Citat:
Ursprungligen postat av
Leeila
För snart 2.5 månad sedan avslutade jag en väldigt hård och lång deff som fick ner mig på ca 8% BF.
Åt väldigt lite fett och mådde dåligt länge, fick depression och död libido samt minskad styrka.
Nu har jag lagt på mig fett igen men alla symptom för lågt testo finns kvar och blodtest hos läkaren påvisade även detta.
Nu undrar jag. Eftersom läkaren inte vill hjälpa mig (anser mig inte ha låg testo nog, men ligger på gränsen) så undrar jag om det finns preparat jag själv kan fixa för att antingen kicka igång min egna testo produktion eller hålla nere östrogenproduktionen, då jag anser att den gjort så att jag lagt på mig massa runt magen nu under reversedieten.
Jag är fof väldigt deppig, har 0 libido och dålig styrka och vill få tillbaka testoproduktionen till dit den var innan deff.
Observera att jag inte tagit några AAS utan helt enkelt så har produktionen bara saktat ner som satan av underskott av kalorier, lågt fettintag och eventuell stress m.m.
För det första; grattis till att ha fått erfara hur det kan bli när man stryper kroppen för att droppa några procent fett för att man tror man ser finare ut på beachen.
För det andra; att dra ner på fettet är fan livsfarligt, att så många lever kvar i tron om att det är fettet som gör en fet är fan absurt.
För det tredje:
(FB) Nebido och AAS (Tråden om TRT /mod) läs detta. Tråden du har postat i har absolut inget som helst med dina endokrina problem att göra.
Till sist: beklagar att du mår som du gör, det är inte kul när kroppen lägger ner. För få som fattar hur farligt det är å labba runt med kaloriunderskott och "deff" om man inte har koll på vad man sysslar med. Hoppas du får rätsida på det.
Mvh,
-Alfred