2016-08-11, 19:33
Medlem
Sighajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av välkommenti bup
jag tror att antalet anmälningar ökar, jag tror inte våldtäkter ökar.

Ja såååå måste det vara, för förr i tiden, på den tiden då färre våldtäkter anmäldes, då tyckte tjejerna det var okej att bli lite våldtagen på lördagen. Idag har de lärt sig att det inte är så kul och att de kan anmäla det.
Just ja, det är män som våldtar, svenska vita heterosexuella cis män..
Citera
2016-08-11, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urmelkotten
Det där är ju helt påhittade siffror. Har du någon verklighetsanknytning i dom?

98% män har jag köpt direkt av Metro , tycker det verkar trovärdig?

98% av alla våldtekter av män mellan 15 och 47 år. Brås rapport https://www.bra.se/download/18.cba82f7130f475a2f1800012829/2005_07_valdtakt_kartlaggning.pdf
Ser nu att jag missade lite rätt siffra är 93% av GM är mellan 15 och 49.

80% av våldekter av män från några få länder i Mellan-Östen och Afrika:
https://affes.wordpress.com/2012/08/05/invandrarna-och-brotten-5-valdtakt/

Lite avrundning av mina siffror jag tog från huvudet, men principen står fast. Om man har en grupp som är abnormt överrepresenterat (i det här exemplet våldtäkt), och utökar den gruppen med ett stort antal nya individer (som statistisk sätt är lika överrepresenterade) så vill man se en totalökning i frekvens.

Ser man våldtäktsstatistiken från 1975 till i år, så har vi i perioden hatt en befolkningsökning på ungefär 20%, samtidig har det varit en ökning av sexualbrott med 10 gången.
Jag köper inte förklaringen att allt beror på "anmälningsbenägenhet" och lagändringar, när vi i samma period har hatt en invandring på ungefär en halv miljon män med ett fruktansvärd kvinnosyn och extrem överrepresentation i alla negative statistiker.

https://affes.wordpress.com/tag/valdtakt/
Citera
2016-08-11, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norsk80
98% män har jag köpt direkt av Metro , tycker det verkar trovärdig?

98% av alla våldtekter av män mellan 15 och 47 år. Brås rapport https://www.bra.se/download/18.cba82f7130f475a2f1800012829/2005_07_valdtakt_kartlaggning.pdf
Ser nu att jag missade lite rätt siffra är 93% av GM är mellan 15 och 49.

80% av våldekter av män från några få länder i Mellan-Östen och Afrika:
https://affes.wordpress.com/2012/08/05/invandrarna-och-brotten-5-valdtakt/

Lite avrundning av mina siffror jag tog från huvudet, men principen står fast. Om man har en grupp som är abnormt överrepresenterat (i det här exemplet våldtäkt), och utökar den gruppen med ett stort antal nya individer (som statistisk sätt är lika överrepresenterade) så vill man se en totalökning i frekvens.

Ser man våldtäktsstatistiken från 1975 till i år, så har vi i perioden hatt en befolkningsökning på ungefär 20%, samtidig har det varit en ökning av sexualbrott med 10 gången.
Jag köper inte förklaringen att allt beror på "anmälningsbenägenhet" och lagändringar, när vi i samma period har hatt en invandring på ungefär en halv miljon män med ett fruktansvärd kvinnosyn och extrem överrepresentation i alla negative statistiker.

https://affes.wordpress.com/tag/valdtakt/

Metro och Affe är inga vidare källor. Sen begår över 99% av alla män, oavsett etnicitet, inte våldtäkt.
Citera
2016-08-11, 22:08
Medlem
DIdes avatar
Citat:
Metro och Affe är inga vidare källor. Sen begår över 99% av alla män, oavsett etnicitet, inte våldtäkt.

Om 1% av alla män begår våldtäkt är det med andra ord ca 45.000 män i sverige som bara i år definieras som våldtäktsmän. Har du belägg för det? (tanke: du kanske har rätt?)

