Jag har tagit Lyrica, Iktorivil och Suboxone (alla i perfekt, lagom dos)
Det är väl ingen farlig blandning för lever, njurar eller hjärta?
Blev lite nojig Men jävligt skön blandning
Tänkte testa tramadol idag, runt 200 mg+ (tills jag känner något). Käkar dagligen Elvanse 70 mg som innehåller 20,8 mg dexamfetamin. Tog den 10-11 imorse. Jag vet att det inte är bra att blanda dessa. men jag tänkte att 20,8 mg är en ganska låg dos jämfört med vad folk tar i russyfte. Notera dock att jag inte har någon koll på amfetamin utöver Elvanse så det är möjligt att det kanske är en hög dos trots allt. Effekten i kroppen sitter i ungefär 8 timmar.
Kan jag ta det nu? Om nej;
Kan jag ta det vid 6?; Om nej;
Kan jag ta det vid 9?; Om nej;
Då antar jag att det kanske är bäst att inte ta det alls?
Tänkte testa tramadol idag, runt 200 mg+ (tills jag känner något). Käkar dagligen Elvanse 70 mg som innehåller 20,8 mg dexamfetamin. Tog den 10-11 imorse. Jag vet att det inte är bra att blanda dessa. men jag tänkte att 20,8 mg är en ganska låg dos jämfört med vad folk tar i russyfte. Notera dock att jag inte har någon koll på amfetamin utöver Elvanse så det är möjligt att det kanske är en hög dos trots allt. Effekten i kroppen sitter i ungefär 8 timmar.
Kan jag ta det nu? Om nej;
Kan jag ta det vid 6?; Om nej;
Kan jag ta det vid 9?; Om nej;
Då antar jag att det kanske är bäst att inte ta det alls?
Kör tramadolen imorgon för att vara på den säkra sidan och strunta i att ta din elvanse samtidigt är mitt tips
Kan jag käka tram nu, fylla på med lite Roche 2 senare och sen avsluta kvällen med stilnoct?
Min egentliga fråga är om det är farligt att blanda typ tramadol med stilnoct.