2022-12-26, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Signalspaning är nog en bättre person. Han påstår sig kommunicera med sina stalkers.

Psykisk ohälsa? Sa jag att syftet med Vipeholmsexperimenten var att ge bättre vård för utvecklingsstörning eller?

De enda diagnoser jag har är generaliserat ångestsyndrom och ocd.

Jag spekulerade bara i mitt tidigare inlägg och det är nog inte korrekt eftersom terrorn jag är utsatt för inte känns regelbundet utan det känns som den utförs av någon tokig person som saknar en vettig plan och som tycks leva i nuet. Jag trodde först att terrorn berodde på något jag lider av som jag inte kan rå för men personen tycks terrorisera min hund istället om jag gör absolut ingenting. Så jag vet inte vad han vill utom att han möjligtvis bara är ute efter att tillfredsställa sin sadistiska lust och använder det faktum att jag kan vara (motvilligt) störande mot mina grannar som en ursäkt att rättfärdiga sin sjukliga handlingar.

Föreställ dig en Leonardo da Vinci fast med ett sadistiskt begär och inte intresserad av konst och dylik. Han väljer att ägna sitt liv och sin intelligens åt att stalka och plåga en viss person för att kunna stilla sitt sjukliga begär. Jag förstår inte hur mina grannar kan låta honom terrorisera mig. En tänkbar förklaring är att han berättade lögner om mig (tex jag är pedofil) och om vilka ämnen han använder. Men oavsett, mina grannar/hyresvärd är lika skyldiga då det dom gör är fullständigt olagligt.

Eller så är det din psykiska ohälsa som talar, har inte och kommer aldrig finnas bevis för det ni påstår. Ni vill inte ge bevis för det och eftersom ni vägrar kommer ni aldrig att komma någon vart med ett hittepå, hittepå kommer det att förbli tills ni ger bevis för det ni påstår.
Citera
2022-12-26, 23:20
Medlem
Citat:
Signalspaning är nog en bättre person. Han påstår sig kommunicera med sina stalkers.

En avlyssnad enhet ger möjlighet för tvåvägskommunikation och ju fler som getts insyn desto fler möjligheter för olika koncept.

Har de positonsbaserat flöde där de i omgivningen kan se flera personers aktiviteter så ges ytterligare möjligheter. Man kan lägga upp fängelsedomar, man kan citera den som snackar, köra omvänd stalking då man hela tiden berättar vad en av dem gör, man kan meddelandebomba deras flöde, man kan försöka kasta deras inre fallanger mot varandra och man kan sprida propaganda och politiska meddelanden.

Beträffande deras snackande så kan det vara en granne som snackar mot tom vägg, någon när denne passerar förbi fönstret, personlig fiende ute på gatan som sticker varje gång man kommer ut, utplacerade infraljudshögtalare som även kan vara inborrade i angränsade vägg, osv.

De själva föredrag nog att kalla gang stalkingen för påverkans- eller psykologiska operationer och sånt som TI används inte. De säger typ man är uppe, knuten eller bunden.

De nämner ibland till varandra vad manför tillfället är uppe för. Undder Reinfeldt tiden var jag uppe för rasistisk världsåskådning till exempel. I ungern har jag bla varit uppe för tjuv, bedragare, svensk Breivik och nationalfiende.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-12-26 kl. 23:28.
Citera
2022-12-26, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Eller så är det din psykiska ohälsa som talar, har inte och kommer aldrig finnas bevis för det ni påstår. Ni vill inte ge bevis för det och eftersom ni vägrar kommer ni aldrig att komma någon vart med ett hittepå, hittepå kommer det att förbli tills ni ger bevis för det ni påstår.

Nej det går inte att bevisa. Men GS sker. Uppmuntra inte folk att bevisa det då det kommer förstöra deras liv.
Citera
2022-12-26, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
En avlyssnad enhet ger möjlighet för tvåvägskommunikstion och ju fler som getts insyn desto fler möjligheter för olika koncept.

Har de positonsbaserat flöde där de i omgivningen kan se flera personers aktiviteter så ges ytterligare möjligheter. Man kan lägga upp fängelsedomar, man kan citera den som snackar, man köra omvänd stalking då man hela tiden berättar vad en av dem gör, man kan meddelandebomba deras flöde, man kan försöka kasta deras inre fallanger mot varandra och man kan sprida propaganda och politiska meddelanden.

Beträffande deras snackande så kan det vara en granne som snackar mot tom vägg, någon när denne passerar förbi fönstret, personlig fiende ute på gatan som sticker varje gång man kommer ut, utplacerade infraljudshögtalare som även kan vara inborrade i angränsade vägg, osv.

