Citat:
Ursprungligen postat av
OY
Minns inte inlägget, sannolikt så är det så att jag har bytt uppfattning, vissa av oss låter oss påverkas av nya ingångsvärden och slutsatser under resans gång, ser inget konstigt i det.
Yttre blygdläpparna är inte dränkta av slidsekret, påstod du.
Jag svarade;
Med det menar jag att VB:s yttre blygdläppar kan ha varit dränkta i slidsekret då KJ och VB idkade oralsex, dock så bör de inte vara dränkta i slidsekret vid fyndtillfället därför att kroppen anses vara tvättad, därefter så har den torkat därför att den är död.
Absolut inget konstigt i det.
Av nyfikenhet, vilka nya ingångsvärden har fått dig att ändra uppfattning till varför KJs DNA inte påträffats i underlivet trots påstått oralsex?
Min kommentar ang. yttre blygdläppar syftade till försöka att förklara varför man sökt DNA där men inte på inre blygdläppar eller slida trots att dessa ytor testats för sperma.
Min uppfattning är att generellt sett är sannolikheten liten att finna annans DNA på inre blygdläppar/slida pga dominans av offrets DNA. Därför testar man i första hand bara yttre blygdläppar.
Personligen har jag heller inget problem att acceptera frånvaro av DNA trots att oralsex skett.
Resonemanget är mer en provokation mot en postare som argumenterar för att frånvaro av KJs DNA på tejprullen
bevisar att rullen inte tillhör KJ. Översatt till frånvaro av DNA på blygdläpparna blir det
bevis på att oralsex ej förekommit.....