Är det mestadels svenskt etiska män också?

(Stats: 80% av förövarna är inte etiskt svenska viket ger 36000 invandrarmän i kategorin. Med ca 1 miljon invandrarmän ger det en siffra av att ca 4 på hundra invandrarmän är våldsbetäckare... det låter som en låg siffra i mina ögon som enligt mina fördomar tror att alla invandrar är våldsbetäckare.)
Senast redigerad av DIde 2016-08-11 kl. 22:14.
Citera
2016-08-11, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIde
Om 1% av alla män begår våldtäkt är det med andra ord ca 45.000 män i sverige som bara i år definieras som våldtäktsmän. Har du belägg för det? (tanke: du kanske har rätt?)

Ja. Sidan 99 i rapporten nedan. Den mest våldtäktsbenägna gruppen är Algeriet, Libyen, Tunisien och Marocko med 0,35 %. Den näst med benägna är italienare med 0,33%. Den tredje Irak med 0,25%.

Det är dock betydligt mindre än 1% av alla män som begår våldtäkt.

http://www.pdf-archive.com/2011/05/08/br-1996-2-invandrares-och-invandrares-barns-brottslighet-1/br-1996-2-invandrares-och-invandrares-barns-brottslighet-1.pdf
Citera
2016-08-11, 22:42
Medlem
Citat:
Ja. Sidan 99 i rapporten nedan. Den mest våldtäktsbenägna gruppen är Algeriet, Libyen, Tunisien och Marocko med 0,35 %. Den näst med benägna är italienare med 0,33%. Den tredje Irak med 0,25%.

http://www.pdf-archive.com/2011/05/08/br-1996-2-invandrares-och-invandrares-barns-brottslighet-1/br-1996-2-invandrares-och-invandrares-barns-brottslighet-1.pdf

Svaret är i deras länder bär kvinnor burka och gardin framför nyllet.

En annan sak färgade är till naturen kota som F_n.

Alkohol är svårt och få i dessa länder.

Summa sumarum de kommer till sverige Fri sprit, frigjorda kvinnor i massor de är kota som F_n, vad tror du resultatet blir kloster liv som munk eller ??
Citera
2016-08-11, 23:06
Medlem
DIdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braksskiten

Summa sumarum de kommer till sverige Fri sprit, frigjorda kvinnor i massor de är kota som F_n, vad tror du resultatet blir kloster liv som munk eller ??

Eller mer korrekt formulerat: i hemländerna är det haram att våldta rätttrogna, underlydna kvinnor. Alla andra SKALL våldtas och sedan stenas som varnade exempel. Det som sker just nu i sverige och europa är ett sorts frispel för muslimer då de enligt sin tro har rätt att våldta och vi tar hand om kvinnan/småflickorna efteråt= inget dåligt samvete för att man behövt stena ihjäl någon och som de sedan måste gå och gräma sig över.
Citera
2016-08-11, 23:18
Medlem
DIdes avatar
Citat:

Man får hoppas att det är så med tanke på den exponentiellt lutande kurvan av anmälda sexövergrepp.
Det är lättare att få ordning på problemet om det är ett fåtal inom en begränsad grupp som kan identifieras och som begår upprepade övergrepp än om det är ett generellt problem. Är det generellt bland alla europeiska män så kan kvinnor hälsa hem och vi kritiker kasta in handduken.

Dock verkar det som om åtmindstånde packet har blivit så styva i korken att de ger sig på "större" svenska män vilket renderar i att t o m 1 mot flera asylanter blir mayheim på anfallare.

