2016-08-16, 23:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av eva88
Absolut.
Min mamma och dom andra kvinnorna som gjorde mig fick en hel del trötthetsrynkor, det fick dom, men dom fick skrattrynkor också.

Jag får rynkor av äckel.
Och nej, som svensk kvinna skäms jag inte ett spår för det.

Ursäkta fröken, men vad babblar du om?!
Citera
2016-08-17, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Som någon skrev, det har varit dags länge.
De som ännu inte fått medborgarskap och vars hemland inte innebär en säker död om man återvänder dit - bör snarast hjälpas hem. Inte kastas ut. (Observera att jag inte menar de "etablerade" invandrarna. Jag har flera såna bekanta som gör rätt för sig på alla sätt och dessa är inga jag vill mista som vänner.)

Om detta inte sker i större skala så är det osvikligen så att vårt land inom något decennie kommer att rasa ner till jumboplats bland välfärdsländerna i västeuropa, ja även österuopa för den delen. Sverige blir helt enkelt ett otrevligt land att bo i. På flera sätt. Fattigt, hög kriminalitet och rejält minskad välfärd. Trångbott med ett kraftigt växande bostadslösa ur kategorier som man tidigare inte har sett.

Det som behövs är dels att någon politiker för fram det på sin agenda, dels att medborgarna inser allvaret om detta inte sker. Frågan är bara när detta kommer att ske. Jag är rädd för att det kommer att ta lång tid.

Det talas friskt om skräck exemplet Sverige världen över...

Man gör dokumentärer om hur vår regering pissar på sitt eget folk och svensken står bara och ler och ingenting har hänt..

Vi är extremt tvättade av media, man kan nästan börja jämföra oss med diktaturländer..

Det är förfan på tiden att vi ställer oss upp!! Vi vill inte ha illegala invandrare här, men det är BARA i Sverige sånt här går förbi.

Gemene svensken vet inte ens om att vi är en skam som inte står upp för oss själva..

Ordna en stor demonstration förfan, visa att vi fortfarande har en ryggrad kvar, eller är vi så infekterade av medias "öppna era hjärtan" kampanjer?

Idioti på högsta nivå.
Citera
2016-08-17, 09:10
Medlem
Är det inte mer ekonomiskt försvarbart att lösa problemet på plats.
Har läst att man i andra länder i Europa under 30- och 40-talet inrättade speciella läger för oönskade individer. Lägren skulle även kunna fungera arbetsplats då jag läst att svensk arbetsmarknad skriker efter personal. Även sådana yrken måste ju skapa betydligt mer frihet än vad ett asylboende kan erbjuda.
Men vad vet jag.
Citera
2016-08-17, 10:21
Medlem
Vad som är ekonomiskt försvarbart kastades bort som argument för länge sedan utan mass invasionen ska fortsätta i rekordartad takt. Med mer våld, brott och övriga samhällsproblem som följd.
Det blir inget stopp då Svensson verkar vara fega ryggradslösa djur som är blinda till det som sker.
Citera
2016-08-17, 10:42
Medlem
Skogsvindsackords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Du jag tänker som dig jag. Vilka tror ni det kommer bli som få skicka ut muslimerna? Precis, Inte är det någon feminist med rosa hår och trasiga byxor som lyssnar på Kent iallafall! Dom som dragit hit dräggen kommer gömma sig i källaren typ och sen klaga på oss vita män som läser bibeln.
Det var roligt att höra. Nej, inte blir det någon blåhårig näsringsfeminist som kommer att genomföra deportationerna - men det är väl självklart? Det är vi, svenska riktiga män, som kommer att få ta tag i skiten och det är dags att börja förbereda sig genom att se till att vara i fysisk och intellektuell toppform. Att läsa bibeln gör jag själv inte, då kristendomen är en semitisk religion för det semitiska sinnet, vilket är väsensskilt det nordeuropeiska lynnet. Då tycker jag istället det är mer intressant att bejaka naturens skönhet och dess inneboende spirituella karaktär.

