2016-08-11, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelBlau
Aldrig sett några sådana och är ganska säker på att det ej finns 1,5mg tabletter så länge de ej är hemmapressade.

garanterat hemma pressade smulade sönder lätt som fan... men tog en å den gjorde sitt till vakna då på sofan i morse iaf ...noll tolerans
Citera
2016-08-11, 21:32
Medlem
jerran777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelBlau
Aldrig sett några sådana och är ganska säker på att det ej finns 1,5mg tabletter så länge de ej är hemmapressade.

Citat:
Ursprungligen postat av banen
garanterat hemma pressade smulade sönder lätt som fan... men tog en å den gjorde sitt till vakna då på sofan i morse iaf ...noll tolerans

Finns 1.5mg Alprazolam som t.ex:
Zolax SR 1.5mg
Zolin SR 1.5mg
Alprocontin 1.5mg

http://www.getmeds247.com/medicines202-xanax.html

Men dessa är ej helt släta på båda sidor vad jag vet. Så kan ju vara vilken benzo som helst som gjort susen för dig egentligen. Smakade de ens alpra?
Citera
2016-08-12, 05:29
Medlem
Softar stora mängder Alpra Galenka (rundablå) i 3dagar samt massa röka

Tagit 10 idag men för 40 min sen tog jag 2 till och rökte två feta.. ÄR HELT STEEKT NU xDD Fick precis tag i 4st 100mg depo Tramadol som jag ska knapra i munnen, sen har jag en dunder bruning som blir när trammmen kickar!.
Citera
2016-08-12, 10:12
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betman123
Softar stora mängder Alpra Galenka (rundablå) i 3dagar samt massa röka

Tagit 10 idag men för 40 min sen tog jag 2 till och rökte två feta.. ÄR HELT STEEKT NU xDD Fick precis tag i 4st 100mg depo Tramadol som jag ska knapra i munnen, sen har jag en dunder bruning som blir när trammmen kickar!.
12mg Alpra. Antar att du redan proppat i dig Trammen, men man bör vara försiktig när det kommer till blandning av opis och bens.

Just a heads up Vet många som mist livet pga blandmissbruk.
Citera
2016-08-12, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jerran777
Finns 1.5mg Alprazolam som t.ex:
Zolax SR 1.5mg
Zolin SR 1.5mg
Alprocontin 1.5mg

http://www.getmeds247.com/medicines202-xanax.html

Men dessa är ej helt släta på båda sidor vad jag vet. Så kan ju vara vilken benzo som helst som gjort susen för dig egentligen. Smakade de ens alpra?

om det ska smaka endel beska aldrig tänkt på vad alpra smaka men dessa beskriver jag nog bäst med beska gick knappt å undvika eftersom jag skulle dela en vart det mer pulver än piller.. spelar inte så stor roll var det var faktiskt vart ju ångest fri å sov som en stock vilket var syftet.
Citera
2016-08-12, 16:47
Medlem
jerran777s avatar
Citat:
om det ska smaka endel beska aldrig tänkt på vad alpra smaka men dessa beskriver jag nog bäst med beska gick knappt å undvika eftersom jag skulle dela en vart det mer pulver än piller.. spelar inte så stor roll var det var faktiskt vart ju ångest fri å sov som en stock vilket var syftet.

Ja, de ska smaka lite småbeskt kemiskt sådär. Går att söka på då det är svårt att med ord beskriva smaker såvida man inte jobbar på Systembolaget (fast deras beskrivningar är ju ofta rena grekiskan).

Hur som helst - som du säger, de gjorde susen. Det verkar vara huvudsaken i ditt fall.
Citera
2016-08-12, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jerran777
Ja, de ska smaka lite småbeskt kemiskt sådär. Går att söka på då det är svårt att med ord beskriva smaker såvida man inte jobbar på Systembolaget (fast deras beskrivningar är ju ofta rena grekiskan).

Hur som helst - som du säger, de gjorde susen. Det verkar vara huvudsaken i ditt fall.

då är de nog alpra i dom iaf... skulle ju kunna lägga upp en bild om jag har tid sedan.
Citera
2016-08-12, 16:59
Medlem
jerran777s avatar
Citat:
då är de nog alpra i dom iaf... skulle ju kunna lägga upp en bild om jag har tid sedan.

Abslout, om du vill. Kan se om jag kommit över liknande någon gång. Det florerar ju så in i helvete med olika piller som både är tillverkade enligt reglementet och som är egenstansade. Men smulade de så mycket som du skrev så är de ju med all sannolikhet egenstansade.
Citera
2016-08-12, 17:08
Medlem
cerns avatar
Länge sedan jag slängde i mig Xanor nu,

en halv stav som jag slänger in under tungan borde väl räcka för en kväll? eller är det för mkt eller lite?

Kommer absolut inte blanda ut med alkohol.
Citera
2016-08-12, 20:54
Medlem
Gör ett nytt försök idag å inte däcka så jävla fort kan det funka å dra i sig en kopp kaffe ? hahah långsökt men ändå. vill ju vara vaken ett tag med. softa till en film osv.
Citera
2016-08-12, 21:05
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Länge sedan jag slängde i mig Xanor nu,

en halv stav som jag slänger in under tungan borde väl räcka för en kväll? eller är det för mkt eller lite?

Kommer absolut inte blanda ut med alkohol.

Jadå det är lagom det.
Citera
2016-08-13, 13:19
Medlem
trulles avatar
tänkte prova både ksalol 1mg och alprazolam 2mg för att se vilken som ger bäst effekt, tanken är väll att kunna spara då 2mg är billigare i inköp..

men vad tycker ni som provat bägge, motsvarar verkligen 2st ksalol en tablett alprazolam 2mg??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in