2016-08-04, 12:38
  #2281
Medlem
Bang Sushi, Kortedala. Service och maten är det inget fel på, men den låten de har i bakgrunden på repeat gör mig så jävla illa till mods
Citera
2016-08-04, 15:03
  #2282
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TripZone
Jo faktiskt så har jag det / jobbat som matskribent /

Med egen blogg då antar jag.
Bifoga gärna en länk med alla thaiställen du har ätit på.

Finns ju ett gäng i Sverige, om du har ätit på nästan alla så är jag grymt imponerad.
Citera
2016-08-05, 00:43
  #2283
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cdec
Med egen blogg då antar jag.
Bifoga gärna en länk med alla thaiställen du har ätit på.

Finns ju ett gäng i Sverige, om du har ätit på nästan alla så är jag grymt imponerad.


Har ingen bevisbörda i ämnet, detta är inte rätten.

Du kan antingen tro lr inte.

Din tro är dock inte relevant för någots existens.
Citera
2016-08-05, 15:13
  #2284
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemjung
Haha håller med om att det är ett riktigt sket hak. Är äckligaste pizzan jag ätit i Göteborg, tråkigt att dom finns då gbg har bra pizzor runtom, hamnade tyvärr på abbes för en fylle pizza.
Tråkigt dessutom hur ett sånt fruktansvärt dålig restaurang kan ha en så fruktansvärt bra plats att ha sin restaurang på, synd.
Haha, kollade på yt och såg ett namn jag kände igen: https://www.youtube.com/watch?v=cGsBtcmEfy0
Nu vet jag inte vem som har rätt och skiter väl i det men
Citera
2016-08-05, 15:21
  #2285
Medlem
Undvik Mando i Malmö.
Citera
2016-08-05, 15:23
  #2286
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Driver82
Bamboo Palace på Kungsgatan.

Sunkigaste kinamaten jag käkat nånsin, Pekingsoppan var ett skämt och torr och äcklig kyckling.
Vilken Kungsgatan?
Citera
2016-08-05, 16:54
  #2287
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BEHZADIRAD
Undvik Mando i Malmö.

Varför?
Utveckla!
Citera
2016-08-05, 17:57
  #2288
Medlem
Värsta stället jag käkat på måste ha varit på Hard Rock Cafe, Sveavägen.

Sämsta biten kött jag någonsin fått, måste ha legat i deras frys i år och dar. Den smakade verkligen ingenting

Ingen i mitt sällskap som tog samma rätt blev nöjd. Faktum är att jag tror ingen blev nöjd med vad de än fick.

Ingen sås fick man till heller för den delen, det enda var en liten klick med örtsmör som de kom ut med efteråt, då vi påpekat att de glömde det.

Förutom dåliga pommes så fick man en lika dålig kokt broccoli till. Bolsjevikerna hade inte ens käkat detta 1921-1922.

Helt jävla värdelöst. Blev riktigt sur den gången, kommer aldrig någonsin sätta min fot där igen.

Inte heller frågade de hur det smakade, vilket var tur för dem, för jag hade nästintill exploderat då.

Rätten var strip steak.
Citera
2016-08-05, 23:55
  #2289
Medlem
Driver82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av statligbluff
Vilken Kungsgatan?
Ah sorry. Sthlm.
Citera
2016-08-06, 01:56
  #2290
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FatPPLrHrdrTkidnap
Dockstabaren.

Dagens lunch 95 spänn. Stuvade makaroner som smakade avföring och sönderstekt falukorv till detta. Salladsbuffén bestod av majs och nån sliskig bit saltgurka.

Käkat där nyligen?
Brukar stanna till där på resor norröver och de har levererat helt ok "truckstop-käk", d.v.s. potatis, kött och fett i en bra blandning
Citera
2016-08-07, 11:05
  #2291
Medlem
heinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FatPPLrHrdrTkidnap
Dockstabaren.

Dagens lunch 95 spänn. Stuvade makaroner som smakade avföring och sönderstekt falukorv till detta. Salladsbuffén bestod av majs och nån sliskig bit saltgurka.
Sanslöst och ta 95 spänn för stuvade makaroner och falukorv.
Citera
2016-08-07, 11:18
  #2292
Medlem
oyegies avatar
Kinahak som bara serverar te av typen påse,te ska vara löst och bryggas i en tekanna eller gaiwan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in