2016-08-09, 21:07
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Det här måste vara ett bombnedslag angående 9/11 och efterforskningar vilka som ligger bakom dåden.

Varför det? En kvinna uppvuxen i Saudiarabien hade alltså i 25-årsåldern kontakter med en saudisk icke-statlig organisation. Muslim World League må vara hur dumma i huvudet som helst - men hur kopplar det Huma Abedin till 9-11?
Citera
2016-08-09, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Varför det? En kvinna uppvuxen i Saudiarabien hade alltså i 25-årsåldern kontakter med en saudisk icke-statlig organisation. Muslim World League må vara hur dumma i huvudet som helst - men hur kopplar det Huma Abedin till 9-11?

Sök lite på Huma Abedin och titta på länkar om henne som är max en till två månader gamla. Tittade nyligen på en annan video om det här och började kolla upp, behöver kolla upp mer för att bekräfta men Huma Abedin verkar vara någon som jobbar otroligt nära Clinton, det kan till och med vara så att Clinton jobbar för Huma Abedin.

Kopplingen till 9/11 är de organisationer som Huma Abedin också jobbar för och hur pengar slussats.
Citera
2016-08-09, 21:28
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Sök lite på Huma Abedin och titta på länkar om henne som är max en till två månader gamla. Tittade nyligen på en annan video om det här och började kolla upp, behöver kolla upp mer för att bekräfta men Huma Abedin verkar vara någon som jobbar otroligt nära Clinton, det kan till och med vara så att Clinton jobbar för Huma Abedin.

Kopplingen till 9/11 är de organisationer som Huma Abedin också jobbar för och hur pengar slussats.

Vad är det för organisationer (utöver Muslim World League), hur har hon jobbat för dem och på vilket sätt kan organisationerna knytas till 9-11?
Citera
2016-08-09, 23:59
Moderator
OT och annat "tjafs" raderat.
Prova att diskutera innehållet i rapporten istället för vilka inlägg som rapporteras.

/Moderator
Citera
2016-08-10, 00:04
Medlem
Citat:

Håller på att uppdatera mig fortfarande, men är det inte märkligt att Hillary Clinton's utan konkurrens närmaste person har så starka kopplingar till något som ligger mycket nära "war on terror" (al-queda mm). Hillary Clinton vet ju förmodligen en hel del hemligheter, då vet Huma Abedin det med. Hon har också kopplingar till Muslim Brotherhood.

Sett till 9/11 och målen för Muslim Brotherhood och Muslim World League passar 9/11 mycket bra, det förklarar också en hel del om den arabiska våren, varför inflytande gått till grupper man helst velat skulle få mindre inflytande sett från ett västligt och demokratiskt perspektiv.
Citera
2016-08-10, 00:14
Avstängd
Citat:
Håller på att uppdatera mig fortfarande, men är det inte märkligt att Hillary Clinton's utan konkurrens närmaste person har så starka kopplingar till något som ligger mycket nära "war on terror" (al-queda mm). Hillary Clinton vet ju förmodligen en hel del hemligheter, då vet Huma Abedin det med. Hon har också kopplingar till Muslim Brotherhood.

Sett till 9/11 och målen för Muslim Brotherhood och Muslim World League passar 9/11 mycket bra, det förklarar också en hel del om den arabiska våren, varför inflytande gått till grupper man helst velat skulle få mindre inflytande sett från ett västligt och demokratiskt perspektiv.
Ja, det behövs nog minst sagt lite mer för att koppla henne till 9/11. Att eliterna i USA, UK, Israel och Saudiarabien är starkt sammanflätade med starka socioekonomiska band är ingen hemlighet.

Jag tror, precis som du, att det är här de verkliga aktörerna bakom 9/11 finns, men, det här om Huma Abedin är så här långt inget anmärkningsvärt.
Senast redigerad av onopono 2016-08-10 kl. 00:16.
Citera
2016-08-10, 00:21
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Fortsätt uppdatera dig och återkom sen - det vore intressantr om du faktiskt kunde inkomma med lite fakta eller åsikter för en gångs skull.
Vad har hon för "starka kopplingar" till "war on terror"?
Vad har hon för kopplingar till Muslim Brotherhood? Och vad betyder det?
Vad gör henne till Hillarys "utan konkurrens" närmaste person?
2001 var Huma 25 år och hade precis tagit över arbetet som personlig assistent åt Hillary - hur skulle det vara relevant för 11 septemberattacken?
Citera
2016-08-10, 00:24
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Ja, det behövs nog minst sagt lite mer för att koppla henne till 9/11. Att eliterna i USA, UK, Israel och Saudiarabien är starkt sammanflätade med starka socioekonomiska band är ingen hemlighet.

Jag tror, precis som du, att det är här de verkliga aktörerna bakom 9/11 finns, men, det här om Huma Abedin är så här långt inget anmärkningsvärt.

Jag skulle inte heller bli ett dugg förvånad om Saudiarabiska finansiärer finns i bakgrunden - det jag ifrågasätter är var bevisen finns och varför en del verkar tro att det i sådant fall skulle innebära att amerikanska högdjur är skyldiga/inblandade.
Citera
2016-08-10, 00:37
Avstängd
Citat:
Jag skulle inte heller bli ett dugg förvånad om Saudiarabiska finansiärer finns i bakgrunden - det jag ifrågasätter är var bevisen finns och varför en del verkar tro att det i sådant fall skulle innebära att amerikanska högdjur är skyldiga/inblandade.
Jag tror att även amerikanska och israeliska intressen ytterst låg bakom. Inga bevis så här långt, dock.
Citera
2016-08-10, 00:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Jag tror att även amerikanska och israeliska intressen ytterst låg bakom. Inga bevis så här långt, dock.

Varför tror du det?
Att saudier kan ha stöttat det hela är ju knappast kontroversiellt - men vad får dig att tro att amerikanska intressen låg bakom attackerna?
Citera
2016-08-10, 00:44
Avstängd
Citat:
Varför tror du det?
Att saudier kan ha stöttat det hela är ju knappast kontroversiellt - men vad får dig att tro att amerikanska intressen låg bakom attackerna?
Amerikanska och israeliska. En stor mängd indicier och inte minst, motiv.

Inget jag vill gå in på för närvarande. Återkommer.
Citera
2016-08-10, 00:51
Medlem
Citat:
Varför tror du det?

Vapenindustrin som är mycket mäktig, skall de sälja vapen måste de ha konflikter. En fredlig värld är inte bra. "War on terror" är big business för vapenindustrin. Saudier är iofs stora aktieägare inom den industrin så det sammanfaller fint. Finansiell sektor är också ett viktigt område. Hade citigroup kunnat få en sådan extremt stor bailout utan stort saudiskt inflytande, de var största aktieägare. Kan inte siffrorna idag
Senast redigerad av KlokOchSnygg 2016-08-10 kl. 00:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in