Citat:
Ursprungligen postat av
TripZone
Jo faktiskt så har jag det / jobbat som matskribent /
Med egen blogg då antar jag.
Bifoga gärna en länk med alla thaiställen du har ätit på.
Finns ju ett gäng i Sverige, om du har ätit på nästan alla så är jag grymt imponerad.