Citat:
Ursprungligen postat av
pilaten
Bara en idé på en funktion jag hade tyckt det vore jättebra om det fanns på siten
Hade varit guld värt att ha en knapp där man döljer summor och antal i värdepappersfönstret och visar andel istället, är ganska aktiv i en grupp som promotar och försöker sprida kunskap om aktiehandel på mitt universitet och även många kompisar vill ha hjälp att komma igång. Hade då varit skönt att kunna visa upp sitt Avanza konto utan att visa hur mycket pengar man har. Hade dessutom gjort det lättare att jämföra och diskutera med kompisar.

Hej!
Det är ett väldigt bra förslag och vi har sedan en tid tillbaka jobbat på en möjlighet att dela sin kontoöversikt och sina grafer utan att kontospecifik information kommer med. Vi är med andra ord på bollen men jag kan inte säga när en sådan funktion kommer att lanseras. Jag kommer däremot att föra vidare ditt förslag så att vi får ned kundefterfrågan på papper. Tack för att du hör av dig!
Citat:
Ursprungligen postat av
Shaxnon
Finns det några planer på att utöka grafer på ens konto något? För i dagsläget är det väl bara cirkeldiagrammet över hur stora andelar aktierna har i ens konto som finns.
Man blir så inspirerad varje gång man går in på Stefan Thelenius blog och ser hans grafer.
Tack för ditt förslag, vi jobbar på ett omtag av kontoöversikten för att göra den mer lättöverskådlig och få in mer information. Jag vet dock inte när det lanseras men vi är definitivt på bollen!
Återkom gärna med fler förslag eller funderingar!
/Arvid, Avanza