2016-07-25, 22:22
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spikez1998
Lugnt
I alla doser? tänker främst på gaBan där,jag kan peta i rätt mycket

tack för svar iallafall!!
Citera
2016-07-26, 00:54
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
I alla doser? tänker främst på gaBan där,jag kan peta i rätt mycket

tack för svar iallafall!!
bara gaban jag hade petat i mig av dedär
Citera
2016-07-26, 18:45
Medlem
Precis tagit en 5 htp men hade behövt o stoppa i mig 2 concerta nu? Råd o tips?
Citera
2016-07-26, 20:29
Medlem
Willybumbums avatar
Tog 2mg klonazepam tidigare idag innan jag nyligen intog 150mg kodein.(cwe)
Fyllde sedan på med 1mg alpra till för en timme sedan då kodeinet inte gav särskilt bra effekt.
Är det farligt att slänga i sig 1mg alpra till och sedan 300mg kodein?
Kan tillägga att jag har relativ tolerans mot både benz och kodein.
Det "enda" jag behöver oroa mig över är andningsdepp eftersom att jag kör cwe på citodonen, om jag har förstått det rätt.
Är detta monsterdoser eller är det lungt?
Citera
2016-07-26, 23:26
Medlem
nokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willybumbum
Tog 2mg klonazepam tidigare idag innan jag nyligen intog 150mg kodein.(cwe)
Fyllde sedan på med 1mg alpra till för en timme sedan då kodeinet inte gav särskilt bra effekt.
Är det farligt att slänga i sig 1mg alpra till och sedan 300mg kodein?
Kan tillägga att jag har relativ tolerans mot både benz och kodein.
Det "enda" jag behöver oroa mig över är andningsdepp eftersom att jag kör cwe på citodonen, om jag har förstått det rätt.
Är detta monsterdoser eller är det lungt?
Borde vara lugnt ifall du har tolerans som du säger.
Citera
2016-07-27, 20:32
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thessnr1
Precis tagit en 5 htp men hade behövt o stoppa i mig 2 concerta nu? Råd o tips?
Fick hem 5-htp häromdagen och har ätit 108 mg concerta varje dag och inte känt av några negativa effekter
Citera
2016-07-28, 23:19
Medlem
nokos avatar
Har tagit rj t 4-5medaljer.
Citera
2016-07-29, 13:58
Medlem
Tog cirkus 30mg oxy igår vid halv 12 och fick en så förbannad klåda att jag inte kunde sova... Är det lugnt om man petar i sig 1 mg xanax nu?
Citera
2016-07-29, 20:54
Medlem
nokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musse98
Tog cirkus 30mg oxy igår vid halv 12 och fick en så förbannad klåda att jag inte kunde sova... Är det lugnt om man petar i sig 1 mg xanax nu?
Ja helt lugnt.
Citera
2016-07-30, 07:09
Medlem
joddla35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av musse98

Atarax hjälper otroligt om det här. Har en fråga här kör kokainet gör mig lite nojjig.
Har intagit idag 40mg, 8mg - xanor och druckit 4 öl och ne halv bag dock bra ladd. Det lär inte vara något problem?
Något jag ska tänka på, blir tröttnare nu men vetifan om jag det kommer hjälpa helt,

Vill helst ta 1-2 xanor till. Dum ide eller dålig ide? och då menar jag inte moraliskt, knullade skiten ur en rysk hora idag så moraltanterna behöver inte svara. Dock märker jag vilken del av forumet jag skriver der här i. Innebär att köpa en hora i sverige klassas som PK i det här forumet

Skämt nog, kan någon svara på någora frågor? 7mx xanor, 4 öl, halv grubbe bra ladd. Vad säger ni, visst livet är inte great men vill inte dö.

Jätte tacksam för svar, kan ta negativ kritik också dont worry har man jobbat inom mina misiotioner så ser man alltid det positiva över det. (helt sjukt tappade tråden här ocksåå. TMI
Citera
2016-08-02, 16:56
Medlem
KryddAs avatar
Elvanse

Elvanse Vuxen 70mgx2 och 225mg lyrica tog jag runt 11-12 tiden, samt någon Stesolid. Kan jag dra en lina MDMA kristaller, sätta mig på baksidan i solen och chilla galet med musik?

Pratar om 0,1g lina av ~85% kristaller. De klaraste jag sett i mitt liv. Snälla säg att det inte är dödligt iaf så att jag säger fuck it och tar det... Jag är kraftigt vuxen, runt 90 pannor. Vill ha en ganska light upplevelse med vänner bara utan att klappa alla grässtrån på gården så att säga... Har ingen som testat och kan säga om det är bra eller skit. Men lutar åt dunder, riktigt hårt.

EDIT: har ätit och fått i mig ordentligt med vätska. Äter egengjord pastasallad med kyckling, men minus pastan. Jag skiter i om det är slöseri, blir bjuden.
Senast redigerad av KryddA 2016-08-02 kl. 17:08.
Citera
2016-08-03, 18:20
Medlem
Hej, jag tar adhdpiller på morgonen + Methylphenidate alternera 5mg på eftermiddag,

På bipacksedeln står det att man ej bör förtära alkohol i samband med medicineringen.

Vad har ni som gjort detta fått för "biverkningar"?

Jag kan självklart avstå från Methylphenidate, men utan adhdpillrerna fungerar jag inte.

Tänkte mest är det någon stor fara om det hänt att man tagit alkohol i samband med medicinen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in