Citat:
Ursprungligen postat av
MinotaurusX
Vinna/försvinna, enda egentliga alternativen som finns tillgängliga.
Då jag nämnt att du flummar, alternativt tänker för mycket, syftar jag inte på att det är obegripligt utan att: Du kan vara en T'I, eller en G'S. ingen som vet egentligen, detsamma gäller resterande som skriver här.
Det som inte går att bevisa kan gå att motbevisa så är det. När det gäller motbevisningen så är det bra att du visar källor, och en förklaring vilket du faktiskt gör. Du vet en hel del, inget snack om den saken. Bevisning för att något finns , eller en insikt om att det kan bero på annat är viktigt att belysa.
Hur det görs är inte det lättaste. Kan enkelt bli så att det lockar till sig fel sorts svar av en provokativ karaktär. Bara orden själavågor, eller tankeläsning får iaf mig att inte ens läsa mig vidare inom ämnet beroende på att jag inte tror på att det finns.
DU har gett info om riktad ljud, och allt det där säger varken bu eller bä. Många tekniker finns bla riktat ljud, och mycket annat du nämnt som kan vara involverat.
En avstickare gällande av att jag tycker du tänker för mycket, vilket inte defakto är direkt riktat emot dig, utan ALLA sk T.I. Är att beroende på hur det fungerar i praktiken är det enkelt hänt att överannalysera. Att göra det och samtidigt vara på sin vakt stänger andra ute. Att veta hur/var/när/varför om vilka som är inblandade är behjälpligt, men i samma veva kan helt ovetande (random) perssoner misstänksammas pga vad som observeras helt i onödan.
Försvinna är = dödad ,så inget för mig.
Visst kan jag vara GS , eller TI eller bara utsatt för dess metoder då mitt namn stod med i PU på ett sämre sätt, utöver tre vittnesutsagor som troligen lätt använts av mina fi mot mig för att få besvärliga misstankar emot mig så att
de ska försvinna i mängden . Tom jag hade undrat hur det låg till med dessa tre vittnesutsagor vilket jag förstod att massor av människor skulle kunna älta i evigheter, så jag grävde upp rätt uppgifter i arkiven ( om mig) så att jag har det fritt i alla fall.
Detta med Skalärvågor etc är sådant jag inte hittar några uppgifter på, men förstår att det kan gå att få någon att tänka fel på andra sätt med riktat ljud etc och vet själv hur jobbigt det är med infraljud ( en person ett par km här ifrån frågade vad fan det var som dunkade så lågt som om det var dennes egen puls ) så det är ju ingen övertolkning från min sida.
Visst känner jag igen de logiska resonemangen vissa har då man läser om GS , men vet att man måste tänka ett tag till och inte tänka det värsta om tex vänner mm ( som värvade ) då man själv inte har berättat allt ( och inte vet ett skit om varför ) och kan låta udda minst sagt då man börjar beskriva i fel ände som tex börja med metoderna.
Hade en polare berättat detta för mig innan så hade jag bara tyck han verkade jobbig med sina rövarhistorier och att detta händer inte i detta land etc. För att sedan om någon kom och sade att han är kanske sjuk, och kan du kolla lite i smyg utan att genera han? Så hade man ju kunnat gjort det för att hjälpa en sjuk/ mår dåligt vän och hade då alltså börjat titta lite forskande på han vilket han märkt och på så sätt dragit på sig misstankar om att varit delaktig i allt som hänt.Men jag vet att vissa inte vill mig så illa så jag tänkte ett par gånger till då jag mötte folk som jag kände sedan innan etc, och kan också bero på rykten skapade utav dessa GS och /eller forskande blick från mig.
För mig är det enklare nu då jag bara behöver be dem kolla mitt namn i tex PU så ser det att jag har rätt om och när jag ordar.
Ang vet en del så är det ju sant , men behöver omsätta denna vetskap till handling och metoder för att få stopp på detta. Jag försökte ordna upp livet utan att göra bort andra , men då passar dessa individer på att sparka för fulla muggar och jag funderade på PU då det nämndes OP flera gånger i besynnerliga sammanhang varvat med säpo och lite annat, men tänkte att folk som börjar prata om PU och säpo bara så där är ju lite knäppa och ska jag börja återge detta så låter det ju "knäppt" så jag väntade ett par år och korrigerade lite i ett förhör jag varit i ang PU många år tidigare. Men inget svar och adress och massa mejl raderades på nätet mm , så det känns som om de inte vill att någon ska fråga varför jag just då kom på att ändra lite etc ( hade polisanmält en killen som snackade om att värva mig och sedan kom med ett dumt kraftigt hot en tid innan ) så.... ???????
Finns en massa frågetecken som måste rätas ut, för de har spillt mitt liv i 20 år...och det bara på kul och illvilja känns det som med många välbärgade personer med bra poster bland flera.
Därför jag beskriver tex riktat ljud , dagböcker och att spela in så att andra inte behöver snurra upp sina hjärnor som jag nästan brände ut mig genom att själv göra med god hjälp av psykologisk tortyr då jag litade på denna grupp först. Bästa är att notera fota och spela in och spara på flera ställen tills man hittar någon jurist grupp så att man står på säker mark.
Sedan ska man absolut tänka på ang vänner etc att de kan också vara hotade , en liten grupp kan styra en stor grupp genom att isolera människor tex med hårt jobb, infektioner vardagsproblem etc , som en skock boskap, så att inga hinner /orkar utbyta erfarenheter. Därför så viktigt för dem att följa en på ort efter ort ...Men som jag utnyttjat till att dokumentera flera av dem