2016-07-27, 21:28
Medlem
Mats Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cossinus
svaret på din fråga är att han hade önskat vara en börda för åtminstone 20 miljarder. känns det bättre nu?

Hur känner du Ulf?
Citera
2016-07-28, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praeteritum
Du leker själv Gryningspyroman så om någon annan i tråden tar på sig rollen som polis är det inget konstigt med det.

Hittills har du inte lagt fram något starkt bevis för att du är Gryningspyromanen. Vad väntar du på?

Upp till bevis! Fram med en högupplöst bild på dig själv med Flashback i bakgrunden.

Nä, jag vågar inte. Du vet, jag är en feg liten kruka.
Citera
2016-07-28, 06:49
Medlem
ganghatarens avatar
Han älskar ju att driva med rättsväsendet.
Nu har han utökat detta till att driva med Flashbacks läsare.
Citera
2016-07-30, 09:59
Medlem
Förra veckan brann det på flera platser i en ort i Skåne. Inatt i Dalarna. Är det långsökt att tro en ort i Småland kommer att brinna nästa vecka?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23226281.ab

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23251788.ab
Citera
2016-07-30, 10:29
Medlem
praeteritums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GP63
Nä, jag vågar inte. Du vet, jag är en feg liten kruka.

Du försöker övertala oss om att du är Gryningspyromanen och lägger ut ett kort som du behandlat i något bildbehandlingsprogram, men du lägger aldrig fram något riktigt övertygande bevis. Varför? Jag kan inte se någon annan anledning än att du ljuger.

Vill du övertyga mig så upp till bevis! Fram med en högupplöst bild på dig själv med Flashback i bakgrunden. För varje dag som går minskar trovärdigheten.
Citera
2016-07-30, 11:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AngelDevil
Har du varit i Bromölla på senaste tiden Ulf?
Ja, det tänkte jag också på (det är väl där en hel del anlagda bränder har skett nyss)?

Men han måste väl ha någon form av bevakning?
Citera
2016-07-30, 12:14
Bannlyst
Nyss hängde han i master runt Sverige. Nu får ni väl ge er
Vad skrivs härnäst? Att UB synts i Prideparaden ?
Citera
2016-07-30, 12:51
Medlem
Roobes avatar
Om Ulf är i tråden så är det väl bara att lägga upp en bild och vara klar med det? Kommer dock inte hända, oavsett om det är ett troll eller Ulf.
Citera
2016-07-30, 13:50
Medlem
Terpentinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GP63
http://www.ladda-upp.se/bilder/ybyzxaugufqnw/

Duger detta? Inte snyggt gjort men ni får givetvis inte bilden eller signaturen. Vilka troll kan ha tillgång till mitt leg eller mödan att lägga energi på att skapa en kopia?

Vore det inte bättre att skriva något på Facebooksidan som refererar till GP63?

Skriv till ex ett inlägg på Facebook med texten "Hej alla troll. JAG är den jag säger mig vara"
Citera
2016-07-30, 17:03
Medlem
Du, som kallar dig för GP, måste vara den absolut dummaste person jag kan komma på...

Du säger att du vill slå tillbaka på "samhället och staten" och orsaka skador för flera miljarder...?

Vem tror DU är själva samhället och staten...?
Nåt jävla UFO, eller...?

Samhället och staten består av DIG SJÄLV och oss andra.

Ju mer skada du orsakar, desto dyrare blir allt för dig...cig, lite godricka, bensin, vatten, el, mat...ja, t o m tändstickorna kommer att få ytterligare skattepålagor...

Du är tamejfan lika dum som Don Quijote...men fortsätt slåss mot väderkvarnarna du..IDIOT
Senast redigerad av SagtVar 2016-07-30 kl. 17:38.
Citera
2016-07-30, 17:21
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Du, som kallar dig för GP, måste vara den absolut dummaste person jag kan komma på...

Du säger att du vill slå tillbaka på "samhället och staten" och orsaka skador för flera miljarder...?

Vem tror DU är själva samhället och staten...?
Nåt jävla UFO, eller...?

Samhället och staten består av DIG SJÄLV och oss andra.

Ju mer skada du orsakar, desto dyrare blir allt för dig...cig, lite godricka, bensin, vatten, el, mat...ja, t o m tändstickorna kommer att få ytterligare skattepålagor...

Du är tamejfan lika dum som Munchausen...men fortsätt slåss mot väderkvarnarna du..IDIOT

På vilket sätt menar du att Baron von Münhhausen var en dum person? Eller menar du Don Quijote? Du framställer inte dig själv som särskilt smart när du inte klarar av att hålla isär dessa litterära figurer.
Citera
2016-07-30, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
På vilket sätt menar du att Baron von Münhhausen var en dum person? Eller menar du Don Quijote? Du framställer inte dig själv som särskilt smart när du inte klarar av att hålla isär dessa litterära figurer.

Nej, smart är vi inte (min bror och jag)...men Don Quijote var den vi båda tänkte på...sen slank väl tungan lite snett på bror min...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in