Citat:
Ursprungligen postat av
Fjodorov
Klasskillnad mellan Malmö och Örebro. Malmö går fortfarande på cirka 70-75% efter sommaruppehållet och man vinner rätt enkelt över Örebro borta.
Känns rätt bra.
ja, alltså HIF stoppar Jordan från OS samtidigt som Örebro med guldchans låter Ajdarevic åka. Väldigt märkligt beslut - men heder åt Örebro i frågan. Dock svagt av HIF; så oersättlig är inte Jordan.
Ägnade kvällen å Kalmar-DIF & förundrades över hur enkelt Kalmar vände på matchen. Tycker båda lagen spelade ganska statiskt. Kalmar var kanske lite mindre dåliga men hade oxå god hjälp av DIF:s virriga mittbackar. Om jag hejade på ett lag där den enda spelaren som visar ett uns av kvalité är Kevin Walker så skulle jag få sparken från jobbet på grund av försovningar på grund av sömnlöshet

(Elliot Käck verkar ganska ok oxå)
Det är en sak som skaver lite på min hälsena. Hur kan Bajen & DIF med sina fantastiska publiksiffror vilket borde skapa såväl ekonomi som löneutrymme - varenda år värva såna andefattiga och avdankade spelare. Känns som era föreningar måste vara korrumperade eller något ty till och med jag skulle göra ett bättre jobb som sportchef i båda klubbarna.
Jag tror HIF klarar sig kvar. Dif åker ur om de fortsätter stoppa huvudet i sanden. Jag tror Falkenberg eller Gefle kämpar sig förbi.