2016-08-08, 00:52
Medlem
jerran777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torpets
Mmm... det är därför många inte gillar att flöddra på Klonazepma för det sätter sig mer i kroppen än i skallen.
Men den är för jävla skön om man känner sig stel, muskelverk eller att blanda med Alprazolam

Ja, jag brukar blanda diazepam och alpra. Skön kombo. Så jag antar att man skulle kunna byta diaz mot ikto. Eller helt enkelt bara lägga till den. Jag har ju självklart provat det men det är bara det att det känns lite som... Ja... Jag vet inte.

På bara en massa alpra blir man ju glad och euforisk.
På bara en massa diazepam blir man ju glad och lugn o fin i kroppen.
På bara en massa klonazepam så faller man i backen.

Med andra ord så måste jag nog påstå att Alprazolam ihop med Diazepam slår blandingen Alpra/Ikto. Sen är det inte sagt att saker och ting blir sämre om man slänger in lite ikto också
Citera
2016-08-08, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jerran777
Ja, jag brukar blanda diazepam och alpra. Skön kombo. Så jag antar att man skulle kunna byta diaz mot ikto. Eller helt enkelt bara lägga till den. Jag har ju självklart provat det men det är bara det att det känns lite som... Ja... Jag vet inte.

På bara en massa alpra blir man ju glad och euforisk.
På bara en massa diazepam blir man ju glad och lugn o fin i kroppen.
På bara en massa klonazepam så faller man i backen.

Med andra ord så måste jag nog påstå att Alprazolam ihop med Diazepam slår blandingen Alpra/Ikto. Sen är det inte sagt att saker och ting blir sämre om man slänger in lite ikto också

Jag skulle säga såhär;

På bara Alprazolam helt ångestfri och glad
På bara Diazepam ångestfri och lite apatisk
På bara Klonazepam ångestfri och kroppen älskar det

Jag föredrar Alprazolam i alla lägen, för det dödar verkligen skallen. Men det vore skönt om Alpra hade mer muskelavslappning
Citera
2016-08-08, 01:18
Medlem
jerran777s avatar
Citat:
Jag skulle säga såhär;

På bara Alprazolam helt ångestfri och glad
På bara Diazepam ångestfri och lite apatisk
På bara Klonazepam ångestfri och kroppen älskar det

Jag föredrar Alprazolam i alla lägen, för det dödar verkligen skallen. Men det vore skönt om Alpra hade mer muskelavslappning

Låt oss då säga att vi är ganska överens. Jag instämmer. Men jag vill dock lägga en brasklapp för att i mitt fall gör klonazepamet inte något mot ångest. Inte innan jag fallit i backen åtminstone. Och det gör inte min ångest lindrigare när jag tvingas krypa omkring på golvet. Möjligtvis endast för att jag garvar åt situationen och tänker på en Libero- eller Pampersreklam.
Citera
2016-08-08, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jerran777
Låt oss då säga att vi är ganska överens. Jag instämmer. Men jag vill dock lägga en brasklapp för att i mitt fall gör klonazepamet inte något mot ångest. Inte innan jag fallit i backen åtminstone. Och det gör inte min ångest lindrigare när jag tvingas krypa omkring på golvet. Möjligtvis endast för att jag garvar åt situationen och tänker på en Libero- eller Pampersreklam.

Klonazepam fungerar ju inte på vissa som ångestdämpare. Du verkar vara en av dom.
Klonazepam är ju en av de mest dospotenta Bensodiazepinerna. En person som aldrig tagit benso förr och har ångest brukar klara sig på 0,5 mg....1 mg i vissa fall.

Klonazepam fungerar på mig men jag behövde 4 mg redan när jag var ny i "branchen" så att säga, medans 0,5 mg Alprazolam räckte gott och väl.
Men det är ju egentligen en EP-medicin... kanske därför, jag vet inte
Citera
2016-08-08, 14:29
Medlem
Tog 1250mg Phenibut för några timmar sedan. Har druckit en del kaffe och så för att få igång Phenibuten. Det jag undrar är om det är chill att ta typ 4-6mg ikto om någon timme och möjligtvis röka lite cannabis. Har ingen tolerans på benzo för övrigt. Kanske slänga i 10mg oxy i combon med eller blir det för mycket? Blir ändå alltid illamående på opiater...
Citera
2016-08-08, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andre82
Tog 1250mg Phenibut för några timmar sedan. Har druckit en del kaffe och så för att få igång Phenibuten. Det jag undrar är om det är chill att ta typ 4-6mg ikto om någon timme och möjligtvis röka lite cannabis. Har ingen tolerans på benzo för övrigt. Kanske slänga i 10mg oxy i combon med eller blir det för mycket? Blir ändå alltid illamående på opiater...

