Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-21, 23:37
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmelindaTeT
Ja men ondskan själv att föräldrar uppmuntrar sina barn att vara snälla!

Du klagar ju uppenbarligen på fruntimmer som inte blivit uppfostrade att vara snälla men tycker det är fel att män ska va det?

Du har nog en hel del att bearbeta min vän och din bitterhet kommer bara vara en last för dig själv.
De e en jävla skillnad på att generellt va snäll och dejting. Ni svarar inte på snällhet när det kommer till attraktion, då ses man som mesig o desperat, så vad är din lösning?

Där kom det klassiska "bitter", det är aldrig fel på kvinnor, det är bara "bittra män" hela tiden...
Citera
2016-08-21, 23:38
  #62
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Jamen du kan ju inte riktigt jämföra 23-åringar som suktar efter 40-åringar. Med vuxna män
Som gör detsamma om 15-åringar

23-åringen är vuxen vilket 15-åringen inte är.

Det är ju inte olagligt att vara tillsammans med en 15 åring. Och hur mycket mer vuxen är t.ex. en 19 åring? Sådana har jag ju faktiskt träffat.

Jag tycker det är trams. Tjejer ser som bäst ut när de är 16-17, sen går det utför för de flesta.
Många är tantiga redan i 20 års åldern, en del behåller dock ett ungt utseende, som den här 23 åriga tjejen jag pratade med t.ex.
Citera
2016-08-21, 23:39
  #63
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Det är ju inte olagligt att vara tillsammans med en 15 åring. Och hur mycket mer vuxen är t.ex. en 19 åring?

Jag tycker det är trams. Tjejer ser som bäst ut när de är 16-17, sen går det utför för de flesta.
Många är tantiga redan i 20 års åldern, en del behåller dock ett ungt utseende, som den här 23 åriga tjejen jag pratade med t.ex.
Det händer jävligt mycket under de åren. Tro inte Annat. Och vilket utbyte har en vuxen person med en 15-åring?
Citera
2016-08-21, 23:44
  #64
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Det händer jävligt mycket under de åren. Tro inte Annat. Och vilket utbyte har en vuxen person med en 15-åring?

Utbyte spelar inte någon större roll. Det är inte det det handlar om.
Det handlar om att ha sex med dom, det är det viktigaste.

Utbyte kan jag ha med mig själv eller få här på flashback så det räcker.
Däremot kan jag inte få någon intimitet och kärlek här.
Citera
2016-08-21, 23:45
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) WTF är en "översittare med överdriven självkänsla"?

2) Men kvinnor är inte intresserade av sex eller av män.



Vad skulle en kvinna få ut av din "godhet"?
Testa själv säger jag bara, de e skrattretande vad lite skådespel kan göra.

Vad får hon ut av ett svin då? Sen klagas det jämt på vart alla bra killar tagit vägen, osså kommer du med frågan vad man får ut av en "god man".

Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Ja instinkten hos kvinnor är att skaffa barn (då har de sex för att bli gravida) men kvinnor har ingen instinkt att ha sex för att det är skönt, roligt, eller spännande.

2) För att bli gravid räcker det att ha sex kanske 50 gånger i livet eller nåt. Mer än det behöver kvinnor inte ha sex.

3) Ja attraktiva kvinnor ligger vi talar om kanske 10-15%. Normala kvinnor ligger inte och är inte intresserade av att ligga.

4) Ingen bryr sig om någon "slampstämpel" det är för mobboffer som inte får sex.
Du menar att kvinnor inte vill ligga för att det är skönt utan endast för att skaffa barn? Du har aldrig haft ett förhållande med en kvinna va? Jo kvinnor bryr sig om slampstämpeln då det påvisar att hon är billig vilket män inte gillar då det ökar risken till att mannen uppfostrar ett barn som inte är hans. Social utfrysning är heller inte ovanligt när det kommer till rykten om att hon är lättfotad.
Citera
2016-08-21, 23:45
  #66
Medlem
EmelindaTeTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reptileen
De e en jävla skillnad på att generellt va snäll och dejting. Ni svarar inte på snällhet när det kommer till attraktion, då ses man som mesig o desperat, så vad är din lösning?

Där kom det klassiska "bitter", det är aldrig fel på kvinnor, det är bara "bittra män" hela tiden...


Först av allt. Jag sitter inte ihop med hela det kvinnliga släktet bara för att jag är fruntimmer. Sedan, snällhet fungerade utmärkt på mig, sedan finns det både kvinnor och män som är knepiga och verkar hellre välja någon som inte är bra för dem.

Jag sa att DU är bitter, inte alla män på planeten, och du är verkligen inte alla karlar(gurselov).. är du det?
Citera
2016-08-21, 23:46
  #67
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Utbyte spelar inte någon större roll. Det är inte det det handlar om.
Det handlar om att ha sex med dom, det är det viktigaste.

Utbyte kan jag ha med mig själv eller få här på flashback så det räcker.
Som sagt, jag ser problemet.
Citera
2016-08-21, 23:48
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmelindaTeT
Jag sa att DU är bitter, inte alla män på planeten, och du är verkligen inte alla karlar(gurselov).. är du det?
Något som används på just män för att tysta ner dom. Du använder det endast som härskarteknik för att inte se problemet.
Citera
2016-08-21, 23:57
  #69
Medlem
EmelindaTeTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reptileen
Något som används på just män för att tysta ner dom. Du använder det endast som härskarteknik för att inte se problemet.

Så när jag säger samma sak till en kvinna då försöker jag tysta ned henne? Inte bara observera och konstatera? Wow..

Åh ja, nog ser jag problemet.
Citera
2016-08-21, 23:58
  #70
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmelindaTeT
Så när jag säger samma sak till en kvinna då försöker jag tysta ned henne? Inte bara observera och konstatera? Wow..

Åh ja, nog ser jag problemet.
Jo men det ANVÄNDS på män eftersom män är dom enda som märker att något är fel när det kommer till det här ämnet.
Citera
2016-08-21, 23:58
  #71
Medlem
Jag som 15åring var precis så, en hobbyturk som endast kollade efter dom utländska killarna. Men det där är oftast något vi tjejer växer ifrån. På den tiden hängde vi alltid efter dom busiga grabbarna, dom lite äldre med tatueringar, 3 streck på mjukisarna och med pitbullamstaffmixar i koppel. Det tilltalar mig inte längre, jag vill inte ha en grabb som sitter på en bänk dagarna i ända och "vaktar orten". Jag vill ha en man med visioner och drömmar som strävar efter en framtid tillsammans. Vilket ursprung han sedan råkar ha är inget jag bryr mig om idag, svensk som utländsk.
__________________
Senast redigerad av candystripes 2016-08-22 kl. 00:01.
Citera
2016-08-22, 00:00
  #72
Medlem
Många småtjejer knullar runt med blattarna men när de sedan växer till sig och börjar bli sugna på barn och familj så ska det vara en svenne.

Helst då ska inte denna Svenne få reda på något om tjejens tidigare sexäventyr.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback