2016-07-25, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Jo man behöver spara på olika ställen , så lätt att tex ett usb minne förkommer eller att någon då de är inne hos en raderar dem och hur ska man bevisa något sedan ?

Att de stressar folk runt om kring är lätt, de räknar med att man har heder att hålla sig borta och inte oroa medans dessa kan säg att man mår dåligt och det är bra om dessa håller dem informerade då en sjuk inte vet om att denne är sjuk (LK stil mfl ..) kommer de då i polisuniform etc så tror folk på dem ...Riktigt förslagna individer...

Läste dit andra inlägg också, svarar på bägge. Har sagt det tidigare att jag tycker du tänker för mycket. Har ingen åsikt gällande riktat ljud med mera då jag inte vet något, men du stänger in dig i ett hörn. Om det är så att allt du säger stämmer så är just det att blockera alternativa utvägar något som används.

DU tror redan på för mycket, du nämnde tidigare att antingen kan du bevisa något, eller trilla av pin. Det sistnämnda kan vara det dina G.S. vill. Har sagt det tidigare att jag vet ett flertal som dött av detta. Just att få TI att tro att det inte finns någon annan utväg förutom att fly, eller ta livet av sig är något som används. Vet som sagt ett flertal som dött av detta antagligen på eget bevåg, även vilka det kan vara som orsakat slutskedet, men är ingen papegoja.

Flumma inte bort dig för mycket. Märker att du vet mycket, och tänker konstruktivt mm, men håll dig till det du vet, och var inriktad mot dom du letar efter. Om GS finns är det tråden handlar om. Hurvida en enskild "grej" fungerar blir en avstickare. Kanske gå att bevisa att "Riktat ljud" / "Själavågor" är praktiskt möjligt, men sen då. ?

Bevisningen är det som behövs. Att bevisa om riktat ljud finns/eller fungerar som det beskrivs är intressant, men kopplingen mellan G.S och detta är inte lika tydlig såvida det inte finns någon form av bevisning/dommar.
Citera
2016-07-25, 10:00
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
Läste dit andra inlägg också, svarar på bägge. Har sagt det tidigare att jag tycker du tänker för mycket. Har ingen åsikt gällande riktat ljud med mera då jag inte vet något, men du stänger in dig i ett hörn. Om det är så att allt du säger stämmer så är just det att blockera alternativa utvägar något som används.

DU tror redan på för mycket, du nämnde tidigare att antingen kan du bevisa något, eller trilla av pin. Det sistnämnda kan vara det dina G.S. vill. Har sagt det tidigare att jag vet ett flertal som dött av detta. Just att få TI att tro att det inte finns någon annan utväg förutom att fly, eller ta livet av sig är något som används. Vet som sagt ett flertal som dött av detta antagligen på eget bevåg, även vilka det kan vara som orsakat slutskedet, men är ingen papegoja.

Flumma inte bort dig för mycket. Märker att du vet mycket, och tänker konstruktivt mm, men håll dig till det du vet, och var inriktad mot dom du letar efter. Om GS finns är det tråden handlar om. Hurvida en enskild "grej" fungerar blir en avstickare. Kanske gå att bevisa att "Riktat ljud" / "Själavågor" är praktiskt möjligt, men sen då. ?

Bevisningen är det som behövs. Att bevisa om riktat ljud finns/eller fungerar som det beskrivs är intressant, men kopplingen mellan G.S och detta är inte lika tydlig såvida det inte finns någon form av bevisning/dommar.

Vad jag menar med "trilla av pinn" så kan jag inte ge mig . Jag vet att detta var så välplanerat från början så de har inte lärt sig allt under resans gång , utan haft detta som metod förmodligen mot andra. Så skulle jag ge mig så skulle de sparka vidare ostört även på andra och då de hotar fult så är det något jag vill stoppa.

Ang bevisen så är dessa oklanderliga som jag redan har, vem som helst som sätter sig in i detta ( inte här då jag kört med omskrivningar , utelämnat namn och platser och även mitt namn ) förstår vad som hänt och vilka som utfört det. Jag har ju namnen .

Ang skalärvågor etc så var det för att hjälpa de som uppfattar sig möjligen vara utsatta för dessa , genom att säga "kolla riktat ljud " etc för dessa metoder är enkla att avslöja då det redan finns öppet och väl beprövat.
Men om någon får dem att tro att det är ett oöverstigligt problem då det knappt går att googla fram tekniken så kan de hamna i en negativ spiral där de 1, inte ens försöker fånga ljudet , 2, inte söker hjälp om det är i skallen som dessa ljud bildas utav den egna hjärnan.

