Citat:
Ursprungligen postat av
redlineoffside
Har vi inte insett vid det här laget att denna massinvandring aldrig kommer fungera?! Är det inte på tiden med massdeporteringar nu?
Hur många finns det som egentligen skulle ha emot att kasta ut alla "flyktingar" utan medborgarskap? Vad är problemet egentligen?! Nu vet vi ju att de flesta saknar asylskäl.
Visst skulle det vara tumultartat och lite oroligt ett par år, men det är det väl värt?
Vi har redan bevisat oss duktiga sedan tidigare och vi kommer aldrig att kunna stoppa krigen i MENA-länder ändå. Det är normaltillståndet där.
Vad säger ni FB, är det inte dags nu?
Det har varit dags i många år. Eller rättare sagt: Vi borde aldrig hamnat här.
Metafor: Om man inte vill ha myror som kryper över hela kroppen så är det smart att inte gå och lägga sig och sova i en myrstack.
Men det är detta som dumsvensken gjort. Och nu hoppas dumsvensken att "någon annan" ska lösa problemet.
Dumsvensken hoppas desperat på att det kommer att hjälpa att "rösta på SD". Eller så litar man desperat på att sossarna ska avisa 80 000 illegala. Tillåt mig skratta. Eller så är man så bottenlöst jävla korkad att man tror att att Moderaterna övergivit sin "öppna era hjärtan"-politik.
Men det är alltid någon annan. Polisen. Staten. Politiker.
Det kommer inte att hända. Det finns för mycket pengar i asylindustrin. Rötan sitter för djupt. Det är försent.
Det absolut enda som kan hjälpa är om det reser sig ett massivt motstånd på gräsrotsnivå. Ett MASSIVT motstånd. Så att politiker inser att de bokstavligt talat riskerar att dödas om de visar sig ute. Vi pratar stora medborgargarden. Nedbrända asylhem. Nedbrända bostäder och seriösa hot mot familjen för asylbaronerna. Då skulle det börja hända saker.
Men det kommer inte att hända.
Dumsvensken är för feg. Som någon skrev i en annan tråd: Svensken tillhör ett folk av slavar och trälar, och det märks. Dumsvensken låter sig glatt bli pissad i ansiktet och efteråt tackar han ödmjukt och undergivet. Ingen revolution att tala om har skett i Sverige någonsin hur förnedrat folket än blivit.
Och det kommer inte att ske nu heller.
Jag skulle bli synnerligen positivt överraskad om jag hade fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jessica.Amin
Jag tycker vi har för många svenne bananer jämfört med människor från resten av världen , inklusive de baltiska länderna i närheten, folk e så mycket skönare där. Tycker de e jätte tråkigt.
Så vi får väl antingen skicka iväg nåra svenne bananer eller se ill att få fart på invandringen igen

Ditt trollande har inte riktigt samma stuns längre. Börjar du bli lite trött? Otroligt att det finns användare på Flashback som inte fattar att du trollar.