Citat:
Ursprungligen postat av
AvanzaBank
.
Hej
Finns det några planer på att utöka användarens möjligheter att utforma sin börsskärm? Jag skulle vilja ha möjlighet att mycket mer än vad som är möjligt idag, utforma vad som finns på min arbetsyta. Tänker till exempel på :
- Möjligheten att välja vilken information som ska synas för de aktier/index osv jag har i min/mina bevakningslistor, istället för att behöva klicka in mig på varje enskilt instrument för att se den infon varje gång jag vill det.
- Möjlighet att fästa notiser (tänk Post-Its eller liknande) på arbetsytan, alltså börsskärmen, där jag kan skriva ner saker jag vill komma ihåg.
- Möjlighet att friare än idag ändra utseende på de olika delar jag vill ha på arbetsytan, alltså ändra bredd, höjd, placering, färg, teckensnitt m.m. på de olika delar jag valt att ha på arbetsytan.
- Möjlighet att lägga till en kalender med påminnelsefunktion på Börsskärmen, där jag kan lägga in olika saker jag vill komma ihåg, till exempel att ett bolag har rapportdag en viss dag eller att jag ska göra något i portföljen senast en viss dag.