Citat:
Ursprungligen postat av Pengu77
Vad som är ekonomiskt försvarbart kastades bort som argument för länge sedan utan mass invasionen ska fortsätta i rekordartad takt. Med mer våld, brott och övriga samhällsproblem som följd.
Det blir inget stopp då Svensson verkar vara fega ryggradslösa djur som är blinda till det som sker.
Tyvärr är den större delen av befolkningen fega kräk, men inte på grund av att de egentligen är fega, utan därför att de indoktrinerats i en kulturmarxistisk idévärld från barnsben. För att vända samhällsutvecklingen krävs det dock inte någon form av massuppvaknande, det som krävs är att ett antal starka svenska män reser sig ur askan och visar vägen. Vi nationella måste helt enkelt leda, folket kommer obönhörligen att följa - det är jag helt säker på.
Senast redigerad av Skogsvindsackord 2016-08-17 kl. 10:46.
Citera
2016-08-17, 16:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvindsackord
Det var roligt att höra. Nej, inte blir det någon blåhårig näsringsfeminist som kommer att genomföra deportationerna - men det är väl självklart? Det är vi, svenska riktiga män, som kommer att få ta tag i skiten och det är dags att börja förbereda sig genom att se till att vara i fysisk och intellektuell toppform. Att läsa bibeln gör jag själv inte, då kristendomen är en semitisk religion för det semitiska sinnet, vilket är väsensskilt det nordeuropeiska lynnet. Då tycker jag istället det är mer intressant att bejaka naturens skönhet och dess inneboende spirituella karaktär.

Tyvärr är den större delen av befolkningen fega kräk, men inte på grund av att de egentligen är fega, utan därför att de indoktrinerats i en kulturmarxistisk idévärld från barnsben. För att vända samhällsutvecklingen krävs det dock inte någon form av massuppvaknande, det som krävs är att ett antal starka svenska män reser sig ur askan och visar vägen. Vi nationella måste helt enkelt leda, folket kommer obönhörligen att följa - det är jag helt säker på.

Jag förstår, men min poäng kom fram iallafall hoppas jag? Det är väl det viktigaste.

Nej fan, inte alls roligt det här, men inte fan går jag och gråter floder eller oroar mig om någon genusvetenskap eller global uppvärmning. Hade ni frågat mig så hade jag sagt på med kängorna och uniformerna och börja knacka dörr, släpa ut och skicka iväg. Problemet kommer inte försvinna genom att blunda gillar jag att säga!

Sen är det ju det där med vilka som har kontroll över militären, det är ju muslimerna och vänstern...
Citera
2016-08-17, 16:52
Medlem
Fnissturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hewasright
Ordna en stor demonstration förfan, visa att vi fortfarande har en ryggrad kvar, eller är vi så infekterade av medias "öppna era hjärtan" kampanjer?
Ja någon borde göra något!

(Svenskens valspråk: Någon borde göra något.)

Beskrivningen av svenskarna år 2200 i historieböckerna (översatt till svenska från arabiska): Svenskarna var ett kristet folk i Sverige som inte klarade av att sköta sitt land. De kunde inte få tillräckligt många barn och männen var impotenta. Därför bestämdes det att mängder med fertila araber skulle välkomnad till landet. Tyvärr skedde inte mottagandet utan problem då svenskarna hade svårt att organisera mottagandet. Det fanns svenskar som motsatte sig förbättringen av Sverige men detta motstånd var förbehållet anonyma skribenter på internet. I takt med att allt fler araber tog svenska fruar, svenska män fick inga barn eller utvandrade under den stora konverteringsvågen till Islam. Idag anses svenskarna var en spillra, vars ättlingar lever i Sverige och delar av Östeuropa, där det fortfarande finns svenska enklaver i form av stadsdelar där svenskar bor. Svenskarna där talar fortfarande om att "någon borde göra något".
Citera
2016-08-17, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Det går inte att slänga ut dem för ingen vill ta emot dem. De kan inte skickas hem för deras grannar har tagit över husen och någon har tagit olivträden, dadellunden, fåren. Jobben finns inte och deras nya grannar tycker att det redan är för mycket folk i byn.

