2016-08-05, 18:33
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iDuno
Jag tror att tugga dem till en sörja sedan lägga det under tungan eller bara låta munnen göra sitt ger snabbast och starkast effekt.

vem vet mortla dem och blanda det med något som skyndar på upptagningsförmågan vad det nu skulle vara. gör en liten shot av det eller något.

Hur är det att röka ikto ? aldrig provat inte sugen på att göra det.

Röka Ikto går men var nog med att inte något går till spillo. Ger En snabb men kortvarig skön effekt. Inte värt det enligt mig.
Citera
2016-08-07, 14:26
Medlem
Sitter och käkar lite Rivotril och undrar om ni tycker att det är någon skillnad på Iktorivil och Rivotril?
Jag tycker att det känns som att Iktorivil är lite vassare än Rivotril.
Vad tycker ni?
Citera
2016-08-07, 14:47
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torpets
Sitter och käkar lite Rivotril och undrar om ni tycker att det är någon skillnad på Iktorivil och Rivotril?
Jag tycker att det känns som att Iktorivil är lite vassare än Rivotril.
Vad tycker ni?

Är dom märkta med roche eller galenika?

Käkar helst Ikto alla dagar i veckan men finns det bara Rivo så får det bli den.
Citera
2016-08-07, 14:49
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Röka Ikto går men var nog med att inte något går till spillo. Ger En snabb men kortvarig skön effekt. Inte värt det enligt mig.

Ungefär som att röka alpra, slår på snabbt och fint men varar inte alls länge..
Citera
2016-08-07, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Är dom märkta med roche eller galenika?

Käkar helst Ikto alla dagar i veckan men finns det bara Rivo så får det bli den.

Galenika.
Vadå, finns det bra och dålig Rivotril? Dom är ju alltid blistrade och kommer från samma företag.
Citera
2016-08-07, 18:35
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Galenika.
Vadå, finns det bra och dålig Rivotril? Dom är ju alltid blistrade och kommer från samma företag.

Jag tycker iallafall att det är mer drag i roche ikto/rivo än galenikas. Men vi alla är ju olika
Citera
2016-08-07, 18:38
Medlem
Citat:
Jag tycker iallafall att det är mer drag i roche ikto/rivo än galenikas. Men vi alla är ju olika

Jag kan hålla med om att det lite mer drag i Roche än Galenikas. Dom känns lite slarviga där nere i Serbien... kanske inte gör kontroller på hur mkt Klonazepam som finns i tabletterna
Citera
2016-08-07, 22:21
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Jag kan hålla med om att det lite mer drag i Roche än Galenikas. Dom känns lite slarviga där nere i Serbien... kanske inte gör kontroller på hur mkt Klonazepam som finns i tabletterna

Jo så är det nog, slarvighet eller nåt annat. Därför jag enbart kör med Roche stämpel på mina Ikto som jag köper nu mera. Har också käkat såna som du har som var blistrade och tyckte det var betydligt mindre drag i dom än Roches. Visst fungerar Galenikas men jag slänger hellre cash på Roche stämplade Ikton
Citera
2016-08-07, 23:57
Medlem
jerran777s avatar
Egentligen förstår jag inte det här med klonazepam. Jag menar. Jag tycker de påverkar kroppen mycket mer än huvudet.

Ett exempel:

Man sitter och klämmer en roche 2:a. Väntar. Inget händer. Tar en till. Samma sak. Sen en till. Och en till. Känner inget särskilt. Totalt 8mg nu. Oj, blev visst pissnödig. Reser sig upp. Trodde man. Faller som en fura då benen fullständigt ger vika. "Vad i helvete?!" tänker man.

Jag fattar därmed varför de är typ den enda benzon som ges till folk med epilepsi. Musklerna bara domnar. Svårt att få spasmer med denna i kroppen. Men i knoppen tycker jag den är överskattad som fan.
Citera
2016-08-08, 00:01
Medlem
Citat:
Jo så är det nog, slarvighet eller nåt annat. Därför jag enbart kör med Roche stämpel på mina Ikto som jag köper nu mera. Har också käkat såna som du har som var blistrade och tyckte det var betydligt mindre drag i dom än Roches. Visst fungerar Galenikas men jag slänger hellre cash på Roche stämplade Ikton

Jo visst fan vill man hellre ha Roche, men man tager vad haver
Citera
2016-08-08, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jerran777
Egentligen förstår jag inte det här med klonazepam. Jag menar. Jag tycker de påverkar kroppen mycket mer än huvudet.

Ett exempel:

Man sitter och klämmer en roche 2:a. Väntar. Inget händer. Tar en till. Samma sak. Sen en till. Och en till. Känner inget särskilt. Totalt 8mg nu. Oj, blev visst pissnödig. Reser sig upp. Trodde man. Faller som en fura då benen fullständigt ger vika. "Vad i helvete?!" tänker man.

Jag fattar därmed varför de är typ den enda benzon som ges till folk med epilepsi. Musklerna bara domnar. Svårt att få spasmer med denna i kroppen. Men i knoppen tycker jag den är överskattad som fan.

Mmm... det är därför många inte gillar att flöddra på Klonazepma för det sätter sig mer i kroppen än i skallen.
Men den är för jävla skön om man känner sig stel, muskelverk eller att blanda med Alprazolam
Citera
2016-08-08, 00:33
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Citat:
Mmm... det är därför många inte gillar att flöddra på Klonazepma för det sätter sig mer i kroppen än i skallen.
Men den är för jävla skön om man känner sig stel, muskelverk eller att blanda med Alprazolam

Iktrovil och Alprazolam är en underbar kombination!
Ikton för att bli skön i kroppen och Xanor för att få bort ångesten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in