Sedan så kan ju sjuka luras med tex riktat ljud då de är friska ( de har väl friska perioder där de tex inte hör röster?) och kan användas till att förlöjliga de som verkligen är utsatta genom att de bevisat tidigare hört ljud och allt detta blir då samma och det för andra också. Sedan om det är GS eller någon granne som pysslar med detta är ganska oväsentligt , då jag tror att metoderna funkar och vill försöka styra in det på enklare detekterbara tekniker. Fruktansvärt nu om det finns "UFO" tekniker, men att diskutera dem i en GS tråd , där folk måste läsa fysik, medicin istället för att sätta sig in i enkla metoder och det juridiska är att styra dem bort från ämnet.

Har en bankrånare slagit ut personalen och tillskansat sig pengar så är det viktigt att gripa denne och sedan undersöka vilka metoder denna använde sig av, inte låta han vara då man har han på övervakningsfilmen etc till man löst " vad somnade personalen av " . Fel ände
Senast redigerad av Harfager 2016-07-25 kl. 10:21.
Citera
2016-07-26, 05:52
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Vad jag menar med "trilla av pinn" så kan jag inte ge mig . Jag vet att detta var så välplanerat från början så de har inte lärt sig allt under resans gång , utan haft detta som metod förmodligen mot andra. Så skulle jag ge mig så skulle de sparka vidare ostört även på andra och då de hotar fult så är det något jag vill stoppa.

Ang bevisen så är dessa oklanderliga som jag redan har, vem som helst som sätter sig in i detta ( inte här då jag kört med omskrivningar , utelämnat namn och platser och även mitt namn ) förstår vad som hänt och vilka som utfört det. Jag har ju namnen .

Ang skalärvågor etc så var det för att hjälpa de som uppfattar sig möjligen vara utsatta för dessa , genom att säga "kolla riktat ljud " etc för dessa metoder är enkla att avslöja då det redan finns öppet och väl beprövat.
Men om någon får dem att tro att det är ett oöverstigligt problem då det knappt går att googla fram tekniken så kan de hamna i en negativ spiral där de 1, inte ens försöker fånga ljudet , 2, inte söker hjälp om det är i skallen som dessa ljud bildas utav den egna hjärnan.

Sedan så kan ju sjuka luras med tex riktat ljud då de är friska ( de har väl friska perioder där de tex inte hör röster?) och kan användas till att förlöjliga de som verkligen är utsatta genom att de bevisat tidigare hört ljud och allt detta blir då samma och det för andra också. Sedan om det är GS eller någon granne som pysslar med detta är ganska oväsentligt , då jag tror att metoderna funkar och vill försöka styra in det på enklare detekterbara tekniker. Fruktansvärt nu om det finns "UFO" tekniker, men att diskutera dem i en GS tråd , där folk måste läsa fysik, medicin istället för att sätta sig in i enkla metoder och det juridiska är att styra dem bort från ämnet.

Har en bankrånare slagit ut personalen och tillskansat sig pengar så är det viktigt att gripa denne och sedan undersöka vilka metoder denna använde sig av, inte låta han vara då man har han på övervakningsfilmen etc till man löst " vad somnade personalen av " . Fel ände

En metod som verkar för många harmlös är väckningar på nätter , men det blir slitigt i längden. Har nu tex vaknat 04:30 av musik och de har spelat dygnet runt sedan förra veckan och då man sovit 5-6 timmar/ natt sedan de började så känns ju det av mot de 7-8 timmarna man man normalt sover.

Att det är något konstigt med musik dygnet runt i snart en vecka , är ju en sak , men nästa gång är det folk som knackar på mitt i sömnen trotts att de vet att man sover, fel ringningar, bankningar i golv ,tak, vägar, etc etc utöver normala störningar.

Har ett mycket viktigt möte om någon vecka och om detta förstörs/störs på det minsta sätt , så börjar jag skriva ut Lk:s namn och senast känd adress , likadant med P s namn och adress , även J s ( bägge) . De måste förklara sitt ageranden och även hur långt bak detta "lägga krok ben" förfarande sträcker sig egentligen. Har ett par till händelser som jag inte får rätsida på och ena var i samband med att jag hamnade på TV en gång, för en affär jag inte hade med att göra och händelser kring ett bråk och någon som passade på att förhöra mig, till exempel.

