2016-07-29, 17:41
Medlem
Grovedarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Jag tänker inte göra ett skit. Såvida jag inte får laglig rätt att ta till våld.

Aha. Så det krävs tillstånd för att du ska agera. Vem är det tänkt ska ge dig klartecken?

Svenskens handlingskraft i ett nötskal.
Citera
2016-07-29, 17:42
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grovedark
Aha. Så det krävs tillstånd för att du ska agera. Vem är det tänkt ska ge dig klartecken?

Svenskens handlingskraft i ett nötskal.

Jag har jobb och familj att tänka på. Jag kan inte bara gå kommando som i nån film från 80-talet.
Citera
2016-07-29, 17:50
Medlem
Grovedarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Jag har jobb och familj att tänka på. Jag kan inte bara gå kommando som i nån film från 80-talet.

Jag förstår ditt tankesätt, men samtidigt går det att jämföra med andra länder som ockuperades av främlingar där invånarna tog till vapen trots det. De männen hade också fruar och barn. Som sagt, svensken är feg, det är inte menat som ett personangrepp, utan som en ren observation utan någon som helst inlagd personlig värdering. Jag bor här själv trots allt och vill såklart Sveriges bästa. Själv vill jag inte se något blodblad mellan svenskar och icke-svenskar. Utan en ren och praktisk lösning som fungerar i längden där vi kan samexistera med funtade lagar och regler och hårdare tag på invandringspolitiken.

Att drömma om ett blodblad är långsökt och efterblivet och som du själv säger så har man kanske inte råd eller så vill man bara inte gå kommando oavsett om man har familj eller inte.
Citera
2016-07-29, 17:57
Medlem
grey.eagles avatar
Kanske börjar på Korsika, hoppas.

http://www.bbc.com/news/world-europe-36912541
Citera
2016-07-29, 18:03
Medlem
icares avatar
Om det kommer så hoppas jag det blir mellan svenskar, likt Ryssland 1917. Det behövs rensas upp i egna ledet innan man kan gå framåt. Det är inte invandrare som har gjort fel, utan vi som folk. När Löfven och hans diktatur ligger i backen kan vi börja om.
Citera
2016-07-29, 18:04
Medlem
Det måste ju till en rejäl samhällskris först, vilket i Sverige nog tar ett långt tag. Upprepade terrorattacker lär nog inte räcka utan det måste till en kraftigt försämrad ekonomi också. Jag ser det som osannolikt de närmaste 20 åren i alla fall.
Citera
2016-07-29, 18:04
Medlem
Det kommer att komma, var så säker... Om inte (censur) försöker censurera internet.

https://www.youtube.com/watch?v=1R5QXbMk_nc
Citera
2016-07-29, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NeoFlexer
Det måste ju till en rejäl samhällskris först, vilket i Sverige nog tar ett långt tag. Upprepade terrorattacker lär nog inte räcka utan det måste till en kraftigt försämrad ekonomi också. Jag ser det som osannolikt de närmaste 20 åren i alla fall.
Precis så. Finns inget som tyder på att detta kommer ske inom en överskådlig framtid.
Citera
2016-07-29, 18:14
Medlem
För min del så ser jag ett "svenskt blodbad" som helt uteslutet.
Winston Churchill sade "United we stand, devided we fall!"

Det svenska folket är mer "devided" än någonsin.

Låt mig ta ett exempel; På åttiotalet hade jag en nära kompis. Han kom in på läkarlinjen och lämnade stan. Efter fem-sex år sprang jag på honom på stan, jag sa hej men han tittade bort, han hälsade inte ens. Detta är det svenska folkets stora svaget, oförmåga att hålla ihop. Orsaken till det vet jag inte, men den finns, i allra högsta grad.

Jag är beredd att med vapen i hand försvara mitt land emot såväl inre som yttre fiender, men om ingen annan är det, ja då hamnar man på Breivik-bänken.

Det kanske vore en bra ide att låta Sverige gå under. Sanna mina ord, om inget görs snarast, lär det ske. Merparten av Sveriges kvinnliga befolkning tycks sympatisera med den tanken.
Citera
2016-07-29, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Kanske börjar på Korsika, hoppas.

http://www.bbc.com/news/world-europe-36912541

Den är jävligt bra, hoppas att det inte bara är munväder.
Citera
2016-07-29, 18:32
Medlem
Necriss avatar
Citat:
Det svenska blodbadet kommer aldrig komma. Svenskarna är ett mesigt och indoktrinerat folk.

Snacket om raskrig och "snart kommer svenskarna få nog" har pågått i åratal på flashback. Domedagsprofetiorna har varit oändliga. Trots det har inget hänt. Hur många våldtäkter ska det krävas?

Om inget händer nu, kommer inget någonsin hända, det är min syn på saken. Svenska folket dör ut, sakta men säkert.

Inget har hänt? Jasså? ...

För några år sedan, när enbart vi här visste sanningen, så var det förbjudet i media att ta upp negativa aspekter av invandringen. För några år sedan så doldes alltid gärningsmännens identiteter. Får några år sedan tjänade vi på invandringen och Sverige blev ett bättre land och det kunde man ju omöjligt vara emot. För några år sedan så räddades de Svenska pensionerna och invandringen. För några år sedan var det inte samma bostadsbrist. För några år sedan ansåg folket att sjukvården fungerade. För några år sedan trodde folk på riktigt att Sverige hade blivit ett säkrare och tryggare land. För några år sedan så sparkades inte studenter ut på gatan och äldreboenden gjordes inte om till HVB-hem, svenskarna trodde helt enkelt att de fortfarande prioriterades.

Allt detta har gradvis ändrats och jag förstår att det kan var lätt att missa. Allt fler och fler inser att de blivit matade med lögner och bedragna. Fler och fler inser att det de trodde var sant, det de grundade sina åsikter på, inte stämmer.

Det är detta som hänt och om du inte märkt det så går det snabbare och snabbare. Flashback har inte haft fel, vi kände till dessa saker men övriga befolkningen gjorde inte det, nu när fler och fler förstår hur det ligger till så närmar sig också punkten då svensken har fått nog.
Citera
2016-07-29, 18:32
Medlem
bollen_1s avatar
Citat:
Jag förstår ditt tankesätt, men samtidigt går det att jämföra med andra länder som ockuperades av främlingar där invånarna tog till vapen trots det. De männen hade också fruar och barn. Som sagt, svensken är feg, det är inte menat som ett personangrepp, utan som en ren observation utan någon som helst inlagd personlig värdering. Jag bor här själv trots allt och vill såklart Sveriges bästa. Själv vill jag inte se något blodblad mellan svenskar och icke-svenskar. Utan en ren och praktisk lösning som fungerar i längden där vi kan samexistera med funtade lagar och regler och hårdare tag på invandringspolitiken.

Att drömma om ett blodblad är långsökt och efterblivet och som du själv säger så har man kanske inte råd eller så vill man bara inte gå kommando oavsett om man har familj eller inte.

Vilka länder då och framför allt i vilka tillstånd var länderna i då?

Du fattar väl själv att den svenska rättstaten än sålänge är för fungerande och svensken fortfarande har det bra(de flesta svenskar bor inte i stadscentrum).

Det är ingen som offrar familj, jobb och framtid för att hamna i en jävla cell för resten av sitt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in