Citat:
De amerikanska poliserna kan ibland vara för våldsamma, medan de svenska poliserna är för snälla. Jag tycker till exempel att utvisning av invandrare som begår våldsbrott ska vara standard, även hårdare tag i form av gummikulor eller elpistoler bör vara självklara åtgärder.
BLM-rörelsen i USA är för övrigt någonting som får mig att se rött och jag vill absolut inte se en sådan rörelse i Sverige.
En rörelse som istället erkänner att invandrare är överrepresenterade i brottsstatistiken och således jobbar aktivt för att skapa ett fredligare samhälle skulle jag se som någonting positivt i Sverige. En rörelse som inte skyller utanförskapsområdenas problem på "strukturell diskriminering".
BLM-rörelsen i USA är för övrigt någonting som får mig att se rött och jag vill absolut inte se en sådan rörelse i Sverige.
En rörelse som istället erkänner att invandrare är överrepresenterade i brottsstatistiken och således jobbar aktivt för att skapa ett fredligare samhälle skulle jag se som någonting positivt i Sverige. En rörelse som inte skyller utanförskapsområdenas problem på "strukturell diskriminering".
Utvisning är uteslutet, det vet regeringen när det gäller kriminella, två anledningar, första vi har skrivit på avtal om att inte utvisa till länder med dödsstraff, två länderna har ingen folkbokföring och då måste Sverige kunna bevisa att personen är född i det landet, personen kan mycket väl ljugit sagt att han är född i Irak men kommer i själva verket från Libanon.
Inget land i världen tar emot någon person om det inte går att bevisa att personen kommer därifrån.
På 70-talet bestämde Sverige att de skulle utvisa en kriminell med pass från Australien, de sände mannen dit och Australien skickade tillbaka mannen igen, det visade sig att hans svenska föräldrar hade varit i landet när han föddes och han var född i Australien och de åkte tillbaka till Sverige någon månad senare, han hade då vid födseln fått Australienskt pass och svenska polisen fortsatte med att regga honom som född i Australien och han fick via ambassaden pass därifrån.
Men att vara född i Australien är inte det samma som att vara medborgare och just därför blev han tillbaka skickad.
De kriminella invandrarna är ett olösligt problem, vi måste ge riktigt grova brottslingar livstid på riktigt, och döma folk till 30 års fängelse vid brott som är snäppet under de absolut grövsta, och detta gäller även svenska kriminella.
MC ligor ska även de få riktigt kännbara straff när de begår grova brott.