2016-08-16, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Har vi inte insett vid det här laget att denna massinvandring aldrig kommer fungera?! Är det inte på tiden med massdeporteringar nu?

Hur många finns det som egentligen skulle ha emot att kasta ut alla "flyktingar" utan medborgarskap? Vad är problemet egentligen?! Nu vet vi ju att de flesta saknar asylskäl.

Visst skulle det vara tumultartat och lite oroligt ett par år, men det är det väl värt?

Vi har redan bevisat oss duktiga sedan tidigare och vi kommer aldrig att kunna stoppa krigen i MENA-länder ändå. Det är normaltillståndet där.

Vad säger ni FB, är det inte dags nu?

Jag kan komma på ungefär 80 000 skäl till varför detta aldrig kommer att ske med nuvarande regeringar.
Citera
2016-08-16, 15:51
Medlem
Returpappers avatar
Det går inte att slänga ut dem för ingen vill ta emot dem. De kan inte skickas hem för deras grannar har tagit över husen och någon har tagit olivträden, dadellunden, fåren. Jobben finns inte och deras nya grannar tycker att det redan är för mycket folk i byn.

Då blir den slutliga lösningen som Adolf och han grabbar tänkte ut med tysk precision det enda möjliga. Men vi måste börja i rätt ände med dem som släppte in dem och tvingar oss till så avskyvärda gärningar och ruskigt hantverk. Reinfeldt och Persson, Batra och Lööf, Sjöstedt och Björklund. De får gå i spetsen och genomföra folkets vilja efter en folkomröstning.

För övrigt Turkarna mördade minst 1 miljon armenier kurder och iranier etc. Kommunisterna mördade minst 20 miljoner Romarna Vikingarna gud vet hur många de slog ihjäl. So wats the big deal, lé ts go for it!
Citera
2016-08-16, 15:56
Medlem
TS, du är efterbliven. Typisk svennebannan hjärna. Det inte fel på invandrare, fel på makthavare.

Du kommer aldrig bli av med invandrare, det är för sent. Det kommer bli mera brott och hat. Tror på mig, jag har sätt detta i andra länder.

Värsta är att folk tror inte på makthavare längre.

Med vänlig hälsning invandrare.

P.S : TS, du verkligen efterbliven. Halva svenska regeringen är invandrare. Och du vill bli av med invandrare?
Senast redigerad av Bagira 2016-08-16 kl. 16:03.
Citera
2016-08-16, 16:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lebensmuede
Du är ganska lovligt naiv om du tror att det är så lätt. Nej, det är ingen idé att diskutera några fantasier om massdeporteringar som aldrig kommer kunna bli av. Det bästa vi kan göra i Sverige är att genomföra faktiska politiska reformer som gör det så ogynnsamt som möjligt att söka asyl här. Fram till förra året hade vi också Irakier som den största utvandringsgruppen (större än svenskar) och det är en minoritet av alla invandrare. Så det är fullt möjligt.

Ålderstester, medborgarskapstest, skärpt anhöriginvandring, ingen förtur i bostadsköer eller gratis bostadsrätter, osv. (mycket av detta är redan på gång, om än alltför långsamt) kommer leda till ett kraftigt minskat inflöde och troligen ett kraftigt ökat utflöde.

Fred i Syrien är också viktigt, och där tycker jag att Sverige/EU bör stödja Assad eftersom han är den starkaste aktören och har störst chans att vinna kriget med litet hjälp. Sverige erkänner mig veterligen faktiskt fortfarande Assad som den rättmätige regimledaren i landet, och vi har diplomatiska förbindelser med hans regim.

Det måste ju börja som en tanke och idé? Tänker inte de flesta ungefär likadant vid det här laget?

Det skulle ju gå relativt smidigt om alla hjälpte till. Från köksbord till regering.

Reform hit och regler dit. Sånt går att ändra.

Det förefaller ju knappast omöjligt.
Citera
2016-08-16, 16:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 89Spartan
Jag är beredd att göra det som krävs för att deportera folket som kommer från tredje världen. Way of the samurai liksom, jag kan inte dö eftersom att jag redan är död. Hade gärna gått med i militären om det inte hade varit för våran muslimska regering

Det är ungefär sånna här svar jag förväntade mig och ville höra. Inte massa trams om lagändringar, dumma svenskar, naivitet och politik. Sånt har vi hört förr.

Det är inte omöjligt. Vi måste börja någonstans.
Senast redigerad av redlineoffside 2016-08-16 kl. 16:26.
Citera
2016-08-16, 16:24
Medlem
Chics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bagira
TS, du är efterbliven. Typisk svennebannan hjärna. Det inte fel på invandrare, fel på makthavare.

Du kommer aldrig bli av med invandrare, det är för sent. Det kommer bli mera brott och hat. Tror på mig, jag har sätt detta i andra länder.

P.S : TS, du verkligen efterbliven. Halva svenska regeringen är invandrare. Och du vill bli av med invandrare?

