2012-09-16, 16:35
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenorvar
Man ska ha klart för sig att Nolva är inga gulliga sockerpiller iallafall. Kikar själv på alternativa PCT preparat för Nolva och Clomid och vid känningar så tror jag mer på Letro ändå.
Clomid verkar de fortfarande tycka är okej iaf, men just nolva ska man slänga i sopen Cancermedicin för kvinnor.
Citera
2012-09-16, 19:22
Medlem
svennerubinsfans avatar
Vilka supps rekommenderas till en kur med tren och test?

Jag tänker någon AI som arimidex under kur samt clomid efter. Behövs det en prolaktinhämmare?
Citera
2012-09-17, 12:05
Medlem
det är väll bäst å ha allt hemma ifall att... man vet aldrig vad som händer under kur lr efter.
Citera
2012-09-17, 12:31
Medlem
svennerubinsfans avatar
Det är sant. Finns det något standardupplägg när man kör de under kur? Eller kör de flesta på känsla när skiten är framme?
Om det tex är 0,25mg arimidex e3d eller liknande.
Citera
2012-09-17, 15:43
Medlem
Augustbeasts avatar
Borde man sänka sin dagsdos Dianabol om man får gynokänningar?
Citera
2012-09-17, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Augustbeast
Borde man sänka sin dagsdos Dianabol om man får gynokänningar?

Gör inte samma misstag som mig och gå av direkt! Jag var girig och ville ej att kompisen skulle bli större så då vart jag kvar i kuren och sänkte testo dosen till hälften för att fortfarande vara dopad och just nu håller jag på att betala för min girighet och ska troligen börja linda runt brösten så inte bröstvårtorna petar ut så mkt.

Riktigt tråkigt att när jag först skrev och frågade om hjälp så fick man ingen tills det var försent.

Gör iaf inga misstag och gå av.
Citera
2012-09-17, 18:28
Medlem
Augustbeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Surface
Gör inte samma misstag som mig och gå av direkt! Jag var girig och ville ej att kompisen skulle bli större så då vart jag kvar i kuren och sänkte testo dosen till hälften för att fortfarande vara dopad och just nu håller jag på att betala för min girighet och ska troligen börja linda runt brösten så inte bröstvårtorna petar ut så mkt.

Riktigt tråkigt att när jag först skrev och frågade om hjälp så fick man ingen tills det var försent.

Gör iaf inga misstag och gå av.
Ajdå, låter lite som att jag typ borde sänka till 5mg per dag hela pctn. Samtidigt har jag för mig att nån sa att man aldrig ska använda aas under pct.
Nån mer som kan ge nåt råd?
Citera
2012-09-18, 23:50
Medlem
greeneyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greeneye
Hej alla roidare

Har kört en kur nu innan semestern på 12 veckor Galenika testo e7d, körde ingen pct under kur eller efter då byggarna på gymmet sa att det inte behövdes efter en sådan "minikur" gjorde lite ökningar och jag är hyffsat nöjd med resultatet. Nu 7v efter sista sticket när jag tittar mig i spegeln ser det ut som att den ena tutten ser större ut. Blir ju lite skakis och funderar på att dra igång en nolva kur direkt men har ju även gått upp i vikt sen dess, låg på ca 90kg då och nästan 95 nu så det kan vara en sådan grej.
Vad säger ni, kan man få känningar såhär sent efter sista sticket, hade noll känningar under kuren.

nån?
Citera
2012-09-19, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greeneye
nån?

Nolva hjälper så att den inte blir större än den är.

Det du behöver är letro. Det bästa du kan göra är att köra letro+nolva direkt.

Vem är set som sagt att du inte behöver pct?

Pct startar igång dina egna hormoner snabbare och minskar risken för gyno som du just fått.
Citera
2012-09-19, 22:24
Medlem
greeneyes avatar
Fast jag känner inte att det är ömt eller nåt, ingen klump eller något heller.. börjar undra om man inte e nojjig bara..
Citera
2012-09-21, 19:01
Medlem
frezzigts avatar
Små kulor redan? & och ang. pct

Är inne på min 17:e dag på Dbol 20/50.

Känns redan som att mina bollar har börjat krympa? Är detta möjligt eller inbillar jag mig själv? (Aldrig kurat förr)

Sedan så funderar jag även redan på att lägga ner kuren. Är väldigt nojjig över att folk tittar snett på mig och tänker "Han tar något definitivt". Den känslan är väldigt jobbig tycker jag. Mår fin fint övrigt men den magkänslan att man kan bli testad när som helst och vara orolig tycker jag är lite för mycket.

Om jag bestämmer mig för att lägga ner kuren så består min PCT utav TDP Nolvadex 20mg tabs.

Dag 1 60mg, 1 vecka 40mg Sedan 2 veckor 20mg.

Jag har även tänkt att lägga till någon slags testo booster. Jag har tittat mest på NMDA och Tribilus (Tror det stavas så.) Även tänkt och ta Liv52 DS.

Vad rekommenderar ni utöver Nolvadex?
Citera
2012-09-21, 19:05
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Jag förstår inte varför du kurar, trodde du inte att du skulle få resultat? Självklart kollar folk om du växer ordentligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in