Vad är en normaldos på Phenibut?
För övrigt så är Phenibut och Iktorivil korstoleranta (båda går på GABA-receptorn) så om du tål mkt Phenibut så tål du mkt benso också.
Citera
2016-08-08, 14:56
Medlem
Citat:
Vad är en normaldos på Phenibut?
För övrigt så är Phenibut och Iktorivil korstoleranta (båda går på GABA-receptorn) så om du tål mkt Phenibut så tål du mkt benso också.

En normaldos är allt ifrån 500mg-3g skulle jag säga. Har ingen tolerans på Phenibut heller . Röker för det mesta cannabis och kryddar till det lite då och då med dessa trevligheter!
Citera
2016-08-08, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andre82
En normaldos är allt ifrån 500mg-3g skulle jag säga. Har ingen tolerans på Phenibut heller . Röker för det mesta cannabis och kryddar till det lite då och då med dessa trevligheter!

Okej. Men som svar på din Ja ta du dina Iktorivil
Citera
2016-08-08, 16:22
Medlem
Citat:
Jag kan hålla med om att det lite mer drag i Roche än Galenikas. Dom känns lite slarviga där nere i Serbien... kanske inte gör kontroller på hur mkt Klonazepam som finns i tabletterna
Diskuterades också tidigare i tråden ang kopior.

Jag har väldigt svårt att det skulle slarvas bara för att det inte är Roche. Jag tror snarare det handlar om snyggt förpackade kopior i så fall. Men vad vet jag.

Har själv ett lager med Rivotril från Galenika, jag tycker dom funkar bra, men har inte testat roche mer än nån gång.
Citera
2016-08-08, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Diskuterades också tidigare i tråden ang kopior.

Jag har väldigt svårt att det skulle slarvas bara för att det inte är Roche. Jag tror snarare det handlar om snyggt förpackade kopior i så fall. Men vad vet jag.

Har själv ett lager med Rivotril från Galenika, jag tycker dom funkar bra, men har inte testat roche mer än nån gång.

Jag tror inte att det handlar om snyggt förpackade kopior. Det smugglas in hej vilt där nerifrån. Tablettmaskiner är inte så jättedyra att införskaffa men ska du blistra dina tabletter så blir det genast mkt dyrare.
Jag tror att det bara sitter i skallen på vissa att bara för att det kommer från Galenika så är det av sämre kvalité, fastän dom är minst lika bra som Roche.
Placeboeffekt kan vara jävligt stark.
Citera
2016-08-08, 19:32
Medlem
Citat:
Jag tror inte att det handlar om snyggt förpackade kopior. Det smugglas in hej vilt där nerifrån. Tablettmaskiner är inte så jättedyra att införskaffa men ska du blistra dina tabletter så blir det genast mkt dyrare.
Jag tror att det bara sitter i skallen på vissa att bara för att det kommer från Galenika så är det av sämre kvalité, fastän dom är minst lika bra som Roche.
Placeboeffekt kan vara jävligt stark.
I det här fallet (när det gäller billigare mediciner som benzo) tror jag precis som du, dvs placebo. Tror tex inte kopior skulle ha den där exakta mintsmaken, konsistensen, och skulle dom försöka härma mintsmaken skulle det säkert vara alldeles för mycket av den eller nåt.

På tex riktigt dyra cancermediciner förekommer det garanterat perfekta kopior, dock helt utan verkan. Riktigt vidrig verksamhet, måste jag säga.

BTW, läste på nåt annat forum, där var det precis tvärtom, de flesta tyckte roche var sämre.
Citera
2016-08-08, 19:37
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Jo visst fan vill man hellre ha Roche, men man tager vad haver

Jo men precis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto