Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2016-07-22, 05:31
Bannlyst
En idiot sade via PM att jag hade fel bilden är dålig även när man har 10/10 Han borde somna om den är bättre oavsett hastighet.

Jag har fast lina fiber 500/500 och har aldrig sett så bra bild på You tube förut har även prövat Dokumentärer med bra resultat i afton.
Men ska sanningen fram så ser de flesta på så små skärmar i handen så senaste förbättringen är som att kasta pärlor för svin..
Senast redigerad av Bodies 2016-07-22 kl. 05:37.
Citera
2016-07-26, 22:13
Medlem
volvo 240s avatar
Var kan man se hur många visningar en kanal har? Jag kan bara se hur många min egna har.

Och går det att se nånstans hur många videoklipp man kollat på? Det fanns ju förr innan de gick över till denna konstiga layouten.

Då var ju subs views osv i en spalt på vänster sida när man gick in på en kanal. Nu lyckas jag bara hitta antal prenumeranter.. förutom på min egna kanal. Vad håller YT på med...
Citera
2016-07-26, 22:55
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Var kan man se hur många visningar en kanal har? Jag kan bara se hur många min egna har.

Och går det att se nånstans hur många videoklipp man kollat på? Det fanns ju förr innan de gick över till denna konstiga layouten.

Då var ju subs views osv i en spalt på vänster sida när man gick in på en kanal. Nu lyckas jag bara hitta antal prenumeranter.. förutom på min egna kanal. Vad håller YT på med...

Brukar finnas i "Om" fliken.
https://www.youtube.com/user/unboxtherapy/about
Citera
2016-07-27, 13:26
Medlem
Ganska frustrerande situation jag hamnat i. Hade win 7 under lång tid samt Google Chrome och allt fungerade bra. Sedan installerade jag Windows 10 och Chrome blev långsammare, speciellt Youtube där det tar mycket längre tid att ladda videos och buffra jämfört med innan.
Microsoft Edge däremot fungerar som Chrome gjorde innan, smidigt och bra.
Problemet är att Edge inte har Adblock.
Så vad hände med Chrome?
Citera
2016-07-28, 09:36
Medlem
jag har ett ganska bisarrt problem, jag kan gå in på youtube och väl där visas
div klipp men när jag klickar på ett klipp så blir jag förflyttad men det visas bara
en svart ruta och ingen startknapp
Citera
2016-07-29, 11:24
Medlem
Detta gäller BARA för youtube.

Ska jag gå in och se en film kan skiten buffra i 5 minuter, sen kan den helt plötsligt sluta buffra efter en stund så jag måste ladda om sidan, då KANSKE det funkar att se på hela. Oftast inte.

Då provade jag att gå in på youtube i inkognitoläget, funkar galant.. Använder alltså Chrome.

Vad är felet?? Felet började bara för 2-3 veckor sen kanske.
Citera
2016-07-29, 11:29
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffisen
Detta gäller BARA för youtube.

Ska jag gå in och se en film kan skiten buffra i 5 minuter, sen kan den helt plötsligt sluta buffra efter en stund så jag måste ladda om sidan, då KANSKE det funkar att se på hela. Oftast inte.

Då provade jag att gå in på youtube i inkognitoläget, funkar galant.. Använder alltså Chrome.

Vad är felet?? Felet började bara för 2-3 veckor sen kanske.

Tryck Ctrl, Shift och Delite, då kommer du att få upp en rutan. Rensa allt, förutom lösenord och sådant om du vill ha det kvar.

Testa det och se om det fungerar bättre.
Citera
2016-07-29, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wosp
Tryck Ctrl, Shift och Delite, då kommer du att få upp en rutan. Rensa allt, förutom lösenord och sådant om du vill ha det kvar.

Testa det och se om det fungerar bättre.

Nä hördu, hjälpte inte.. Skumt.
Citera
2016-07-30, 22:34
Medlem
whaks avatar
Bara för mig som Youtube strular just nu?
Citera
2016-07-30, 22:38
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whak
Bara för mig som Youtube strular just nu?

Det fungerar felfritt för mig, jag testade att öppna ett par olika klipp.
Citera
2016-07-30, 22:42
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Det fungerar felfritt för mig, jag testade att öppna ett par olika klipp.

Hmm okey.
Jag kommer in på Youtube och allt ser ut som vanligt.
Söker jag på något så dyker resultaten upp, men när jag klickar på valfritt klipp så laddas sidan.
Efter ett tag får jag felmeddelande "502"

Alla andra sidor fungerar utmärkt.
Citera
2016-07-31, 17:53
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wosp
Brukar finnas i "Om" fliken.
https://www.youtube.com/user/unboxtherapy/about
Jo som sagt där finns min kanals info men vart inne på andra och där står bara subs.

Nåja jag googlar nu kanalens namn och socialblade så får man upp statsen. Fortf inget om hu många klipp man sett dock :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in