Citat:
Ursprungligen postat av
Oantastlig
Ja, och du är både pedofil och tjuv. Bara för att du inte klarar av att bemöta min argument så behöver du inte hänfalla åt rena påhitt.
Ja, kapitalism och fria marknader har gjort underverk för fred och välstånd. Du kommenterade aldrig Milton Friedman jag länkade till.
Nu är förvisso inte klass en obefintlig fråga, bara att marxismen inte har lika stort utrymme. I stället har vi feminismen som är exakt samma sak fast man har bytt ut klass mot kön. Samma trams. Det spelar dock ingen roll vad du tycker, vi vet redan att stereotyper tenderar att stämma och om något tenderar vi att underskatta dem (inte alla dock). Vilken rasism pratar du om?
Rena påhitt?
Sexism=åsikt kring könsskillnader och att dessa ska rendera olika roller för vardera kön som inte ska få lov överträdas..typ (min definition)
har du inte skapat x antal trådar som ständigt tar upp dessa frågor?, och brukar du inte med den största iver sitta och tragglat könsskillnader konstant? Och ALLTID satt män över kvinnor i varenda av dina 30 km texter med punkter hit och dit och oändliga citeringar?
Din fixering vid detta skulle jag hävda är sexism ja.
Rasist däremot får jag kanske lov droppa gällande dig, inte tillräckliga bevis för att lägga det påståendet om dig, men jag märker antydningar.
Inga större fel på Milton Friedman, dock tycker jag han kanske är lite väl passé?
Ska man diskutera dagens ekonomiska situation så tycker jag nog lite modernare ekonomer är mer intressanta.
Och ingen, i vart fall inte mig har motsatt mig detta. Hur mpågna ggr måste jag skriva detta?
Jag är också FÖR marknadsekonomi, dock inte den extrema varianten du verkar vilja ha…
All rasism.