Citat:
Ursprungligen postat av
tj.
Rensa cookies och cache i din webbläsare.
Detta funkar. Dock bara tillfälligt vilket alltså innebär att man måste rensa cookies varje gång man ska logga ut. Annars kvarstår problemet.
Citat:
Ursprungligen postat av
tj.
Det är inte nödvändigtvis Flashbacks fel att det krånglar för dig, det kan lika gärna vara på din sida. Exempelvis att din webbläsare måste forceras för att rensa kakor. Pröva att uppgradera din webbläsare eller byt den till en annan.
För mig fungerar det alldeles utmärkt att logga ut i Chrome, Internet explorer och Firefox. Men eftersom ett par användare har fått dessa problem på senare tid så ber jag teknikerna kika igenom om det är så att något kan ha ändrat sig.
För mig går det faktiskt bra att logga ut som vanligt i Firefox (47.0 - uppdaterades
efteråt till 48.0.1)
men i Chrome (nu 52.0.2743.116 m) har det strulat rätt länge nu för min del. Alla andra sajter fungerar dock precis som vanligt, även i Chrome som jag använder som min huvudsakliga browser, t ex Facebook, Google (Youtube, Gmail) och Sweclockers. Så att det skulle bero på webläsaren låter faktiskt ganska osannolikt, åtminstone i mina öron. (Men å andra sidan så gör det ju ändå det (beror på webläsaren alltså) i och med att det funkar bra i Firefox.)
I övrigt använder jag Windows 10 Pro version 1511 (alltså inte Anniversary Update än så länge). Behövs fler upplysningar om mitt system så står jag gärna till förfogande framöver.