Citat:
Ursprungligen postat av
highbanker
Du kallar mig alltså lögnare utan att själv veta grundpåståendet? Det är ju helt fantastiskt och visar i ett svep hur jävla vidrig du är som människa, jag skrev flertalet experter, inte alla.
Nu för du återigen ett korkat resonemang. Du påstår att jag kallade dig en lögnare tidigare i tråden när du hade sagt något som jag nu betydligt senare inte minns i detalj. Om jag vid det tillfället skrev det du nu påstår, vilket du mer än gärna får styrka, då hade jag förstås vid det tillfället full koll på vad ditt grundpåstående var som jag invände emot. Sedan dess har så många bubbelbabblare skrivit så mycket dumt att jag förstås inte i detalj kan minnas varje dumt inlägg som skrivits.
Fram med mitt inlägg som du är ledsen över så ska vi se om jag skrev något som jag inte hade torrt på fötterna för. Jag godtar inte dina påståenden om vad som har skrivits sanningar då jag av erfarenhet vet hur du brukar hantera sanningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
highbanker
japp det var den googlingen, du hävdade att jag ljög
när jag sade att många experter varnat under lång tid, eftersom bubblan ej spruckit ännu är det som bekant rätt svårt att hitta någon ännu av dessa som haft rätt.
Dock har dom varnat och hurvida du med din agenda anser dom vara experter eller inte skiter jag högaktningsfullt i

Vi ser här också hur ovarsam du är med sanningen, ena gången påstår du att du skrev många experter och nästa gång påstår du att du skrev "flertalet experter". Det är inte samma sak så fram med citat av vad du verkligen skrev och min invändning och kom inte med dina efterhandskonstruktioner.
Om du skrev "många" så räcker det att visa upp "många" för att styrka ditt påstående. Skrev du däremot "flertalet" bör du till att börja med ha koll på hur många experter det finns och sedan visa att majoriteten av dessa tycker det du påstod. En väsentlig skillnad.