2016-08-16, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chic
De flesta vill nog skicka ut främst kriminella invandrare och begränsa flyktinganstormningarna av den typen av människor som aldrig planerat att arbeta och tillföra något till vårt samhälle. De som vill skicka ut varenda med invandrarbakgrund är nog lite småknäppa och väldigt få.
Tror nog att TS inte menade det sistnämnda.

Har några bekanta som var deporterade från Sverige pg brott. Efter mindre en månad båda två kom tillbaka till Sverige. Och de kör samma bannan. Falsk pass utomlands kosta 10.000-20.000sek.
Citera
2016-08-16, 17:51
Medlem
Enda hoppet är tyvärr systemkollaps så att vi kan skrota välfärdsstaten och börja bygga gated communities, vänstern har bestämt sig för att förstöra landet till varje pris.

Jag hoppas på en bostadskrasch som jag tänker dra nytta av personligen.
Citera
2016-08-16, 18:48
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside

Vad säger ni FB, är det inte dags nu?

Ta bort bidragen för människor som aldrig arbetat i Sverige, så kommer invandringen till Sverige att minska med 95% över en natt.
INGEN flykting skulle välja att bo i Sverige mer.
Citera
2016-08-16, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Ta bort bidragen för människor som aldrig arbetat i Sverige, så kommer invandringen till Sverige att minska med 95% över en natt.
INGEN flykting skulle välja att bo i Sverige mer.

Håller med. Det är ren självbevarelsedrift nu att nedmontera välfärdssystemet och ta bort alla bidrag och fri sjukvård, skola m.m
Citera
2016-08-16, 19:18
Medlem
Tanuss avatar
Att på klassisk väg leta rätt på, låsa in och flyga iväg med kommer inte att låta sig göras.
Vi har inte resurser för sådant och de länder vi anser bör ta emot vägrar.

Mängden är dessutom enorm. Senaste trettio åren har i runda slängar en miljon människor med oklar identitet släppts in. Bara 2015 släppte vi in över 130.000 asylsökande som inte verifierade sin identitet.

En stor del av de vi behöver bli av med är svenska medborgare, födda här. De kastar sten på brandkåren, lever på kriminalitet och bidrag och tvingar in fingrarna i kroppsöppningar på småflickor så snart de får chansen. Var skickar vi dem, vem tar emot?

Den enda framkomliga vägen som jag ser det är att rekrytera, utbilda och beväpna ca 50.000 beredskapspoliser som underställs ordinarie ordningsmakt. Nya order och arbetsuppgifter för polisen blir att omöjliggöra kriminell försörjning.
Efter det avskaffar vi alla bidrag.

Sedan låter vi naturen ha sin gång.

Det kommer att bli mycket sämre innan det blir bättre.

De som blir kvar är självförsörjande och laglydiga människor. Med ursprung från lite olika ställen. Svenskar som invandrare. Jag skiter i vilket. Det enda jag vill är att människor i min omgivning skall vara laglydiga och självförsörjande.
Citera
2016-08-16, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Har vi inte insett vid det här laget att denna massinvandring aldrig kommer fungera?! Är det inte på tiden med massdeporteringar nu?

.

Vad säger ni FB, är det inte dags nu?

Som någon skrev, det har varit dags länge.
De som ännu inte fått medborgarskap och vars hemland inte innebär en säker död om man återvänder dit - bör snarast hjälpas hem. Inte kastas ut. (Observera att jag inte menar de "etablerade" invandrarna. Jag har flera såna bekanta som gör rätt för sig på alla sätt och dessa är inga jag vill mista som vänner.)

Om detta inte sker i större skala så är det osvikligen så att vårt land inom något decennie kommer att rasa ner till jumboplats bland välfärdsländerna i västeuropa, ja även österuopa för den delen. Sverige blir helt enkelt ett otrevligt land att bo i. På flera sätt. Fattigt, hög kriminalitet och rejält minskad välfärd. Trångbott med ett kraftigt växande bostadslösa ur kategorier som man tidigare inte har sett.

Det som behövs är dels att någon politiker för fram det på sin agenda, dels att medborgarna inser allvaret om detta inte sker. Frågan är bara när detta kommer att ske. Jag är rädd för att det kommer att ta lång tid.
Citera
2016-08-16, 20:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
De som ännu inte fått medborgarskap och vars hemland inte innebär en säker död om man återvänder dit - bör snarast hjälpas hem. Inte kastas ut. (Observera att jag inte menar de "etablerade" invandrarna. Jag har flera såna bekanta som gör rätt för sig på alla sätt och dessa är inga jag vill mista som vänner.)

Om detta inte sker i större skala så är det osvikligen så att vårt land inom något decennie kommer att rasa ner till jumboplats bland välfärdsländerna i västeuropa, ja även österuopa för den delen. Sverige blir helt enkelt ett otrevligt land att bo i. På flera sätt. Fattigt, hög kriminalitet och rejält minskad välfärd. Trångbott med ett kraftigt växande bostadslösa ur kategorier som man tidigare inte har sett.

Det som behövs är dels att någon politiker för fram det på sin agenda, dels att medborgarna inser allvaret om detta inte sker. Frågan är bara när detta kommer att ske. Jag är rädd för att det kommer att ta lång tid.

Jag är ganska ointresserad i hur detta ska lösas, bara det görs. Det måste göras.
Citera
2016-08-16, 20:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer

Med alla dessa 80 000 som skulle utvisas? Lyckas de med det kan de väl utvisa 80 000 till? Hur svårt kan det vara? Kosta vad det kostar vill.
Citera
2016-08-16, 20:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bagira
Inte ens Hitler kunde uppfylla sina drömmar. ( Tyskland = Ghetto )
Försätt att drömma, jag är realist.

Väst och EU har enorma skulder, ända sättet att bli av med skulden är att ändra reglar i världen - Globalisering.

Tyskland har varit relativt fritt från skit länge efter kriget.
Citera
2016-08-16, 20:44
Medlem
Absolut.
Min mamma och dom andra kvinnorna som gjorde mig fick en hel del trötthetsrynkor, det fick dom, men dom fick skrattrynkor också.

Jag får rynkor av äckel.
Och nej, som svensk kvinna skäms jag inte ett spår för det.
Citera
2016-08-16, 23:09
Bannlyst
Men hur ska det gå till när missnöjda Svenskar bara skriver trådar på fb istället för att samla sig och göra något vettigt än att bara prata om saker.

Sverige utnyttjar man, svenska kvinnor våldtar man och svenska män....de orkar inte bry sig,
Citera
2016-08-16, 23:12
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Det första är att avsätta nuvarande regering. Det kan man antingen göra med fredliga demokratiska medel. Bilda opinion via SD eller något mer radikalt parti. Alternativt försöker man få tag i vapen och avrätta regeringen vilket kan vara lättare sagt än gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in