Om detta är i plan med den foliehattsteori som råder om att media följer en agenda om att piska upp ett ww3 återstår att se men jag tror att rapporter om att svenskar pucklar på och stoppar invandrarbrott kommer att bli vanligare i media. Om det är tröttnade svenskar som tar sitt vikingaarv i heder eller bara att det rapporteras lämnar jag åt ansvariga utgivare i pressen att svara på.
Citera
2016-08-11, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardemumma16
Varför våldtas så himla många just nu 2016? Jag hoppades verkligen att fler män hade insett att man inte har rätten att förstöra andra människors liv på det sättet. Samhället lider av sådan stor skillnad mellan könen så det är pinsamt! Snälla alla ni män som läser detta "tänk efter" och stoppa även era vänner om ni hör att någon någonsin klankar ner på en kvinnor, våga säga ifrån.
Det kan vara din syster, din mamma eller din dotter som blir kallad hora av en kort kjol.
Japp jag är en feminist men verkligen inte en manshatare /man 24år
Hur drar du kopplingen mellan våldtäkt och att någon kallar någon annan för hora?
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
Svaret kallas invandring. Dom har en annan kultur än vi svenskar. Många vill förneka det men ni ska vakna upp också när ni får överrasknings sex. Sluta upp med att förneka orsaken och ta tag i problemet är det för mycket begärt? Man vill dra alla över en kam och lägga pengar på helt fel saker. Det är bättre att se var problemet är och göra insatsen där. Stoppa invandringen och utvisa dom vid minsta lilla brott så kanske det har effekt om 10-15 år.
Nej, forskning visar att 99% av alla våldtäkter begås av lönnfeta vita män, vad de alla har gemensamt är att de röstar på SD.
Citera
2016-08-11, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braksskiten

Jag tror att resultatet är som det står i rapporten eftersom det som undersökts är brott utförda i Sverige.

Sen är väl kotan något som sitter i ryggraden? Vad har den med våldtäkter att göra?
Citera
2016-08-12, 00:27
Medlem
Citat:
Om du inte gillar mina källor, kan vi vara enig om fyra grejor?
1. Våldtäkter tiodubblats sedan 1975 (Sverige blir multikulturellt)
2. Män mellan 15 och 49 från Afrika och Mellan Östen är abnormt överrepresenterat
3. Senaste året har gruppen i pkt 2 ökat med 100 tusen individer
4. Punkterna 2+3=1?

Befolkningsväksten i Sverige från 1975-2015 var på ungefär 20%. I 1975 anmäldes 762 våldtäkter, en ökning på 20% ger 914 våldtäkter, inte över 6000 som i dag. Mitt argument är att om vi får ner överrepresentationen blant icke-svenskar, så kan vi teoretisk bli av med över 5000 våldtäkter per år.

I stället försöker polis/regering och media i Sverige att dölja elefanten i rummet, samtidig våldtar immigranterna våra kvinnor.
Skandal
Citera
2016-08-12, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norsk80
Om du inte gillar mina källor, kan vi vara enig om fyra grejor?
1. Våldtäkter tiodubblats sedan 1975 (Sverige blir multikulturellt)
2. Män mellan 15 och 49 från Afrika och Mellan Östen är abnormt överrepresenterat
3. Senaste året har gruppen i pkt 2 ökat med 100 tusen individer
4. Punkterna 2+3=1?

Befolkningsväksten i Sverige från 1975-2015 var på ungefär 20%. I 1975 anmäldes 762 våldtäkter, en ökning på 20% ger 914 våldtäkter, inte över 6000 som i dag. Mitt argument är att om vi får ner överrepresentationen blant icke-svenskar, så kan vi teoretisk bli av med över 5000 våldtäkter per år.

I stället försöker polis/regering och media i Sverige att dölja elefanten i rummet, samtidig våldtar immigranterna våra kvinnor.
Skandal

Jag kan hålla med om att vi har ett urvalsproblem vid invandring. Det är en väldigt liten del av alla invandrare som begår våldtäkter. Kunde vi bli bättre på att urskilja den delen och neka dom uppehållstillstånd skulle våldtäkterna gå ned.

Sen beror det ökande antalet våldtäkter även på att det skedde lagändringar 2005 och 2013 så mycket som tidigare hade andra brottsrubriceringar klassas nu som våldtäkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in