Citat:
De amerikanska poliserna kan ibland vara fr vldsamma, medan de svenska poliserna r fr snlla. Jag tycker till exempel att utvisning av invandrare som begr vldsbrott ska vara standard, ven hrdare tag i form av gummikulor eller elpistoler br vara sjlvklara tgrder.
BLM-rrelsen i USA r fr vrigt ngonting som fr mig att se rtt och jag vill absolut inte se en sdan rrelse i Sverige.
En rrelse som istllet erknner att invandrare r verrepresenterade i brottsstatistiken och sledes jobbar aktivt fr att skapa ett fredligare samhlle skulle jag se som ngonting positivt i Sverige. En rrelse som inte skyller utanfrskapsomrdenas problem p "strukturell diskriminering".
BLM-rrelsen i USA r fr vrigt ngonting som fr mig att se rtt och jag vill absolut inte se en sdan rrelse i Sverige.
En rrelse som istllet erknner att invandrare r verrepresenterade i brottsstatistiken och sledes jobbar aktivt fr att skapa ett fredligare samhlle skulle jag se som ngonting positivt i Sverige. En rrelse som inte skyller utanfrskapsomrdenas problem p "strukturell diskriminering".
Utvisning r uteslutet, det vet regeringen nr det gller kriminella, tv anledningar, frsta vi har skrivit p avtal om att inte utvisa till lnder med ddsstraff, tv lnderna har ingen folkbokfring och d mste Sverige kunna bevisa att personen r fdd i det landet, personen kan mycket vl ljugit sagt att han r fdd i Irak men kommer i sjlva verket frn Libanon.
Inget land i vrlden tar emot ngon person om det inte gr att bevisa att personen kommer drifrn.
P 70-talet bestmde Sverige att de skulle utvisa en kriminell med pass frn Australien, de snde mannen dit och Australien skickade tillbaka mannen igen, det visade sig att hans svenska frldrar hade varit i landet nr han fddes och han var fdd i Australien och de kte tillbaka till Sverige ngon mnad senare, han hade d vid fdseln ftt Australienskt pass och svenska polisen fortsatte med att regga honom som fdd i Australien och han fick via ambassaden pass drifrn.
Men att vara fdd i Australien r inte det samma som att vara medborgare och just drfr blev han tillbaka skickad.
De kriminella invandrarna r ett olsligt problem, vi mste ge riktigt grova brottslingar livstid p riktigt, och dma folk till 30 rs fngelse vid brott som r snppet under de absolut grvsta, och detta gller ven svenska kriminella.
MC ligor ska ven de f riktigt knnbara straff nr de begr grova brott.