Då blir den slutliga lösningen som Adolf och han grabbar tänkte ut med tysk precision det enda möjliga. Men vi måste börja i rätt ände med dem som släppte in dem och tvingar oss till så avskyvärda gärningar och ruskigt hantverk. Reinfeldt och Persson, Batra och Lööf, Sjöstedt och Björklund. De får gå i spetsen och genomföra folkets vilja efter en folkomröstning.

För övrigt Turkarna mördade minst 1 miljon armenier kurder och iranier etc. Kommunisterna mördade minst 20 miljoner Romarna Vikingarna gud vet hur många de slog ihjäl. So wats the big deal, lé ts go for it!
Det är bara och komma
Citera
2016-08-17, 21:42
Medlem
Skogsvindsackords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Jag förstår, men min poäng kom fram iallafall hoppas jag? Det är väl det viktigaste.

Nej fan, inte alls roligt det här, men inte fan går jag och gråter floder eller oroar mig om någon genusvetenskap eller global uppvärmning. Hade ni frågat mig så hade jag sagt på med kängorna och uniformerna och börja knacka dörr, släpa ut och skicka iväg. Problemet kommer inte försvinna genom att blunda gillar jag att säga!

Sen är det ju det där med vilka som har kontroll över militären, det är ju muslimerna och vänstern...

Det gjorde den.

Jag förstår hur du tänker och håller med, men jag tror också att det är viktigt att inte glömma bort varför vi har hamnat i den här situationen. Den metapolitik som vänstern bedrivit och bedriver i form av genusteoretisering och annan kulturmarxism som lyckas få oproportionerligt stor plats i det offentliga samtalet måste ständigt bekämpas likt den sjukdom på samhällskroppen som den är.

Ett par personer jag känner inom det militära hyser precis samma åsikter som jag själv, men oavsett så tror jag att en välorganiserad opposition kan göra oerhört mycket utan att ha militären bakom sig.
Citera
2016-08-18, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Ursäkta fröken, men vad babblar du om?!
Jag insåg det misstaget för sent.

Min signatur, eva88, har inget med min ålder att göra, jag är 52, åttorna indikerar inget annat heller.

Har helt enkelt alltid gillat åttor, ett förstadie till att lära sig skriva skrivstil när jag gick i skolan var att på rader binda ihop åttor, skrivstilsaktigt.
Det tyckte jag kändes bra, och sen har det rullat på.
Citera
2016-08-18, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Har vi inte insett vid det här laget att denna massinvandring aldrig kommer fungera?! Är det inte på tiden med massdeporteringar nu?

Hur många finns det som egentligen skulle ha emot att kasta ut alla "flyktingar" utan medborgarskap? Vad är problemet egentligen?! Nu vet vi ju att de flesta saknar asylskäl.

Visst skulle det vara tumultartat och lite oroligt ett par år, men det är det väl värt?

Vi har redan bevisat oss duktiga sedan tidigare och vi kommer aldrig att kunna stoppa krigen i MENA-länder ändå. Det är normaltillståndet där.

Vad säger ni FB, är det inte dags nu?

Kommuner runt om i landet bör hyra in charterbussas med en ca 50-60 st i varje, släpp sedan av dem på södermalm. INGET händer i detta land om det inte sker i Stockholm. - Varje brunnen bil kan även transporteras till ex vita parken, gärdet och eller varför inte rakt på södsermalstoirg.
Citera
2026-08-13, 21:20
Medlem
Ördögs avatar
Ännu en tråd som inom några dagar fyller jämnt tio år. Jag undrar vad alla de som medverkat tycker nu, och även vad diskussionen väcker för tankar hos folk i allmänhet.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in