Citat:
Ursprungligen postat av
musse98
Tog cirkus 30mg oxy igår vid halv 12 och fick en så förbannad klåda att jag inte kunde sova... Är det lugnt om man petar i sig 1 mg xanax nu?
Atarax hjälper otroligt om det här. Har en fråga här kör kokainet gör mig lite nojjig.
Har intagit idag 40mg, 8mg - xanor och druckit 4 öl och ne halv bag dock bra ladd. Det lär inte vara något problem?
Något jag ska tänka på, blir tröttnare nu men vetifan om jag det kommer hjälpa helt,
Vill helst ta 1-2 xanor till. Dum ide eller dålig ide? och då menar jag inte moraliskt, knullade skiten ur en rysk hora idag så moraltanterna behöver inte svara. Dock märker jag vilken del av forumet jag skriver der här i. Innebär att köpa en hora i sverige klassas som PK i det här forumet
Skämt nog, kan någon svara på någora frågor? 7mx xanor, 4 öl, halv grubbe bra ladd. Vad säger ni, visst livet är inte great men vill inte dö.
Jätte tacksam för svar, kan ta negativ kritik också dont worry har man jobbat inom mina misiotioner så ser man alltid det positiva över det. (helt sjukt tappade tråden här ocksåå. TMI