som jag fick fram var att numret tillhörde en mobiloperatör i Italien.

Jag har aldrig konfirmerat att det var "Mille Luci".

Du ljög - blev synad och du förlorade.

Citat:
Vi pratar inte om Kalles korvkiosk, vi pratar om kända dyra exklusiva butiker som t ex Rolex, Porshe, m fl som kommer att ta emot Onecoins. När 80 % är fram minade kommer Onecoins att finnas ute på öppna markanden och då kan vem som helst, även du Pellets, att kunna införskaffa dig Kryptovalutan Onecoin. Den kommer att ha ett värde mellan €50 - €100 då den släpps. Detta gör att de stora tunga varumärkena vill ha införskaffat sig så många Onecoins som möjligt. Det kommer att bli en enorm vinst på de produkterna som betalas med Onecoins. Kunden köper till ett värde av låt oss säga €10, då förstår var och en vilken värdeökning den försäljningen resulterade i om värdet stiger till €50 - $100 inom en kort tid.

Du är uppenbart helt jävla borttappad i kolan...
För det första så kommer dessa företag du nämner kommer aldrig att vilja nämnas i samma sammahang som Onecoin.
För det andra så svamlar du fortfarande om en värdeökning , som århundraden av forskning och århundraden av expriment motbevisat.
1 Onecoin kommer aldrig att vara mer värd än 0,00001 Euro.

Observera att du tidigare har pratat om att betala "Mat" - nu skall det inte finnas i "vanliga butiker" utan "exklusiva"... Hur skall du ha det?

Citat:
Tänk om jorden var platt..... Det har sedan 1800-talet funnits en felaktig uppfattning om att kyrkan fram till nya tiden trodde att jorden var platt, och att Columbus visade att så inte är fallet genom att segla västerut för att nå Indien ...... https://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?220237-T%E4nk-om-jorden-vore-platt

Istället för att som du , på sedvanligt klappmongo sätt gör , jämföra äpplen och päron...
Så kan vi jämföra vad som händer när man jämför äpplen med äpplen..

Zimbabwe - när dom tryckte mer pengar
https://en.wikipedia.org/wiki/Hyperinflation_in_Zimbabwe

Tyskland - -30 talet
http://www.levandehistoria.se/fakta-om-forintelsen/ett-tyskland-som-formades-till-nazityskland/weimarrepubliken

Och vad hände när dom tryckte mer pengar?

Jo - Pengarna MINSKADE i värde - och detta är inte ett expriment , eller forskning...
Detta hände i verkligheten.

Så nej , eftersom Onecoins inte har ett värde kommer ingen butik att vilja ta emot dom...
Utom Ali Baba på hörnet - för han är med i klappmongosekten och betalade sina 20.000 som han aldrig får se igen.

Citat:
Helt rätt om pengar, MEN nu gäller det Kryptovaluta där helt andra regler som gäller. Då valutan släpps fullt ut kommer det redan finnas miljontals användare. Valuta finns redan ute bland dom största aktörerna ute på marknaden och då Onecoin är helt oberoende av länders riksbanker så kommer värdet att öka oberoende av vad som gäller för vanliga pengar. Tusentals merchants har fram till Onecoins släpps sett de klara fördelarna med Onecoin. Snabba betalningar med hög säkerhet.

Fel - Kryptovaluta , Pengar , Mjöl , Får eller stenar - du kan ta vad du vill.....
För eftersom vi pratar om en byteshandel där KÖPAREN bestämmer priset , inte säljaren , så kommer Onecoins aldrig att ha ett pris högre än det jag angivit.
Finns det 1 Miljard Onecoins ute - oavsett antal användare , så kommer Onecoins aldrig att ha ett högra värde än vad KÖPAREN är villig att betala.

Så om du vill köpa en liter mjölk för dina Onecoins och handlaren begär 10.000 Onecoins eller 10 Sek för detta så är det upp till dig hur du vill betala.

Dessutom är Onecoin inte oberoende av "riksbanker" på det sätt som en RIKTIG kryptovaluta är.
Onecoin är styrd central av Ruja - det finns INGEN som har insyn och det har påvisats FLERA gånger i tråden.
Återkom när Onecoins blockkedja är publik och vem som helst kan mina - precis på det sätt en kryptovaluta skall fungera....

Fram tills dess kan du krypa tillbaka under den sten du råkade hitta upp ifrån
Senast redigerad av Pellets 2016-08-22 kl. 22:33. Anledning: Justera Quote
Citera
2016-08-22, 22:18
Medlem
Citat:

Tack för detta inlägg! förgyllde verkligen min dag
Jag hoppas innerligt att du aktivt postar här, och försvarar Onecoins ära, ända till dett bittra slutet!
Roligaste jag läst denhär veckan, don't ever change MlmNeutral
Citera
2016-08-22, 22:29
Medlem
Finska Pinnens avatar
Citat:
Vi pratar inte om Kalles korvkiosk, vi pratar om kända dyra exklusiva butiker som t ex Rolex, Porshe, m fl som kommer att ta emot Onecoins.

http://youtu.be/xZ2FJj4jsHc

Här säger Kari Wahlroos något helt annat. Han menar att det är just "Kalles korvkiosk" och andra små butiker som denna "valuta" ska vara till för. Till att börja med i alla fall. Så hur är det nu då? Ljuger han, eller du mlmneutral?
Senast redigerad av Finska Pinnen 2016-08-22 kl. 22:31.
Citera
2016-08-22, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Il-Dumber
Jag hoppas innerligt att du aktivt postar här, och försvarar Onecoins ära, ända till dett bittra slutet!

Vi kanske skall få till ytterligare ett Flashbackpris....

Årets Klappmongo (Den som inte har någon världsuppfattning och fortsätter att försöka legitimera bedrägerier trots att hen blivit motbevisad med fakta)

Lite tråkigt dock att behöva upprepa fakta om och om igen....
Citera
2016-08-22, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Il-Dumber

Tack för det inlägget!
Nä något bitter slut lär det inte bli för mig. Däremot för många andra i denna tråd. Ja låt oss få kallade dom för deras favorit uttryck "Klappmongos.

Nästa höjdpunkt har vi redan 1/10-2016, som kommer att bli startskottet för nästa stora steg för Onecoin, och jag tänker inte nappa på "Love4money" då hen kommer den 1/10 bli medveten om hens livs bästa affär.
Citera
2016-08-22, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finska Pinnen
http://youtu.be/xZ2FJj4jsHc

Här säger Kari Wahlroos något helt annat. Han menar att det är just "Kalles korvkiosk" och andra små butiker som denna "valuta" ska vara till för. Till att börja med i alla fall. Så hur är det nu då? Ljuger han, eller du mlmneutral?

@MlmNeutral
Har du lyssnat på Kari???
Vad har du för kommentar till detta??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in