2016-08-02, 11:00
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Jag tycker inte det är något stök i Täby centrum...
Bara vita övre medelklass personer som går runt. MAX var 30e person som går där som är mörkhyad
Citera
2016-08-02, 11:08
Citat:
Ursprungligen postat av LineroKillen046
Så vad är det du klagar över? Du tycker det är för mycket flyktingar i din fd snobbhåla och att det pågår ett folkutbyte och gnäller över att svenskar inte bryr sig när du tillhör just den kategorin din sopa. Det erkände du ju nu i din sista mening.

Hahahaha jag har inte klagat och Täby är inte min före detta "snobbhåla" men snyggt försök. Jag konstaterade fakta däremot som du måste handskas med dagligen.

Nejdu jag har det alldeles utmärkt.

Men jag har helt garanterat gjort mer för Sverige, dragit in mera pengar och öppnat arbetsmöjligheter med mitt företagande än vad du någonsin kommer göra ditt patetiska socialfall. Det är pga sånna som du som gör att välfärdskassan urholkas.

Men vad har du gjort och hur tror du det kommer hjälpa?! Om du tittar tillbaka 20 år sen föreställer dig 20 år framåt så måste du inse att ditt kära Sverige inte är som förr. Du bor mitt i skiten. Du ska inte oroa dig så mycket över mig och andra.
Citera
2016-08-02, 11:16
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillHicksHOLLOGRAM
Jag tycker inte det är något stök i Täby centrum...
Bara vita övre medelklass personer som går runt. MAX var 30e person som går där som är mörkhyad

Om 10-20 år kommer Täby centrum se ut som Kista centrum och Kista centrum kommer se ut som Rinkeby centrum, vilket det iofs redan gör.

Täby kan gått ta emot fler flyktingar så att moderatfästet raseras.
Citera
2016-08-02, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Fantastiskt

Har du källa med? Detta måste SPRIDAS

Tyvärr inte, detta hände nångång i början av allt när flyktingarna började välla in, det finns i tidningarna nånstans.

Blatten som plingade var min kollegas kompis.
Därför vet jag "etnicitet" på han.

Det spreds ett tag på Facebook men kallnade snabbt då vänster inte klickade "like".
Citera
2016-08-02, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Om 10-20 år kommer Täby centrum se ut som Kista centrum och Kista centrum kommer se ut som Rinkeby centrum, vilket det iofs redan gör.

Håller med i båda dina uttalanden.
Citera
2016-08-02, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryLjung
Tyvärr inte, detta hände nångång i början av allt när flyktingarna började välla in, det finns i tidningarna nånstans.

Blatten som plingade var min kollegas kompis.
Därför vet jag "etnicitet" på han.

Det spreds ett tag på Facebook men kallnade snabbt då vänster inte klickade "like".
Kan du leta upp facebookposten? Jag tror på det du säger, vi vet ju hur Jan Helin reagerade när journalister besökte honom...
Citera
2016-08-02, 12:37
Medlem
-Öppna era hjärtan Täbybor! Det finns plats i Täby, det har jag sett när jag flugit över det!
Har julgranen brunnit ner Täbybor? Är julmusten slut? Situationen i Täby är inte ens nära den i Syrien!
Citera
2016-08-02, 14:18
Medlem
HRCs avatar
Besöker ofta Täby C i jobbet och har så gjort i några år. Det har blivit en stor skillnad under bara det senaste året. Tidigare var Täby C ett så gott som 100 procent vitt område, det var därför det var så skönt att vistas där. Äta, fika och så. Ett trevligt litet andrum från den mångkulturella mardrömmen.

Nuförtiden ser man däremot orcher, slöjor och illaluktande negervildar lite överallt där. Grattis Täby! Var ska de välbeställda Täby-borna nu handla någonstans? Ni som röstar för massinvandring och mångkultur men absolut inte vill ha med den att göra i er vardag.

Jag spår en "Kista Centrumifiering" av Täby C framöver. Plus alla andra större köpcentrum i Stockholmsregionen såklart. Vildarna dras dit, som av en stark magnetisk kraft.
Citera
2016-08-02, 15:35
Medlem
Citat:

Utan tvekan. Sen tycker jag ingen kommun ska ta emot mer skägg barn
Citera
2016-08-02, 15:58
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasquit
Inte bara ser man dessa "barn" i Täby Centrum planlöst glidandes i affärerna, de är överallt. Vissa är lätt 35 bast...
TC har varit bra de senaste åren och klart trevligare än Kista och MOS som invaderats av enmanstält och horder av deras avkommor.

Snart finns väl bara nätet kvar att handla på
Citera
2016-08-02, 16:01
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:

Hade varit intressant att se hur det går för KC rent ekonomiskt. Efter den stora renoveringen/nybyggandet var det populärt men nu skyr svenskarna det som pesten. Är det kanske mer lönsamt med dagdrivande bidragstagare?
Citera
2016-08-02, 16:05
Medlem
Windchesters avatar
Vad är det här för trams? Ett försök att få över konservativa röster till SD genom att skrämmas med att Täby blivit Rinkeby light.

Jag har bott i Täby i många år. Nej det har inte blivit Rinkeby light. Det har kommit en del nyanlända. De är få till antalet och jag ser ingen förändring i folks beteende med anledning av dom. Människor som bor i Täby är i regel väluppfostrade och trevliga. Det gäller oavsett hudfärg/bakgrund.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in