2016-07-12, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GP63
Det är rätt lätt att skratta åt er. Ni vill mig i stort sett bara skit! Här går jag runt på gatan fri som en fågel med pengar på banken en bra bostad och ett jobb som är jävla nice. Hur kan det vara så att det bara flyter på, på alla vis? Är det för att jag är så jävla korkad eller är det för att ni inte fattar ett skit vad detta handlar om!?

Ta det lugnt gubbe lilla så hjärtat inte exploderar
Du ska nog se att även om du är så jävla klipsk och lyckats finta bort snuten från dig så kommer du sitta bakom lås igen. Det är bara en tidsfråga.
Citera
2016-07-12, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public-Detective
Inget talar för att Gryningspyromanen ens haft en dator innan han åkte dit. Han har suttit inlåst i många år och nu helt plötsligt ska han ha blivit en datorfreak med både Facebook och Flashback och hanterar retoriken på forumet som om han använt det under lång tid. Jo tjena Vissa här inne tror antagligen på tomten också.

Borgström har b.la försörjt sig på att sälja piratkopierade datorporgram, drivt en BBS (slimeworld) och hackat telestationer. En hobby han haft på senare år att sitta och googla på sig ajälv på bibblann.

Om han hänger här låter jag vara osagt.

Hur som borde han tatuera "fire walk with me"
Citera
2016-07-12, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akademica
Jag är övertygad om att det inte är Borgström som skriver. Jag misstänker dessutom att det är två olika skribenter under namnet GP63. Det går att se om man läser inläggen. Den som skrev för ett par dagar sedan är inte samma som skriver nu.

Borgström skulle aldrig någonsin nedlåta sig till att skriva här.

Micke Ölander, förövrigt den enda journalist jag talat med kan bekräfta att jag är jag. Ring honom. Eller ge mig ett telefonnr i PM så ringer jag upp. Svårare än så är det inte..
Citera
2016-07-12, 22:35
Medlem
http://www.ladda-upp.se/bilder/ybyzxaugufqnw/

Duger detta? Inte snyggt gjort men ni får givetvis inte bilden eller signaturen. Vilka troll kan ha tillgång till mitt leg eller mödan att lägga energi på att skapa en kopia?
Citera
2016-07-12, 23:33
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:

Duger detta? Inte snyggt gjort men ni får givetvis inte bilden eller signaturen. Vilka troll kan ha tillgång till mitt leg eller mödan att lägga energi på att skapa en kopia?

Tack för det!
Citera
2016-07-12, 23:36
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Det är rätt lätt att skratta åt er. Ni vill mig i stort sett bara skit! Här går jag runt på gatan fri som en fågel med pengar på banken en bra bostad och ett jobb som är jävla nice. Hur kan det vara så att det bara flyter på, på alla vis? Är det för att jag är så jävla korkad eller är det för att ni inte fattar ett skit vad detta handlar om!?

Att du ska få ha din holk i fred?
Citera
2016-07-12, 23:57
Medlem
Solglittrets avatar
Citat:

Ok Ulf du är du!
En GP vill bli ihågkommen som en känd person som folk fruktade för vad han hypotetiskt skulle kunna tuttat på. Men tänk om det finns en risk att det historiska minnet bleknar. Folk kanske kommer minnas att det fanns en GP - ett tag. Men inte vem det var som kallades GP. Vem som helst skulle kunna låtsas att det var en avlägsen släkting i framtiden.
Vi vet ju inte heller säkert vem som tuttade på alla bränderna med snickerboa etc. Det kan ju vara en "skymningspyroman" som får all kred för detta. Och fruktas. Tänk om vederbörande avslöjas o grips i framtiden - o det inte är du! Då står du där med tvättad hals o alla vet att du bara var fejk....
Citera
2016-07-13, 00:08
Medlem
cossinuss avatar
Citat:

graulerar till ett bra jobb. det kanske finns utvecklingsmöjligheter på jobbet så du blir chef efter ett tag. och så kan du ändra ditt facebook namn till ulf chefen borgström.
Citera
2016-07-13, 00:57
Medlem
Public-Detectives avatar
Citat:

Du lägger upp en bild på ett fotoshoppat ID-kort (kolla till höger på bilden!) och frågar om det duger? Tidigare var jag övertygad om att du lurade oss och nu är jag ännu mer övertygad.

Men vissa okritiska personer har du lyckats föra bakom ljuset så det är bara gratulera till bragden.
Citera
2016-07-13, 01:09
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Du lägger upp en bild på ett fotoshoppat ID-kort (kolla till höger på bilden!) och frågar om det duger? Tidigare var jag övertygad om att du lurade oss och nu är jag ännu mer övertygad.

Men vissa okritiska personer har du lyckats föra bakom ljuset så det är bara gratulera till bragden.

Mja, han har väl använt klonstämpeln för att ta bort fotot och signaturen? Jag tycker det ser rätt äkta ut i övrigt?
Citera
2016-07-13, 02:16
Medlem
Citat:

Ser äkta ut!

Citat:

Kortet ser ju äkta ut, bara det att han klippt över kortet på sig själv.

Vem lägger upp en 1:1 kopia av sitt legg på internet egentligen?
Citera
2016-07-13, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solglittret
Ok Ulf du är du!
En GP vill bli ihågkommen som en känd person som folk fruktade för vad han hypotetiskt skulle kunna tuttat på. Men tänk om det finns en risk att det historiska minnet bleknar. Folk kanske kommer minnas att det fanns en GP - ett tag. Men inte vem det var som kallades GP. Vem som helst skulle kunna låtsas att det var en avlägsen släkting i framtiden.
Vi vet ju inte heller säkert vem som tuttade på alla bränderna med snickerboa etc. Det kan ju vara en "skymningspyroman" som får all kred för detta. Och fruktas. Tänk om vederbörande avslöjas o grips i framtiden - o det inte är du! Då står du där med tvättad hals o alla vet att du bara var fejk....

Citat:
Ursprungligen postat av 1094930
Ser äkta ut!

Kortet ser ju äkta ut, bara det att han klippt över kortet på sig själv.

Vem lägger upp en 1:1 kopia av sitt legg på internet egentligen?

För att ni skulle förstå att jag är jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in