2016-07-24, 00:18
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Är väl bara att logga ut från ditt konto och läsa?

Åhå, hade fått för mig att han hade nån sån inställning där bara godkända användare får tillgång till flödet. Tack för tipset.

Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Vad gäller hotelser har han nästan regelmässigt skrivit saker som jag ryggat tillbaka på, ofta riktat mot jurister (domare?) som varit involverad i vårdnadstvisten. Så jag är inte det minsta förvånad.

Sant, hot är så vanligt förekommande att det känns som att det borde vara något exceptionellt om någon faktiskt orkat gallra ut nåt enskilt att polisanmäla med tanke på att hela hans flöde är mer eller mindre ett en orkan av hot, hat, påhopp och stalkande.
Citera
2016-07-24, 00:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Sant, hot är så vanligt förekommande att det känns som att det borde vara något exceptionellt om någon faktiskt orkat gallra ut nåt enskilt att polisanmäla med tanke på att hela hans flöde är mer eller mindre ett en orkan av hot, hat, påhopp och stalkande.

Tror att det kan vara denna som passerade gränsen:

FYI @polisen_sthlm: Inte förrän jag är död ger jag mitt tillstånd att mörda polisen Jonas Fredrik Håkansson som kidnappade min son 2012. (25 Jun)

"Listiga" formuleringar tror jag inte imponerar.

Lite annat som defintivit är i gränslandet:

Citat:
Jonas Inde ‏@JonasInde Apr 26
Galen brud stjäl mina texter, @Sveahovratt, och Ingela Halvorsen tyckte att hon skulle straffas? Nä. Men nu. Ni kan inte skada mig längre.
0 retweets 0 likes

Fyra år snart, @Sveahovratt. Det går inte att skada mig längre. Ingela Halvorsen bör dö av detta, resten av galna brudarna ska betala dyrt.
0 retweets 0 likes

In reply to 48 Laws of Power
Lyssna, lyssna på detta, @Sveahovratt, @48tweetsofpower. Skräpet Ingela Halvorsen ska krossas av mig. Hon kan inte vinna. Det är omöjligt.
0 retweets 0 likes

Jonas Inde ‏@JonasInde Apr 24 Gothenburg, Sweden
Tre dagar och hon var knappt där, hovrättsrådet Ingela Halvorsen @Sveahovratt. Ditt jävla skräp. Om inte lagen tar dig gör naturen det.
0 retweets 0 likes
Senast redigerad av farfar 2016-07-24 kl. 01:10.
Citera
2016-07-24, 02:37
Medlem
King Pins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Tror att det kan vara denna som passerade gränsen:

FYI @polisen_sthlm: Inte förrän jag är död ger jag mitt tillstånd att mörda polisen Jonas Fredrik Håkansson som kidnappade min son 2012. (25 Jun)

"Listiga" formuleringar tror jag inte imponerar.

Lite annat som defintivit är i gränslandet:

Hans ex la ut ett sms som han skickat, det är troligen det saken gäller. Det var definitivt över gränsen.
Citera
2016-07-24, 10:41
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Pin
Hans ex la ut ett sms som han skickat, det är troligen det saken gäller. Det var definitivt över gränsen.
Sååå irriterande, jag följde henne för länge sen men tog bort henne också för länge sen, och nu har hon skyddade tweets. Hur ser du vad hon skriver.
Citera
2016-07-25, 11:44
Medlem
Fängslande twitterflöde må man säga.
Tragiskt och underhållande på samma gång.

Känner Inde verkligen Putin? Han antyder det iaf.
Stalkar han Johanna Fränden eller kan man inte se hennes svar om man inte är inloggad?

Karln kan inte vara nykter. Jag känner igen mig lite i honom. Jag hade rejäla motgångar och tappade konceptet för några år sedan och drack åt helvete för mycket, då gick jag an på liknande vis på facebook om än inte med direkta personangrepp.
Citera
2016-07-25, 15:02
Medlem
Psykiska problem kombinerat med sociala medier är ingen bra kombination. Man skriver sånt som man får ångra efteråt när (om) man tillfrisknar.
Citera
2016-07-25, 17:03
Medlem
AngelDevils avatar
Äh om han frisknar till så kan han skylla på att allt var ett konstprojekt. Annars får han dra till med att han var alkis och psykiskt förvirrad men nu har han hittat tillbaka till verkligheten igen. Så gråter han ut i några tidningar om hur dålig den svenska psykvården är, släpper en bok och gnuggar långsamt in hans nya filmide' så är han snart tillbaka igen. Om han nu blir frisk...
Citera
2016-07-25, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nettoliv
Fängslande twitterflöde må man säga.
Tragiskt och underhållande på samma gång.

Känner Inde verkligen Putin? Han antyder det iaf.
Stalkar han Johanna Fränden eller kan man inte se hennes svar om man inte är inloggad?

Karln kan inte vara nykter. Jag känner igen mig lite i honom. Jag hade rejäla motgångar och tappade konceptet för några år sedan och drack åt helvete för mycket, då gick jag an på liknande vis på facebook om än inte med direkta personangrepp.

Knappast. Hade han känt Putin hade han nog inte bara antydit det. Andelen svenskar som fått komma i närheten av Herr Putin går nog att räkna på en hand och det hade nog gjorts en ganska stor sak i medierna om Inde någonsin ens varit i nära proximitet av Vladimir

Nej det är nog sjukdomen eller sprit/droger som talar där vågar jag chansa på utan att dra öronen åt mig. Har du länk till den här antydningen?
Senast redigerad av EternalGlory 2016-07-25 kl. 18:52.
Citera
2016-07-25, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
Knappast. Hade han känt Putin hade han nog inte bara antydit det. Andelen svenskar som fått komma i närheten av Herr Putin går nog att räkna på en hand och det hade nog gjorts en ganska stor sak i medierna om Inde någonsin ens varit i nära proximitet av Vladimir

Nej det är nog sjukdomen eller sprit/droger som talar där vågar jag chansa på utan att dra öronen åt mig. Har du länk till den här antydningen?

Förlåt, jag duger inte till att länka tweets. Men det är runt den 28:e juni.

Några citat:

Citat:
Jonas Inde ‏@JonasInde 28 juni
Jonas Inde Retweetade MacallanSWE
Jag känner Vladimir Putin. Det är ingen gangster. Han gillar @zaralarsson nästan lika mycket som The Beatles.

Citat:
Jonas Inde ‏@JonasInde 28 juni
Namedropping? Ja, men viktigt att stoppa diskrimineringen och förtrycket mot min fina vän som råkar vara president.
Citera
2016-07-25, 20:21
Medlem
Han vet vad det handlar om att vara alkis, och han travesterar bra om det här: https://www.youtube.com/watch?v=P1a6inBMKdo

Ändå går det åt helvete...
Citera
2016-07-25, 21:11
Medlem
AngelDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nettoliv
Han vet vad det handlar om att vara alkis, och han travesterar bra om det här: https://www.youtube.com/watch?v=P1a6inBMKdo

Ändå går det åt helvete...

Fan vad bra han kan vara!
Citera
2016-07-25, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngelDevil
Fan vad bra han kan vara!

Ja. Synd att sån kreativitet går till spillo. Får hoppas att det är som du är inne på, ett konstprojekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in