Citat:
Ursprungligen postat av
89Spartan
Du jag tänker som dig jag. Vilka tror ni det kommer bli som få skicka ut muslimerna? Precis, Inte är det någon feminist med rosa hår och trasiga byxor som lyssnar på Kent iallafall! Dom som dragit hit dräggen kommer gömma sig i källaren typ och sen klaga på oss vita män som läser bibeln.
Det var roligt att höra. Nej, inte blir det någon blåhårig näsringsfeminist som kommer att genomföra deportationerna - men det är väl självklart? Det är vi, svenska
riktiga män, som kommer att få ta tag i skiten och det är dags att börja förbereda sig genom att se till att vara i fysisk och intellektuell toppform. Att läsa bibeln gör jag själv inte, då kristendomen är en semitisk religion för det semitiska sinnet, vilket är väsensskilt det nordeuropeiska lynnet. Då tycker jag istället det är mer intressant att bejaka naturens skönhet och dess inneboende spirituella karaktär.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pengu77
Vad som är ekonomiskt försvarbart kastades bort som argument för länge sedan utan mass invasionen ska fortsätta i rekordartad takt. Med mer våld, brott och övriga samhällsproblem som följd.
Det blir inget stopp då Svensson verkar vara fega ryggradslösa djur som är blinda till det som sker.
Tyvärr är den större delen av befolkningen fega kräk, men inte på grund av att de egentligen är fega, utan därför att de indoktrinerats i en kulturmarxistisk idévärld från barnsben. För att vända samhällsutvecklingen krävs det dock inte någon form av massuppvaknande, det som krävs är att ett antal starka svenska män reser sig ur askan och visar vägen. Vi nationella måste helt enkelt leda, folket kommer obönhörligen att följa - det är jag helt säker på.