Citat:
Ursprungligen postat av
Orientexpressen
Tack. Jag tvekade till att återkomma till tråden, men jag antar att jag inte kunde hålla mig härifrån.
Nja, man kan väl säga som så att verkligheten har hunnit ikapp, både MGM och media. Förut var det mycket hush hush och lockbeten via media, men nu verkar det mesta ha kommit ut.
Dock kan jag säga som så, att vad jag har fått tagit del av så knyts båda MGM till brottsplatsen på olika sätt och olika källor säger att det finns även tunga bevis för att kunna öppna utredningen om MGM´s bortgångna sambo.
Jag har även fått höra diverse uttalanden från utredningen som är väldigt störande, men det håller jag för mig själv så länge.
Mycket intressant. Tackar för detta. Då hoppas vi verkligen att säcken knyts ihop ordentligt.
Men! Det finns en sak som jag har funderat på, och det är den andra kvinnan som står skriven på JM´s adress. Bor hon verkligen där fysiskt så att säga (hyr i andra hand exempelvis), eller är hon bara skriven där och bor någon annanstans? Är hon inblandad på något sätt eller kan vi lägga det åt sidan med en gång?