Ang Musiken så var den tydlig kl 0430 , nu är den bara så att jag får in basen dunk, dunk dunk ... i serier i ett jämt pulserande som ändrat hastighet ibland. Behöver ju inte vara samma festande som från början utan kan mycket väl vara (riktat ) ljud på närmre håll som någon kör med.

Väldigt svårt att somna om då man hör detta och lyssnar på det, som ungefär vindkraftverken genererar låga ljud som hörs på långa avstånd kan jag tänka mig. Då jag första natten fick in höga toner från detta diskotekno dunkande, och spelade in det men fick det knappt hörbart då jag spelade upp det annat än på audacity, så är det ingen ide att försöka fånga detta bas dunkande nu.

Visa bastoner kan man kalla infraljud (?). Lite frågor kring infraljud http://fragelada.fysik.org/index.asp?keyword=infraljud

Men som sagt Lennart K mfl kommer att skrivas ut namn och adresser på då jag ska ha svar på vad fan de pysslat med nu .
Senast redigerad av Harfager 2016-07-26 kl. 06:50.
Citera
2016-07-26, 11:57
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
En metod som verkar för många harmlös är väckningar på nätter , men det blir slitigt i längden. Har nu tex vaknat 04:30 av musik och de har spelat dygnet runt sedan förra veckan och då man sovit 5-6 timmar/ natt sedan de började så känns ju det av mot de 7-8 timmarna man man normalt sover.

Att det är något konstigt med musik dygnet runt i snart en vecka , är ju en sak , men nästa gång är det folk som knackar på mitt i sömnen trotts att de vet att man sover, fel ringningar, bankningar i golv ,tak, vägar, etc etc utöver normala störningar.

Har ett mycket viktigt möte om någon vecka och om detta förstörs/störs på det minsta sätt , så börjar jag skriva ut Lk:s namn och senast känd adress , likadant med P s namn och adress , även J s ( bägge) . De måste förklara sitt ageranden och även hur långt bak detta "lägga krok ben" förfarande sträcker sig egentligen. Har ett par till händelser som jag inte får rätsida på och ena var i samband med att jag hamnade på TV en gång, för en affär jag inte hade med att göra och händelser kring ett bråk och någon som passade på att förhöra mig, till exempel.

Ang Musiken så var den tydlig kl 0430 , nu är den bara så att jag får in basen dunk, dunk dunk ... i serier i ett jämt pulserande som ändrat hastighet ibland. Behöver ju inte vara samma festande som från början utan kan mycket väl vara (riktat ) ljud på närmre håll som någon kör med.

Väldigt svårt att somna om då man hör detta och lyssnar på det, som ungefär vindkraftverken genererar låga ljud som hörs på långa avstånd kan jag tänka mig. Då jag första natten fick in höga toner från detta diskotekno dunkande, och spelade in det men fick det knappt hörbart då jag spelade upp det annat än på audacity, så är det ingen ide att försöka fånga detta bas dunkande nu.

Visa bastoner kan man kalla infraljud (?). Lite frågor kring infraljud http://fragelada.fysik.org/index.asp?keyword=infraljud

Men som sagt Lennart K mfl kommer att skrivas ut namn och adresser på då jag ska ha svar på vad fan de pysslat med nu .

Här är en hel del med infraljud ( det som ligger nära eller under 20 Hz) som skulle kunna användas till att få folk att tro att det blivit mikrade etc .

Ljud över 20 000 Hz kallas ultraljud och kan bla användas i riktat ljud , det kanske går att rikta infraljudet också ?
Citera
2016-07-26, 20:24
Medlem
Citat:

Vinna/försvinna, enda egentliga alternativen som finns tillgängliga.
Då jag nämnt att du flummar, alternativt tänker för mycket, syftar jag inte på att det är obegripligt utan att: Du kan vara en T'I, eller en G'S. ingen som vet egentligen, detsamma gäller resterande som skriver här.

Det som inte går att bevisa kan gå att motbevisa så är det. När det gäller motbevisningen så är det bra att du visar källor, och en förklaring vilket du faktiskt gör. Du vet en hel del, inget snack om den saken. Bevisning för att något finns , eller en insikt om att det kan bero på annat är viktigt att belysa.
Hur det görs är inte det lättaste. Kan enkelt bli så att det lockar till sig fel sorts svar av en provokativ karaktär. Bara orden själavågor, eller tankeläsning får iaf mig att inte ens läsa mig vidare inom ämnet beroende på att jag inte tror på att det finns.
DU har gett info om riktad ljud, och allt det där säger varken bu eller bä. Många tekniker finns bla riktat ljud, och mycket annat du nämnt som kan vara involverat.

