2016-08-01, 21:01
Medlem
SoderortFTWs avatar
Fan dif, är ni vår räddningsplanka? Soft ju
Citera
2016-08-01, 21:06
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Ja, säga vad man vill, men nu måste väl ändå krisen i Djurgården vara djupare än den är i Bajen?

Alltid en tröst.
Det svänger fort, efter derbyt för nån vecka sen var ju Hammarby Sveriges krislag nummer 1. Fast DIF´s förlustsvit kan jag tänka mig är bra plåster på såren.

"Mvh Serieledarna"
Citera
2016-08-01, 21:11
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Det svänger fort, efter derbyt för nån vecka sen var ju Hammarby Sveriges krislag nummer 1. Fast DIF´s förlustsvit kan jag tänka mig är bra plåster på såren.

"Mvh Serieledarna"
Ja, så var det ju. Men ny taktisk disposition och uppställning gav tre poäng och nu har väl stormvinden tillfälligt lugnat ned sig något. Djurgården däremot fortsätter ju att bokstavligen rada upp förluster, och Pelle verkar ju i princip lika envis som Nanne vad gäller insikt om situationen (eller lack thereof, snarare)...
Citera
2016-08-01, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
"Mvh Serieledarna"

Det där är riktigt kul såhär i efterhand.
Citera
2016-08-01, 21:20
Medlem
skrudiss avatar
Det är så jävla uselt att tappa 0-1 till 2-1 på, vad, 20 min? Samma spel, bara att man fyllt på med en till försvarare. Långboll på chans från back till forward, gång på gång. Så lätt att försvara, inte minst när man slutar spela efter första halvlek.

Fullständigt ovärdigt och andefattigt. Bara två år till med Pelle!
Citera
2016-08-01, 21:30
Medlem
Lurigfaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Det där är riktigt kul såhär i efterhand.

Det där är ju ett skämt
Citera
2016-08-01, 21:58
Medlem
LT10s avatar
Det är ett större problem än Pelle Olsson.

Utöver Pelle måste Anders Johansson, Kjelle Frisk och Hugo Berggren (med vilka erfarenheter då?) bort. Den sistnämnda är alltså VD Henrik Berggrens son(!) det är helt sjukt.

Jag anser att Bosse är rätt man på rätt plats även fast han gjort en del misstag. Men nu måste han och styrelsen börja agera, annars är Superettan ett faktum...
Citera
2016-08-01, 22:04
Medlem
Fjodorovs avatar
Klasskillnad mellan Malmö och Örebro. Malmö går fortfarande på cirka 70-75% efter sommaruppehållet och man vinner rätt enkelt över Örebro borta.

Känns rätt bra.
Citera
2016-08-01, 22:13
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mufff
11 förluster på 13 senaste matcherna och Pelle tycker som vanligt att laget spelade bra och ångrar INGENTING. Det är just denna förlorarmentalitet som kommer dra ner oss i Superettan nästa år, helt inställd på det. Vi saknar vinnarskallar och fy fan vad jag spyr på attityden. Fan, det här tar hårt på ens supporterskap. Sen att vi vägrar vinna derbyn är ju liksom det där som vrider om kniven i Djurgårdshjärtat.

Tur att man inte kunde vara på plats idag i alla fall så man slipper kliva upp dyngbakis imorgon, fotbollsdepressionen är fan tillräcklig.
Fortsätter vi med Pelle bakom rodret lär det sluta med Superettan. Han måste bort!
Citera
2016-08-01, 22:18
Medlem
nomadics avatar
Pinsamt. Man förlorar inte med 0-3 på hemmaplan oavsett motstånd. Det enda positiva med denna match är väl att vi nu mött klart detta lag för i år. Man måste faktiskt ge det till dem att de hela tiden uppträder ruskigt erfaret, så där ständigt på gränsen. Knappast bara Rosenberg som ständigt håller på med smuts eller vad säger du Jo Inge?

Det är väl bara att gratulera Peking till tre kommande poäng också. Vi kommer sakna halva stommen nästa helg nu pga avstängningar, skador eller strandfotboll i Brasilien. Kommer bli vidrigt att se Kalle lyckas snubbla in två bollar.
Citera
2016-08-01, 22:22
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LT10

Utöver Pelle måste Anders Johansson, Kjelle Frisk och Hugo Berggren (med vilka erfarenheter då?) bort. Den sistnämnda är alltså VD Henrik Berggrens son(!) det är helt sjukt.

Jag anser att Bosse är rätt man på rätt plats även fast han gjort en del misstag. Men nu måste han och styrelsen börja agera, annars är Superettan ett faktum...
Blott 23 år gammal ( ) så det luktar onekligen lite nepotism.
Citera
2016-08-01, 22:29
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LT10

Helt ovärdigt och oseriöst för en fotbollsförening på difs nivå. Nu har ju vi haft både Lee Baxter samtidigt som Stuart Baxter samt att Christos Gravius fick a-lagskontrakt när Panaxia fortfarande var huvudsponsor, men det är personal som ingen har någon anledning att ifrågasätta deras kompetens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in