2016-08-03, 17:54
Medlem
Driver82s avatar
Bamboo Palace på Kungsgatan.

Sunkigaste kinamaten jag käkat nånsin, Pekingsoppan var ett skämt och torr och äcklig kyckling.
Citera
2016-08-03, 17:57
Medlem
McDonalds Midhem i Malmö. Jävla svinstia och urusel bemanning.
Citera
2016-08-03, 18:08
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Svårt att tro att den slår syrianska Donken i Moraberg, Södertälje. Usel service, oduglig arbetsledning, toaletter som möjligen städas en gång per dygn, toapapper finns aldrig, tvål finns aldrig o s v.
Citera
2016-08-03, 18:59
Bannlyst
nästan alla thaiställen, förutom koh phag nan i sthlm
Citera
2016-08-03, 19:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TripZone

Utveckla gärna.
Tråden handlar om det sämsta stället du har ätit på.
Och du har ju knappast ätit på "nästan alla thaiställen".
Eller?
Citera
2016-08-03, 19:19
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TripZone
Som är ett klassiskt skitställe. Lever bara på nostalgiska svenne banan som tror att de äter thailändsk.
Citera
2016-08-03, 19:22
Medlem
FatPPLrHrdrTkidnaps avatar
Dockstabaren.

Dagens lunch 95 spänn. Stuvade makaroner som smakade avföring och sönderstekt falukorv till detta. Salladsbuffén bestod av majs och nån sliskig bit saltgurka.
Citera
2016-08-03, 21:15
Medlem
OnkelReds avatar
Har ätit på många dåliga ställen men ett jag alltid kommer komma ihåg är Muerde La Pasta på Zenia Boulevard utanför Torrevieja. Det bästa med stället var att ingen i sällskapet blev matförgiftad. Sen var det inte nåt mer som var bra. Betalade vid ingången sen var det fritt att äta o dricka hur mycket man ville. Det blev istället släng så mycket du vill. Då man är uppfostrad att inte slänga mat så kändes det riktigt fel, men i princip allt var oätligt. Och då pratar vi 50+ maträtter. Tror deras kryddmix heter "härsket och multnande" och den användes till allt. Tillomed glassen var vidrig. Isklumparna som bildas bakom hjulen på bilen tror jag smakar bättre. Öl o vin ska väl funka. Nähä inte det heller. Vin dricker jag inte så den vet jag inte men ölen... Jag tror att begreppet fulöl först myntades här. Harboe skulle anses endast för adliga i jämförelse. Fanns ett lekrum för barnen också. Riktigt äckligt ställe. När bollarna i bollhavet rör sig fast inget barn ligger bland dom, nä då är det inte bra. Tyckte att priset var överkomligt när jag betalade men kände mig verkligen lurad på pengarna efteråt. Undvik till varje pris!
Fanns visserligen såna som verkar tycka stället är bra. Dom kör denna taktik: Dumpa ungarna i bakterieodlingen/lekrummet och ställ dig själv vid ölpumpen o frugan vid vinkranen sen är det bara att hinka resten av kvällen med en slice chokladdoppad pizza i handen.
Citera
2016-08-03, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SadEyes
Som är ett klassiskt skitställe. Lever bara på nostalgiska svenne banan som tror att de äter thailändsk.

Äter dock deras thaimeny
Citera
2016-08-03, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cdec
Utveckla gärna.
Tråden handlar om det sämsta stället du har ätit på.
Och du har ju knappast ätit på "nästan alla thaiställen".
Eller?

Jo faktiskt så har jag det / jobbat som matskribent /
Citera
2016-08-04, 11:24
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Det var en riktigt fin McDonalds en gång i tiden ska du veta. Sedan så gjorde man om gamla Hotel Formel 1 till flyktingförläggning precis bredvid och Zigenare har slått läger på gräsmattan framför.

Ett spännande ställe!
Citera
2016-08-04, 11:39
Medlem
Heauxms avatar
Asiatisk buffé som heter "chili" i Sundbyberg, Stockholm. Kall mat, bränd och smakar Skit med massor med flugor och skrikande personal i köket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in