2017-03-07, 09:19
Medlem
dknerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Haha ja ! Sådana skall jag också ha faktiskt I'll be back for you sister!

Haha najs! Waiting for you
Citera
2017-03-07, 18:13
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dknerk
Någon som har en alpra/xanac burk att mäta Höjd x Bredd på?

Hola!

Höjd ca 7.3cm Bredd ca 3cm!

Bless!
Citera
2017-03-08, 08:27
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noose..
Ni som tar alpra i medicinskt syfte, blir ni deppiga/aggressiva dagen efter intag?
Om jag har tagit så lite som 0,5mg så är jag riktigt deppig dagen efter.

Nej. Om du tar Alprazolam mot ångest och upplever den dagen-effekten av just den bensodiazepinen, så kanske det vore en bra idé att byta till en annan benso?

Däremot så har jag upplevt tendenser till nedstämdhet dagen efter när jag som yngre periodvis fick Imovane utskrivet för sömnproblem. Då räckte det med en så låg dos som 7.5 mg en kväll (hade visserligen ingen tolerans då, nu har jag ätit samma dos i mer än 1.5 år och upplever inga negativa bieffekter dagen efter, å andra sidan så har tabletten inte så stor effekt på mig när jag tar den på kvällen längre) för att jag skulle känna mig nedstämd och lite ångestfull dagen efter. Stilnoct, däremot - den tabletten kan jag inte ta, dels för att jag även i låga doser (10 mg) får småhallisar och sover dåligt på den, dels för att jag kan få rejält ökad ångest/overklighetskänslor dagen efter.
Citera
2017-03-09, 08:08
Medlem
Kompromissens avatar
Är det bara jag som hoardar saker för senare tillfälle och sen ALDRIG minns var?
Citera
2017-03-09, 09:17
Medlem
strezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kompromissen
Är det bara jag som hoardar saker för senare tillfälle och sen ALDRIG minns var?

Klart det händer ibland..
Citera
2017-03-09, 12:32
Medlem
Kompromissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strez
Klart det händer ibland..

Hur hittar du det igen? Var min enda stash
Citera
2017-03-09, 12:36
Medlem
strezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kompromissen
Hur hittar du det igen? Var min enda stash

Leta på ställen man kan stasha undan grejer på som man inte tänkt på i någorlunda nyktert tillstånd är mitt tips till dig/er! Hoppas ni förstår vad jag menar. Slirig som tusan jag haha..
Citera
2017-03-10, 13:31
Medlem
Bronixs avatar
Var hos läkaren först en gång efter besöket nyss som var 30 dagar efter första fick jag ut Alprazolam 1 mg depot 40 st. Jag är 28 år . Första gången fick jag bara atarax och lergigan som är ren skit. Det går om du verkligen förklarar din ångest och sömnproblem och din bakrund om livet osv nu ska jag börja gå hos psykolog och sedan träffa läkaren igen om 30 dagar för uppföljning. Äntligen kan man köra bil utan att tänka på drograttfylla Kan tillägga att jag även äter 100 mg sertralin på det.
Citera
2017-03-14, 14:56
Medlem
Tjoo! Tänkte köpa mig en karta ksalol 1mg.
Hur mycket tar jag för ett soft rus?

Har erfarenhet av tidigare benso (ikto) men fick aldrig känna något rus då de gick snabbt åt och helt plötsligt var det en helt ny vecka........¨

Edit: kan tillägga att jag röker hasch dagligen om de säger något.
Citera
2017-03-14, 15:03
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prayingtomyglock
Tjoo! Tänkte köpa mig en karta ksalol 1mg.
Hur mycket tar jag för ett soft rus?

Har erfarenhet av tidigare benso (ikto) men fick aldrig känna något rus då de gick snabbt åt och helt plötsligt var det en helt ny vecka........¨

Edit: kan tillägga att jag röker hasch dagligen om de säger något.

Om du inte lider utav ångest, vilket jag inte tror du gör så börja med 1mg och VÄNTA 1 timme.
Folk gör misstag över att ta för mycket Xanor första gången när dom inte känner av någonting.

Rök en holk under tiden du väntar, de första 20-25 min
Lägg undan resten så du inte börjar flöddra rejält och får minnesluckor

tl;dr "Jag känner ingenting mannen, måste maxa rejält... fuck it, tar 10 till"
Senast redigerad av tehSecretzzz 2017-03-14 kl. 15:10.
Citera
2017-03-14, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Om du inte lider utav ångest, vilket jag inte tror du gör så börja med 1mg och VÄNTA 1 timme.
Folk gör misstag över att ta för mycket Xanor första gången när dom inte känner av någonting.

Rök en holk under tiden du väntar, de första 20-25 min
Lägg undan resten så du inte börjar flöddra rejält och får minnesluckor

tl;dr "Jag känner ingenting mannen, måste maxa rejält... fuck it, tar 10 till"

Det var så det gick till med ikton! Drog i ig 15st sen så var det svart i vecka haha..!
jo jag har ångest faktsikt!
Citera
2017-03-14, 21:19
Medlem
Vad är grejen med Xanor och annan benso? Har testat nåra gånger och det hjälper mot panikångest. Men inte mot vanlig ångest för mig. Och känner mig bara dum i huvudet. Som rus är det däremot värdelöst, för mig alltså.

Jämför med opioider som tar bort både ångest och depression, får mig att må bra och bara myser, och ändå inte dum i huvudet.

Ni som tar dom som rusmedel, vad är grejen?
Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in