De flesta vill nog skicka ut främst kriminella invandrare och begränsa flyktinganstormningarna av den typen av människor som aldrig planerat att arbeta och tillföra något till vårt samhälle. De som vill skicka ut varenda med invandrarbakgrund är nog lite småknäppa och väldigt få.
Tror nog att TS inte menade det sistnämnda.
Citera
2016-08-16, 16:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bagira

Nej jag tror faktiskt inte jag är det vid det här laget. De flesta börjar tänka likadant nu. Det är en början.

De flesta politiker är svenskar, men det spelar iof mindre roll för majoriteten av Sveriges befolkning är etniska svenskar och så länge det är demokrati så kan de rösta på vad de vill. Tillfredsställer inte de nuvarande partierna folkets vilja kommer nya partier etableras. Det är inget konstigt.

Det börjar iaf bli dags nu. Jag skiter i hur. Det är jag inte ensam om.
Citera
2016-08-16, 16:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Chic
De flesta vill nog skicka ut främst kriminella invandrare och begränsa flyktinganstormningarna av den typen av människor som aldrig planerat att arbeta och tillföra något till vårt samhälle. De som vill skicka ut varenda med invandrarbakgrund är nog lite småknäppa och väldigt få.
Tror nog att TS inte menade det sistnämnda.

Jag menar såklart inte alla invandrare. Jag skrev flyktingar och invandrare från MENA som inte har svenskt medborgarskap.
Citera
2016-08-16, 16:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Det går inte att slänga ut dem för ingen vill ta emot dem. De kan inte skickas hem för deras grannar har tagit över husen och någon har tagit olivträden, dadellunden, fåren. Jobben finns inte och deras nya grannar tycker att det redan är för mycket folk i byn.

Då blir den slutliga lösningen som Adolf och han grabbar tänkte ut med tysk precision det enda möjliga. Men vi måste börja i rätt ände med dem som släppte in dem och tvingar oss till så avskyvärda gärningar och ruskigt hantverk. Reinfeldt och Persson, Batra och Lööf, Sjöstedt och Björklund. De får gå i spetsen och genomföra folkets vilja efter en folkomröstning.

För övrigt Turkarna mördade minst 1 miljon armenier kurder och iranier etc. Kommunisterna mördade minst 20 miljoner Romarna Vikingarna gud vet hur många de slog ihjäl. So wats the big deal, lé ts go for it!

Klart vi kan kasta ut dem om vi tog in dem. De får bara gå ut samma väg som de kom in, genom gränsen.
Citera
2016-08-16, 16:51
Bannlyst
Citat:
Det är ungefär sånna här svar jag förväntade mig och ville höra. Inte massa trams om lagändringar, dumma svenskar, naivitet och politik. Sånt har vi hört förr.

Det är inte omöjligt. Vi måste börja någonstans.

Ja men vafan...jag säger då. Beror ju helt enkelt på hur långt ner i helvetet den anti-svenska regimen är villig att trycka landet. Än så länge går det väl att prata sig ur det hela men kommer ju en tid när det inte finns något annat som kan "turn the tides" än militär kraft, boots on the ground och då menar jag knacka dörr och skyffla ut muslimerna och allt annat drägg som feministerna har släpat hit från somalien och fan vet.
Citera
2016-08-16, 16:53
Medlem
Citat:
Nej jag tror faktiskt inte jag är det vid det här laget. De flesta börjar tänka likadant nu. Det är en början.

De flesta politiker är svenskar, men det spelar iof mindre roll för majoriteten av Sveriges befolkning är etniska svenskar och så länge det är demokrati så kan de rösta på vad de vill. Tillfredsställer inte de nuvarande partierna folkets vilja kommer nya partier etableras. Det är inget konstigt.

Det börjar iaf bli dags nu. Jag skiter i hur. Det är jag inte ensam om.

Inte ens Hitler kunde uppfylla sina drömmar. ( Tyskland = Ghetto )
Försätt att drömma, jag är realist.

Väst och EU har enorma skulder, ända sättet att bli av med skulden är att ändra reglar i världen - Globalisering.
Senast redigerad av Bagira 2016-08-16 kl. 16:56.
Citera
2016-08-16, 16:56
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Klart vi kan kasta ut dem om vi tog in dem. De får bara gå ut samma väg som de kom in, genom gränsen.

Tyvärr Danmark kommer att stoppa dem de får stå mitt på bron och stoppar all trafik. Skickar vi dem med färjan till Tyskland kommer de inte att få stiga av.

Vi får bygga om flygvapnets Herkules så att det kan släppas ut genom en lucka i bak inte så enkelt heller med tanke på räckvidden. Nej vi för fylla våra förfäders gruvor med dem.

Ingen vill ha jordens övertaliga, det är fullt överallt, de flesta länder inser att jorden är överbefolkad och de vill inte ha framtida problem.

Sterilisering löser problemet på en generation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in