De själva föredrag nog att kalla gang stalkingen för påberlans- eller psykologiska operationer och sånt som TI används inte. De säger typ man är uppe, knuten eller bunden.

De nämner ibland till varandra vad manför tillfället är uppe för. Undder Reinfeldt tiden var jag uppe för rasistisk världsåskådning till exempel. I ungern har jag bla varit uppe för tjuv, bedragare, svensk Breivik och nationalfiende.

Fråga vilken frukt som gäller och se vad de säger (hälsa också från pekkilibo).
Citera
2022-12-26, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Recursion2.0
Nej det går inte att bevisa. Men GS sker. Uppmuntra inte folk att bevisa det då det kommer förstöra deras liv.

Med andra ord så sker detta bara i erat sneda psyke...
Då har vi i alla fall kommit en bit i det hela.
Citera
2022-12-27, 00:15
Avslutad
Måste bara rätta ett fel i mitt tidigare inlägg, jag lider inte av GAD utan nåt annat som är ångest-relaterat.

Citat:

Du får tro vad du vill men kan säga att vi har bevis och det kommer nya varje dag så att man undrar om de är korkade. De har lämnat spår av kemikalier på alla möjliga ställen inuti väggar, ventilationer, m.m. Mina kroppsskador har även dokumenterats på vårdcentralen och sjukhuset. Det är förmodligen bara en tidsfråga innan polisen gör husrannsakan hos min granne.
Senast redigerad av Inst3506 2022-12-27 kl. 01:01.
Citera
2022-12-27, 00:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
En avlyssnad enhet ger möjlighet för tvåvägskommunikation och ju fler som getts insyn desto fler möjligheter för olika koncept.

Har de positonsbaserat flöde där de i omgivningen kan se flera personers aktiviteter så ges ytterligare möjligheter. Man kan lägga upp fängelsedomar, man kan citera den som snackar, köra omvänd stalking då man hela tiden berättar vad en av dem gör, man kan meddelandebomba deras flöde, man kan försöka kasta deras inre fallanger mot varandra och man kan sprida propaganda och politiska meddelanden.

De själva föredrag nog att kalla gang stalkingen för påverkans- eller psykologiska operationer och sånt som TI används inte. De säger typ man är uppe, knuten eller bunden.

Så kan det vara. Förresten, vet du vad de menade med "Det var Inte vårt nätverk utan regimen som låg bakom det som hände henne"?
Citera
2022-12-27, 14:49
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recursion2.0
De driver med dig. De kan se vad du tror att det här handlar och så driver de med dig för att du ska inbilla dig ännu mer konstiga saker. Sök på slutna tidslika kurvor och dmn när du sover och se vad de säger då. Skulle du kunna tänka "Pekkilibo hälsar, och vilken frukt är det som gäller?" Om de säger någon frukt skriv gärna det här.

Det är inte du och dem utan artificiell intelligens som tar över deras och dina/våra tankar osv!

"Ultraglobalistens förkunnelse: ”Människa och maskin ska smälta samman”
https://nyadagbladet.se/it-overvakning/ultraglobalistens-forkunnelse-manniska-och-maskin-ska-smalta-samman/

Citat:
Då har du extremt dålig koll.
Men vi kan ju lämna det där då fakta är avlägset i detta forum 🤣

När inläggen kommer från dig så saknas fakta, du har väl inte någon verifierbar fakta utan bara förnekelse.
Citera
2022-12-29, 04:35
Medlem
RiktigTIs avatar
Psykologisk krigföring och operationer ligger till grund för det som görs mot de utsatta vilket görs huvudsakligen med militär-underrättelseresurser som agerar för någon irrationell part vilket denna genomgång förklarar: https://youtu.be/LROIiLnnb3k

Det finns en riktig anledning till varför de vill att vi ska tro på spiritualitet, fantasi och science fiction än jordnära förklaringar som psykologiska operationer och sociala operationer med syfte att gaslighta och mind control genom humana resurser (än endast exotiskt teknologiska).

Min familj deltar för att de tror på irrationella saker som den ansvariga gruppen arbetar. Om gruppen själva tror på det de sprider vet vi inte men vi vet att de är professionella psykologiska och sociala operatörer som har djup tillgång i samhället. De vill göra oss rädda och paranoida vilket gör oss lättkontrollerade och lättpåverkade. Många som deltar tycker att det är kul att delta i hemliga uppdrag som ger dem möjlighet att manipulera någon bakom scenen. Min familj och mina vänner verkar tro eller så har de fått order om att det ska handla om religion/spiritualitet - att jag ska TRO på det.

