Citat:
Ursprungligen postat av
redlineoffside
Har vi inte insett vid det här laget att denna massinvandring aldrig kommer fungera?! Är det inte på tiden med massdeporteringar nu?
.
Vad säger ni FB, är det inte dags nu?
Som någon skrev, det har varit dags länge.
De som ännu inte fått medborgarskap och vars hemland inte innebär en säker död om man återvänder dit - bör snarast hjälpas hem. Inte kastas ut. (Observera att jag inte menar de "etablerade" invandrarna. Jag har flera såna bekanta som gör rätt för sig på alla sätt och dessa är inga jag vill mista som vänner.)
Om detta inte sker i större skala så är det osvikligen så att vårt land inom något decennie kommer att rasa ner till jumboplats bland välfärdsländerna i västeuropa, ja även österuopa för den delen. Sverige blir helt enkelt ett otrevligt land att bo i. På flera sätt. Fattigt, hög kriminalitet och rejält minskad välfärd. Trångbott med ett kraftigt växande bostadslösa ur kategorier som man tidigare inte har sett.
Det som behövs är dels att någon politiker för fram det på sin agenda, dels att medborgarna inser allvaret om detta inte sker. Frågan är bara när detta kommer att ske. Jag är rädd för att det kommer att ta lång tid.