2016-08-06, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torpets
Ja varför skulle du inte kunna det? Jag förstår inte frågan

tänkte på kramprisken, ifall tramadolet fortfarande var kvar i kroppen imorgon när jag tar lyrican.
Citera
2016-08-06, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iNjure
tänkte på kramprisken, ifall tramadolet fortfarande var kvar i kroppen imorgon när jag tar lyrican.

Jaha. Jag hade inte chansat. Lyrica och Tram är inte bra tillsammans.
Ta det lugnt!
Citera
2016-08-07, 00:29
Medlem
Går på Voxra 300 mg per dag. Tar dom på morgon.
Jag vet att Voxra sänker kramptröskeln men jag har ätit 6 mg Klonazepam, för jag ska ta Lyrica ikväll 750 mg + 2 mg Subutex.
Jag borde väl inte få kramp med tanke på att jag ätit Klonazepam (Iktorivil).? Eller tycker ni att jag ska ta en Ikto (2mg) till för att vara på säkra sidan?

Tacksam för svar!
Senast redigerad av Torpets 2016-08-07 kl. 00:40.
Citera
2016-08-08, 19:19
Medlem
Min kompis har fixat några lappar LSD och jag är sugen på att köra med honom, men jag har gatt på sertralin i snart 8 månader, någon som har information om detta om det är dåligt att ta tillsammans?

Har kört LSD tidigare innan jag började med sertralin, så jag vet vad som komma skall.
Citera
2016-08-08, 22:56
Medlem
Pecanpies avatar
Kan man blanda stilnoct med tramadol? Vad händer i dessa doserna: 40mg stilnoct och 150mg tramadol?
Skulle ett tillägg på 3-4 treo comp göra någonting fördet?
Citera
2016-08-09, 01:03
Medlem
Airwave92s avatar
Vilka droger kan jag ta som alkoholpåverkad?

Det är så att jag är sugen på alla olika droger. Men jag är den nojiga typen så gärna tar droger på alkoholens väg.

Vad kan jag ta? Jag vill vara halvfull när jag tar drogen? hört att hallucinogena ska vara okej.

Hur är det med gräs?? Hur är det med E? hur är det med annat?

Tacksam för alla svar
Citera
2016-08-09, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Det är så att jag är sugen på alla olika droger. Men jag är den nojiga typen så gärna tar droger på alkoholens väg.

Vad kan jag ta? Jag vill vara halvfull när jag tar drogen? hört att hallucinogena ska vara okej.

Tacksam för alla svar

Alla former av uppåt kan du ta (Amfetamin, Kokain etc.)
Cannabis ja.
E kan du också blanda med lite alkohol (inte för mkt!)
Akta dig för blanda med andra nedåtdroger (GABAdroger) typ benso och GHB
Citera
2016-08-09, 01:08
Medlem
Citat:

Tacksam för alla svar

lönlöst. Antingen kommer alkoholen ge dig starkare effekt på den drogen du tar eller så slår drogen ut alkoholen. Ta mindre dos istället, eller inget alls, knark är bajs.
Citera
2016-08-09, 01:12
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Valium eller xanor ger dig äventyr!
Citera
2016-08-09, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Valium eller xanor ger dig äventyr!

Eller ett rent helvete! Dum att chansa! Jävligt dåligt förslag till en nybörjare!
Citera
2016-08-09, 01:50
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:

Tacksam för alla svar

Hallucinogener är schysst, men då bör du inte ha druckit innan. Du bör heller inte tveka och vela om du ska ta det eller inte utan bör vara säker på dig själv.

Gräs är ingen fara att blanda med alkohol. Det är nice. Men i regel så brukar många spy eller bli lite väl påverkade om dom druckit och sen röker. Beror iof på hur mycket du druckit också.

E går att blanda utan problem. Men du får ha i åtanke att både MDMA och alkohol torkar ut kroppen. Så inte för mycket utan lagom av bägge så blir det nice.

Benzo ska du inte ta iaf. Opiater bör du heller inte ta om du inte redan är opiat van och vet vart din gräns går vid alkohol. Bägge kan leda till andningsstillestånd.

Kokain.Amfetamin och andra centralstimulanter går att blanda och passar bra ihop. Tycker kokain är bättre ihop med alkohol än vad det är för sig själv. Dock så metaboliseras kokain till en annan aktiv substans om du har alkohol "etanol" i kroppen och den substansen är lite sämre för hjärtat än kokain tex. Men det bör du inte direkt oroa dig över om du använder det i bland bara.

Favoriten för mig om jag nu dricker är kokain, följt av cannabis eller amfetamin. Gillar kola ensamt också men, gör sig så mycket bättre med alkohol.
Citera
2016-08-09, 02:04
Medlem
Shadowcrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Hallucinogener är schysst, men då bör du inte ha druckit innan. Du bör heller inte tveka och vela om du ska ta det eller inte utan bör vara säker på dig själv.

Gräs är ingen fara att blanda med alkohol. Det är nice. Men i regel så brukar många spy eller bli lite väl påverkade om dom druckit och sen röker. Beror iof på hur mycket du druckit också.

E går att blanda utan problem. Men du får ha i åtanke att både MDMA och alkohol torkar ut kroppen. Så inte för mycket utan lagom av bägge så blir det nice.

Benzo ska du inte ta iaf. Opiater bör du heller inte ta om du inte redan är opiat van och vet vart din gräns går vid alkohol. Bägge kan leda till andningsstillestånd.

Kokain.Amfetamin och andra centralstimulanter går att blanda och passar bra ihop. Tycker kokain är bättre ihop med alkohol än vad det är för sig själv. Dock så metaboliseras kokain till en annan aktiv substans om du har alkohol "etanol" i kroppen och den substansen är lite sämre för hjärtat än kokain tex. Men det bör du inte direkt oroa dig över om du använder det i bland bara.

Favoriten för mig om jag nu dricker är kokain, följt av cannabis eller amfetamin. Gillar kola ensamt också men, gör sig så mycket bättre med alkohol.

Helt perfekt svar av den här goda herrn! Ta hans råd

Kan addera Lyrica som en skön substans att blanda med, men var försiktig bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in