2016-08-13, 15:26
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Jadå det är lagom det.
Det var riktigt fint, kunde vara helt normal men ändå ha en skön känsla.. slängde i mig den andra halvan innan jag la mig och sov i 14 timmar. Spårade drömmar man hade måste jag säga!

Så skön effekt utan att blanda med alkohol.
Citera
2016-08-13, 16:44
Medlem
Dessa ksalol 1mg som alltid florerat, och som oftast varit potenta, var görs dom? Är dom nånsin i blister.

Jag har aldrig fått dåliga, har det förkommit svaga?

1mg aplorazolan är ju rätt mycket och dom är små och saknar brytskåra, jag blir rätt skön på 05mg. Är dom direkt gjorda för missbrukarledet (även om det förstås finns väl behövande som käkar dom)?
Citera
2016-08-13, 20:01
Medlem
trulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Dessa ksalol 1mg som alltid florerat, och som oftast varit potenta, var görs dom? Är dom nånsin i blister.

Jag har aldrig fått dåliga, har det förkommit svaga?

1mg aplorazolan är ju rätt mycket och dom är små och saknar brytskåra, jag blir rätt skön på 05mg. Är dom direkt gjorda för missbrukarledet (även om det förstås finns väl behövande som käkar dom)?

Ksalol tillverkas väl av läkemedels bolaget Galenica av det jag läst på nätet.
Just namnet KSALOL som dom kallar sina alprazolam 1mg
Citera
2016-08-13, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trulle
Ksalol tillverkas väl av läkemedels bolaget Galenica av det jag läst på nätet.
Just namnet KSALOL som dom kallar sina alprazolam 1mg
Alla mina rivotril från galenika kommer i blister, varför inte ksalol? Eller gör dom det ibland?
Citera
2016-08-13, 20:35
Medlem
Citat:
Alla mina rivotril från galenika kommer i blister, varför inte ksalol? Eller gör dom det ibland?
Får alltid ksalol i blister tror det är vanligast.
Citera
2016-08-13, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Får alltid ksalol i blister tror det är vanligast.
Aha. Finns det nån anledning till att ta ut dom ur blistren, tar mindre plats?
Citera
2016-08-13, 21:58
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Aha. Finns det nån anledning till att ta ut dom ur blistren, tar mindre plats?
Precis, större plats. Sen för att minska skramlandet i blisterförpackningen skulle jag tro.
Citera
2016-08-13, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Precis, större plats. Sen för att minska skramlandet i blisterförpackningen skulle jag tro.
Makes sense.
Citera
2016-08-13, 23:04
Medlem
Jag skulle vilja dela på mina ksalol, 0.25 mg skulle räcka för mina behov. Tror ni den aktiva substansen är jämt fördelad i pillren?

Jag vet, svår fråga, men kanske nån som har erfarenhet.
Citera
2016-08-13, 23:12
Medlem
cerns avatar
Många benson har ju en halveringstid på¨45 timmar. Jag har hört att dessa bara har en halveringstid på 15 timmar stämmer det?
Citera
2016-08-14, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Många benson har ju en halveringstid på¨45 timmar. Jag har hört att dessa bara har en halveringstid på 15 timmar stämmer det?
Jag tror att alprazolam tom är lite kortare ändå, typ 12 timmar.
Citera
2016-08-14, 11:27
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Fick precis en mindre beställning till postlådan. När jag kom hem och öppnade förpackningen såg jag till min stora konfrundering, en påse med ett 20-tal xanor stavar, gröna, 6mg?! Det stod på lappen som låg i samma ziplock som stavarna iallfall. "Xanax 6mg (Alprazolam) stod det. Grejen är att jag på hemsidan inte såg några sådana man kunde beställa? Och ALDRIG sett 6mg i samma tablett någonsin.
Blev väldigt långt inlägg, min morgonlyrica har visst börjat kännas. Men har någon sett sådana här xanor nån gång? Kan slänga upp bild om ni vill
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in