2016-07-19, 23:54
Medlem
För snart 2.5 månad sedan avslutade jag en väldigt hård och lång deff som fick ner mig på ca 8% BF.
Åt väldigt lite fett och mådde dåligt länge, fick depression och död libido samt minskad styrka.
Nu har jag lagt på mig fett igen men alla symptom för lågt testo finns kvar och blodtest hos läkaren påvisade även detta.

Nu undrar jag. Eftersom läkaren inte vill hjälpa mig (anser mig inte ha låg testo nog, men ligger på gränsen) så undrar jag om det finns preparat jag själv kan fixa för att antingen kicka igång min egna testo produktion eller hålla nere östrogenproduktionen, då jag anser att den gjort så att jag lagt på mig massa runt magen nu under reversedieten.

Jag är fof väldigt deppig, har 0 libido och dålig styrka och vill få tillbaka testoproduktionen till dit den var innan deff.
Observera att jag inte tagit några AAS utan helt enkelt så har produktionen bara saktat ner som satan av underskott av kalorier, lågt fettintag och eventuell stress m.m.
Senast redigerad av Leeila 2016-07-20 kl. 00:04.
Citera
2016-07-20, 15:51
Medlem
Tack för hjälpen grabbar! Forskat lite o det stämmer, sista jag vill är att ha aktivt HCG i kroppen under PCT!

Nu hoppas jag bara på en lyckad återhämtning efter 21v on på testo.
Citera
2016-07-20, 18:35
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leeila
För snart 2.5 månad sedan avslutade jag en väldigt hård och lång deff som fick ner mig på ca 8% BF.
Åt väldigt lite fett och mådde dåligt länge, fick depression och död libido samt minskad styrka.
Nu har jag lagt på mig fett igen men alla symptom för lågt testo finns kvar och blodtest hos läkaren påvisade även detta.

Nu undrar jag. Eftersom läkaren inte vill hjälpa mig (anser mig inte ha låg testo nog, men ligger på gränsen) så undrar jag om det finns preparat jag själv kan fixa för att antingen kicka igång min egna testo produktion eller hålla nere östrogenproduktionen, då jag anser att den gjort så att jag lagt på mig massa runt magen nu under reversedieten.

Jag är fof väldigt deppig, har 0 libido och dålig styrka och vill få tillbaka testoproduktionen till dit den var innan deff.
Observera att jag inte tagit några AAS utan helt enkelt så har produktionen bara saktat ner som satan av underskott av kalorier, lågt fettintag och eventuell stress m.m.

För det första; grattis till att ha fått erfara hur det kan bli när man stryper kroppen för att droppa några procent fett för att man tror man ser finare ut på beachen.
För det andra; att dra ner på fettet är fan livsfarligt, att så många lever kvar i tron om att det är fettet som gör en fet är fan absurt.
För det tredje: (FB) Nebido och AAS (Tråden om TRT /mod) läs detta. Tråden du har postat i har absolut inget som helst med dina endokrina problem att göra.

Till sist: beklagar att du mår som du gör, det är inte kul när kroppen lägger ner. För få som fattar hur farligt det är å labba runt med kaloriunderskott och "deff" om man inte har koll på vad man sysslar med. Hoppas du får rätsida på det.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-07-20, 20:16
Medlem
Foyles avatar
Lågdos Clomid ?

http://www.excelmale.com/forum.php
Citera
2016-07-21, 14:08
Medlem
Grabbar ni med erfarenhet, hur är era erfarenheter och rutiner under PCT och efter? För att optimera hormonnivåer osv.

Nåt för att sänka kortisolnivåer? Tribulus för testot? ZMA för sömn unt so weiter?

Börjar min första PCT nu och jag vill verkligen optimera saker och ting då är jag seriös med allt jag gör!

Mvh
Citera
2016-07-21, 19:21
Medlem
Kör en testo kur på 250mg e5d, fick gyno känningar för en månad sen på vänstra bröstet. Öm under bröstvårtan och har en knöl under. Har kört på med nolva 40mg ed sen 1a juli. Utan förbättring. Är det dags att introducera lite letro tro?
Citera
2016-07-23, 00:13
Medlem
Letro fixar det där, knölen försvinner på någon dag
Citera
2016-07-24, 00:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av getshredded92
Kör en testo kur på 250mg e5d, fick gyno känningar för en månad sen på vänstra bröstet. Öm under bröstvårtan och har en knöl under. Har kört på med nolva 40mg ed sen 1a juli. Utan förbättring. Är det dags att introducera lite letro tro?

3 veckor är för kort tid men vill du chansa med letro och eventuellt förstöra livet så varsågod.
Citera
2016-07-24, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
3 veckor är för kort tid men vill du chansa med letro och eventuellt förstöra livet så varsågod.

Vad menar du med "förstöra livet"?
Citera
2016-07-24, 13:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tjenareeeee
Vad menar du med "förstöra livet"?

Du sänker ditt östrogen till hälsofarliga nivåer du får googla biverkningarna men depression och snustorra leder tillhör vanligheterna.
Citera
2016-07-24, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getshredded92

Körde du med arimidex från början?
Citera
2016-07-29, 16:47
Medlem
Tänkte dra igång min första kur nu väldigt snart.

Har 20 ml Testo E 250mg/ml och tänkte mig en 250mg testo E e5d och fronta med 500 mg första 2 sticken.

Har endast nolva tillhanda och har tonårsgyno sedan tidigare, vilket jag antar gör mig mer benägen till att få mer gyno nu.. För en såpass "light" kur som jag tänkt köra. Räcker nolvan eller borde jag inhandla hcg + adex också? Blir bara förvirrad när jag försöker läsa mig till detta, alla säger olika överallt. Någon rutinerad som kan lägga sin åsikt?
Senast redigerad av Wehtfck 2016-07-29 kl. 16:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in