Citat:
Om det är värt det eller inte kan jag inte svara på, du gör som du vill. Om du är rädd för att de kommer att gå fria är det lika bra att stoppa huvet i sanden. Jag hejjar på dig i.a.f, men med tanke på vilka metoder som används, och hur noga planerat det är så tror jag inte att du ens kan vinna.
Med tanke på vad du tidigare skrev om "P". Har du med ett datanörd att göra kan du räkna med att allt du skriver online oavsett var går att spåra. Vill du anmäla lk p, grannen, mm vet dessa med största sannorlikhet redan vad du kommer att säga, och hur de skall bemöta detta.
När det gäller preskriptionstid så är det ju beroende på vilket brott det avser. Om det är tillräckligt långt tillbaka i tiden är det inget som går att straffas för, men ur bevisningssynpunkt kan det såklart spela in i bedömningen av hur pass trovärdig din berättelse låter gällande det du berättar som kan spela in i hur bedömningen blir av det övriga.
Med tanke på vad du tidigare skrev om "P". Har du med ett datanörd att göra kan du räkna med att allt du skriver online oavsett var går att spåra. Vill du anmäla lk p, grannen, mm vet dessa med största sannorlikhet redan vad du kommer att säga, och hur de skall bemöta detta.
När det gäller preskriptionstid så är det ju beroende på vilket brott det avser. Om det är tillräckligt långt tillbaka i tiden är det inget som går att straffas för, men ur bevisningssynpunkt kan det såklart spela in i bedömningen av hur pass trovärdig din berättelse låter gällande det du berättar som kan spela in i hur bedömningen blir av det övriga.
De har haft full insyn på ett par ställen så jag räknar med att de har det överallt. Ang "P" så är denne nämnd på nätet som mycket skicklig på datorer.
Jag har dels märkt på jobbet att de ser att jag skriver här, så visst så kollar de min trafik.
Ang att anmäla så hade det varit önskvärt att det blev en granskningskommission av det hela , straff och så är jag mindre intresserad av . Störst är min vilja att utreda dem för att stoppa detta olagliga mäniskorättsfientliga beteende, så att inga fler brännvins hjärnor ska kunna sabotera folks liv på detta sätt.
Det känns som om dessa biter sig fast i detta med tanken att har de bara tillräckligt många lögnare så klarar de sig och jag har i stort bara hållit tyst under dessa år tills ganska nyligen då jag börjat beskriva dem, så de har nog uppfattat det som om de skrämde vettet ur mig med hoten. De är ganska enkla att motarbeta då de är rädda för publicitet märker jag, men skadorna de orsakat går få att reparera som tex tidsspillan (20 år).
Jag vill lätta ut detta och sedan skita i dem och gå vidare med vissa projekt som dels fått vänta.
Med allt jag har på dem så skulle en seriös granskning visa att det stämmer det jag säger. Kanske inte gissningarna om PU och LK , men det är ju bara mina reflektioner om vad som sagts, gjorts och vad jag läst i PU etc och är lika goda som någon annans.
Senast redigerad av Harfager 2016-07-18 kl. 13:58.
Senast redigerad av Harfager 2016-07-18 kl. 13:58.