En avstickare gällande av att jag tycker du tänker för mycket, vilket inte defakto är direkt riktat emot dig, utan ALLA sk T.I. Är att beroende på hur det fungerar i praktiken är det enkelt hänt att överannalysera. Att göra det och samtidigt vara på sin vakt stänger andra ute. Att veta hur/var/när/varför om vilka som är inblandade är behjälpligt, men i samma veva kan helt ovetande (random) perssoner misstänksammas pga vad som observeras helt i onödan.
Citera
2016-07-26, 21:40
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinotaurusX
Vinna/försvinna, enda egentliga alternativen som finns tillgängliga.
Då jag nämnt att du flummar, alternativt tänker för mycket, syftar jag inte på att det är obegripligt utan att: Du kan vara en T'I, eller en G'S. ingen som vet egentligen, detsamma gäller resterande som skriver här.

Det som inte går att bevisa kan gå att motbevisa så är det. När det gäller motbevisningen så är det bra att du visar källor, och en förklaring vilket du faktiskt gör. Du vet en hel del, inget snack om den saken. Bevisning för att något finns , eller en insikt om att det kan bero på annat är viktigt att belysa.
Hur det görs är inte det lättaste. Kan enkelt bli så att det lockar till sig fel sorts svar av en provokativ karaktär. Bara orden själavågor, eller tankeläsning får iaf mig att inte ens läsa mig vidare inom ämnet beroende på att jag inte tror på att det finns.
DU har gett info om riktad ljud, och allt det där säger varken bu eller bä. Många tekniker finns bla riktat ljud, och mycket annat du nämnt som kan vara involverat.

En avstickare gällande av att jag tycker du tänker för mycket, vilket inte defakto är direkt riktat emot dig, utan ALLA sk T.I. Är att beroende på hur det fungerar i praktiken är det enkelt hänt att överannalysera. Att göra det och samtidigt vara på sin vakt stänger andra ute. Att veta hur/var/när/varför om vilka som är inblandade är behjälpligt, men i samma veva kan helt ovetande (random) perssoner misstänksammas pga vad som observeras helt i onödan.

Försvinna är = dödad ,så inget för mig.

Visst kan jag vara GS , eller TI eller bara utsatt för dess metoder då mitt namn stod med i PU på ett sämre sätt, utöver tre vittnesutsagor som troligen lätt använts av mina fi mot mig för att få besvärliga misstankar emot mig så att de ska försvinna i mängden . Tom jag hade undrat hur det låg till med dessa tre vittnesutsagor vilket jag förstod att massor av människor skulle kunna älta i evigheter, så jag grävde upp rätt uppgifter i arkiven ( om mig) så att jag har det fritt i alla fall.

Detta med Skalärvågor etc är sådant jag inte hittar några uppgifter på, men förstår att det kan gå att få någon att tänka fel på andra sätt med riktat ljud etc och vet själv hur jobbigt det är med infraljud ( en person ett par km här ifrån frågade vad fan det var som dunkade så lågt som om det var dennes egen puls ) så det är ju ingen övertolkning från min sida.

Visst känner jag igen de logiska resonemangen vissa har då man läser om GS , men vet att man måste tänka ett tag till och inte tänka det värsta om tex vänner mm ( som värvade ) då man själv inte har berättat allt ( och inte vet ett skit om varför ) och kan låta udda minst sagt då man börjar beskriva i fel ände som tex börja med metoderna.
Hade en polare berättat detta för mig innan så hade jag bara tyck han verkade jobbig med sina rövarhistorier och att detta händer inte i detta land etc. För att sedan om någon kom och sade att han är kanske sjuk, och kan du kolla lite i smyg utan att genera han? Så hade man ju kunnat gjort det för att hjälpa en sjuk/ mår dåligt vän och hade då alltså börjat titta lite forskande på han vilket han märkt och på så sätt dragit på sig misstankar om att varit delaktig i allt som hänt.Men jag vet att vissa inte vill mig så illa så jag tänkte ett par gånger till då jag mötte folk som jag kände sedan innan etc, och kan också bero på rykten skapade utav dessa GS och /eller forskande blick från mig.

För mig är det enklare nu då jag bara behöver be dem kolla mitt namn i tex PU så ser det att jag har rätt om och när jag ordar.