Att ni tror att det är en enda person - då är det inte Gang Stalking. Ni måste observera om flera i er omgivning blir de facto rekryterade/påverkade att agera mot er.
Senast redigerad av RiktigTI 2022-12-29 kl. 05:01.
Citera
2022-12-29, 11:48
Medlem
Haha en gång när jag ledsnade på dem, tog jag in på hotell. Köpte en kasse öl och la mig och kollade på tv. Efter en stund hade de bokat rummet ovanför och började flytta fotöljen i rummet fram och tillbaka. De skulle väl psyka mig eller nåt. Jag låg mest och garvade åt dem. Sen gick jag upp och knackade på hos dem och då tisslades det i rummet. De ba "han står utanför" hahaha...
Somnade efter ölen.

Dagen efter gick jag och åt lunch på närmaste krog och det tog väl tjugo minuter innan de dök upp. Dessa herrar verkade rätt trevliga, lite "lunchgängs-Janne" på alla, men att de vet vad de sysslar med är ju tydligt. Jag satt mest och lyssnade på de, drack mer bärs, sen gick de och jag gick till mitt hotellrum. Väl där försökte de tala så högt att jag skulle höra vad som sas, men jag höjde bara volymen på tv:n.

Jag har aldrig fattat vad de vill, men det lär ju vara nåt av det som avverkats i tråden. De fyller ju på med nya så fort någon tröttar ut sig. Jag är tydligen en seg jävel enligt deras utsago.
Citera
2022-12-29, 12:33
Medlem
Citat:
Vi tror nu vi vet hur de för in ämnen i vår lägenhet, nämligen genom en eller flera slangar under golvet. Vi hör hur något rör sig där och vi känner vibrationer. Detta kan förklara hur ämnen kunde dyka upp i attefallshuset där jag bodde i somras. Jag skulle egentligen flytta in ett färdigbyggt hus men blev informerad nån vecka innan inflyttningen om att någon annan hunnit signera ett hyresavtal före mig och jag blev istället erbjuden ett annat som inte byggts klart än. Jag fick vänta i ytterligare 3 veckor. Fattade misstankar redan och det visade sig senare att jag hade rätt. Det verkade som de satte dit slangar under golvet som ledde till garaget i den större villan på tomten. Dom hade grävt jorden mellan villan och attefallshuset.

Det är otroligt hur de anstränger sig så mycket men i vilket syfte? De följer mitt ointressanta liv 24/7. Jag utgör inget hot mot någon.

På Vipeholm utsattes patienter med utvecklingsstörning för bla skadliga mängder av kola så de fick karies och extrem tandvärk. Men eftersom anstalten är nedlagd idag så undrar jag om de nu istället utsätter individer med psykiska diagnoser i deras egna hem för experimentet med olika ämnen, för ingen kommer tro på dem ändå. Det är kanske inte staten som ligger bakom, det kan vara något privat läkemedelsbolag som mutar folk.

Jag kan ärligt talat inte föreställa mig ett bättre offer än mig.

Så någon har brutit sig in hos dig, brutit upp golvet,lagt ner en slang eller två, lagt tillbaka golvet igen sen låst efter sig själva när de lämnade?

Då måste de ju i så fall ha tillgång till slangarna utvändigt, du har hittat något utvändift alltså?
Citera
2022-12-29, 14:02
Medlem
RiktigTIs avatar
För att tala klarspråk: det har ingen inverkan att vi vet vad det gör och hur. Det de är intresserade av är beteende- och trossystemförändring. Genom konstant stimuli försöker de forma vår uppfattning och därmed vår person genom att påverka information och runt oss vilket inkluderar strikt information via media och även information via sociala nätverk och även påverka oss via andra människors beteende mot oss. Det är i grunden mind control under tvång - det är även menat att pågå under en lång tid helst sedan barndom så vi formas som de vill vilket inkluderar att rekrytera familj och vänner i det.

Jag tycker att Mark Passio förklarar hur denna grupp och dess sponsor tänker: https://youtu.be/iX450kAQhWo

Om ni undrar varför de fortsätter i åratal så är det för att de facto "programmera" oss till att tänka och agera som de vill; att de försätter oss i en miljö och hoppas att vi blir en förväntad produkt av den miljö. Åtminstone är det intressant för dem att se vad vi gör och hur vi tänker. Som råttor i ett experiment.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in