Citat:
Hände ju ingenting. Lite mer skrivsugen bara. Trist. Går ju inte köra refill heller i.o.m. att det tar 2-3h innan effekt*.
Hällde ändå i mig lite grann extra nu, 4h senare. Händer väl inget, mer än att - möjligen - nuvarande "effekt" står sig lite längre och jag får svårt att sova...
Märkligt med tanke på vad 30mg gjorde med mig första gången jag tog Elvanse...
*Så frågan kvarstår: separera bort liset?
Hällde ändå i mig lite grann extra nu, 4h senare. Händer väl inget, mer än att - möjligen - nuvarande "effekt" står sig lite längre och jag får svårt att sova...
Märkligt med tanke på vad 30mg gjorde med mig första gången jag tog Elvanse...
*Så frågan kvarstår: separera bort liset?
Såklart det går att fylla på men du får vänta en timme sen slåre på igen
Det är inte märkligt att du fick bra effekt på 30 mg första gången. Om det dalar för snabbt effekten alltså då behöver du höja dosen. Lis' fungerar så att när du tar tex 60 mg får du antagligen samma effekt men det håller i mycket längre så kortfattat så ju mer elvanse du äter ju längre håller effekten i
O du kan ju inte bara hälla i dig ''lite'' grann om du nu ska ta det för ett rus måste du åtminstonde käka upp 150 200 mg.
Svaret på din sista fråga kan ja säga direkt glöm den tanken bara Jag har försökt väldigt länge med det Det finns sätt med syror och trypsin som är tveksamma och är ganska komplicerat ingen man bara gör. Och om du nu mot alla odds i hela världen på nått sätt lyckas få lis till dex så är det endå slöseri för att lisdexamfetaminen har väll ungefär nästan 100 procent biotillgänglighet så om du omvandlar det till dex som inte har lika stor biotillgänglighet så slösar du bara:
Så mitt tips om du vill bli hög på elvanse ta många på samma börja försiktigt med kanske 4 eller 5 kapslar så blire nog bra