Ang vet en del så är det ju sant , men behöver omsätta denna vetskap till handling och metoder för att få stopp på detta. Jag försökte ordna upp livet utan att göra bort andra , men då passar dessa individer på att sparka för fulla muggar och jag funderade på PU då det nämndes OP flera gånger i besynnerliga sammanhang varvat med säpo och lite annat, men tänkte att folk som börjar prata om PU och säpo bara så där är ju lite knäppa och ska jag börja återge detta så låter det ju "knäppt" så jag väntade ett par år och korrigerade lite i ett förhör jag varit i ang PU många år tidigare. Men inget svar och adress och massa mejl raderades på nätet mm , så det känns som om de inte vill att någon ska fråga varför jag just då kom på att ändra lite etc ( hade polisanmält en killen som snackade om att värva mig och sedan kom med ett dumt kraftigt hot en tid innan ) så.... ???????

Finns en massa frågetecken som måste rätas ut, för de har spillt mitt liv i 20 år...och det bara på kul och illvilja känns det som med många välbärgade personer med bra poster bland flera.

Därför jag beskriver tex riktat ljud , dagböcker och att spela in så att andra inte behöver snurra upp sina hjärnor som jag nästan brände ut mig genom att själv göra med god hjälp av psykologisk tortyr då jag litade på denna grupp först. Bästa är att notera fota och spela in och spara på flera ställen tills man hittar någon jurist grupp så att man står på säker mark.

Sedan ska man absolut tänka på ang vänner etc att de kan också vara hotade , en liten grupp kan styra en stor grupp genom att isolera människor tex med hårt jobb, infektioner vardagsproblem etc , som en skock boskap, så att inga hinner /orkar utbyta erfarenheter. Därför så viktigt för dem att följa en på ort efter ort ...Men som jag utnyttjat till att dokumentera flera av dem
Senast redigerad av Harfager 2016-07-26 kl. 21:54.
Citera
2016-07-27, 17:21
Medlem
Fittheligeandes avatar
Video på en som blir gang stalkad av helikopter och flygplan.

https://www.youtube.com/watch?v=jXYCNb5RfLQ
Citera
2016-07-27, 17:35
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande

Han är dock inte trovärdig med tanke på alla hans andra klipp om utomjordingar, demoner och gudarna vet bara vad, sedan så är knappast polishelikoptrar och leksakshelikoptrar i USA ett bevis för stalking.
Citera
2016-07-27, 17:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

En kille som tror att han är förföljd av hologramhelikoptrar för att han lagt ut videos på youtube om rymdödlor. Tycker du själv att det känns trovärdigt?

Han verkar ju för övrigt ha precis samma problem som Harfager att hitta en advokat som kan hjälpa honom att stämma förföljarna - det beror tydligen på att advokater samarbetar med Satan som inte tillåter det....

EDIT: LAPD har 19 helikoptrar och ett flygplan samt 88 flygande poliser - det vore nästan mer underligt om han inte såg dem oftare än han påstår...
Som jämförelse kan tilläggas att svensk polis har 7 helikoptrar - totalt i hela Sverige!!
Senast redigerad av SnakePlisssken 2016-07-27 kl. 18:01.
Citera
2016-07-27, 17:39
Medlem
Citat:

Tror du på det denna kille står och säger (bara GS ell GS & shapeshifter).

Bevis materialet med filmade helikoptrar är det solida bevis för dig.

Det är ju makalöst vilken kraft det läggs på att springa runt och vara privatspanare. Kunde man inte lägga den kraften på något annat.
Citera
2016-07-27, 20:43
Medlem
FreedomDeeps avatar
I the targeting process kan helikoptrar, olika slags flygplan och drönare användas. Vad gäller flygplanen så används både civila och miltära plan. De civila är oftast små, sannolikt härrörande från ett närliggande flygfält. De militära varierar mer. Helikoptrarna kan jag inte uttala mig om så noga mer än att de används.
Senast redigerad av FreedomDeep 2016-07-27 kl. 20:45.
Citera
2016-07-27, 20:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
I the targeting process kan helikoptrar, olika slags flygplan och drönare användas. Vad gäller flygplanen så används både civila och miltära plan. De civila är ofta små, sannolikt härrörande från ett närliggande flygfält. De militära varierar mer. Helikoptrarna kan jag inte uttala mig om så noga.

Jippi! Mer obelagt tramsande och inte en tillstymmelse till faktaunderlag - du kunde väl åtminstone gått ut och filmat en helikopter som du sen kan påstå flyger "rätt över" fast alla ser att den är flera kvarter bort...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in