Citat:
Ursprungligen postat av
Urmelkotten
Återigen så försöker du passa in mig i en mall som bara existerar i din fantasi. Du har ingen aning om vad jag anser om invandring, om jag vill ha in invandrare eller inte eller vilket parti jag har röstat på om jag överhuvudtaget röstade i valet.
Men att demonisera och skuldbelägga är väl allt ni klara av när fakta talar emot era åsikter. Det enda jag har gjort i denna tråd är att påpeka att mindre en 0,5% av alla män, oavsett etnicitet, begår våldtäkter. Men det verkar inte direkt passa in i din världsbild där alla araber/muslimer tydligen är våldtäktsmän så då far du ut i personliga påhopp istället. Typisk retorik när man inte har några fakta att backa upp sina påståenden med. Kom tillbaka till forum utanför I&I när du faktiskt har något att underbygga din argumentation med.
Överrepresentationen på tex 23 för Somalier ger över 5000 "onödiga" våldtäkter per år. Problemet med Dom många våldtäktarna i Sverige beror helt och hållet på icke-vestlig invandring. Vi har inget behov av icke-vestlig invandring i Sverige. Måste man känna så "god" kan vi ta in ett par hundre flyktninge
familjer per år, så är sannolikheten för överrepresentation bland dom manlige individen mycket mindre. Du tycker kanske inte invandringen och överrepresentationen är problematisk, och att 0,5% är en siffra man kan leva med, jag tycker inte det.
Problemet här är multikultur. Jag har i utgångspunkter inga problem med multikultur,
men nyanlända
skall assimileras i delar av svensk kultur, som språk, allas lika värde, kvinnors rättighet til egen kropp, alla skall bidra etc. Gör dom inte det med våldtäkt, könsstympning, taharrush, barnbrudar, äresdrap, tvångsgifte, utanförstående klassamhällen, så
skall dom utvisas.
Vi har inte behov för icke västlig invandring till Sverige, varken för befolkningsväxt eller ekonomiskt.
Nej, jag tror inte alla araber är våldtäktsmän, men sannolikheten är så stor för våldtäkt eller annan kriminalitet, att det är bättre att låta bli ta in dom från början.