Citat:
Ursprungligen postat av
Airwave92
Det är så att jag är sugen på alla olika droger. Men jag är den nojiga typen så gärna tar droger på alkoholens väg.
Vad kan jag ta? Jag vill vara halvfull när jag tar drogen? hört att hallucinogena ska vara okej.
Hur är det med gräs?? Hur är det med E? hur är det med annat?
Tacksam för alla svar

Hallucinogener är schysst, men då bör du inte ha druckit innan. Du bör heller inte tveka och vela om du ska ta det eller inte utan bör vara säker på dig själv.
Gräs är ingen fara att blanda med alkohol. Det är nice. Men i regel så brukar många spy eller bli lite väl påverkade om dom druckit och sen röker. Beror iof på hur mycket du druckit också.
E går att blanda utan problem. Men du får ha i åtanke att både MDMA och alkohol torkar ut kroppen. Så inte för mycket utan lagom av bägge så blir det nice.
Benzo ska du inte ta iaf. Opiater bör du heller inte ta om du inte redan är opiat van och vet vart din gräns går vid alkohol. Bägge kan leda till andningsstillestånd.
Kokain.Amfetamin och andra centralstimulanter går att blanda och passar bra ihop. Tycker kokain är bättre ihop med alkohol än vad det är för sig själv. Dock så metaboliseras kokain till en annan aktiv substans om du har alkohol "etanol" i kroppen och den substansen är lite sämre för hjärtat än kokain tex. Men det bör du inte direkt oroa dig över om du använder det i bland bara.
Favoriten för mig om jag nu dricker är kokain, följt av cannabis eller amfetamin. Gillar kola ensamt också men, gör sig så mycket bättre med alkohol.