2005-11-12, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
tycker Inde är lysande i Bernsshowen. Loke martinzon som blivit träffad av amors pilar är helt klockren kan inte sluta skratta åt den duetten han gör.

Inde är en helt annan typ av humor än dom andra. han är mycket skicklig. Också den i killinggänget som jag tycker är intressantast som person!

Men man märker helt klart att Jonas inte är samma person som han var innan självmordsförsöket. Men ändå lyckades han föra en svart humor under den egentligen allvarliga intervjuven, som programledaren skrattade bort. Någon som sett det där "Parasiten" som han hålelr på med nu? Nån slags teaterföreställning tror jag.

Finns ju inget som säger att bara för att Inde gör en viss sketch att det är han som skrivit det, tror dom skriver och har tycke och tänk om allt alla gör i gruppen.

Kolla på extramaterialet på Nile City dvdn så får ni se manusmöten.
Citera
2005-11-12, 17:38
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porris
Finns ju inget som säger att bara för att Inde gör en viss sketch att det är han som skrivit det, tror dom skriver och har tycke och tänk om allt alla gör i gruppen.

Kolla på extramaterialet på Nile City dvdn så får ni se manusmöten.
sa jag det eller? jag har sett de manusmöten som finns på Nile city dvdn och tänkte precis komma in på det. Där ser man att han har mycket åsikter om vad som ska vara med i serien. tror att han är hjärnan bakom många bra skämt, känns som det iallafall!
Citera
2005-11-12, 18:23
Medlem
Eftersom jag redan börjat kommentera denna intervju innan jag sett den
kan jag nu säga nåt med facit i hand.

Han såg väl ut som jag väntat mig, en människa som är märkt av sin kris och hanterar den på sitt sätt som komiker eller vad han nu är idag.

Hjulström gjorde väl vad hon kunde - va fan skulle hon göra? Det är ju ett lättsamt program han tackade ja att medverka i, inte Helgmålsringning med Ingemar Glemme. Antagligen ett av hennes svårare intervjuobjekt...

Drogad eller inte (ja man är ju drogad om man går på av psyket utskrivna mediciner) han var lite icke-komfortabel i situationen, men inte direkt suspekt eller osammanhängande i det han sade. Hans typ av humor helt enkelt.
Citera
2005-11-12, 19:44
Medlem
Serrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Eftersom jag redan börjat kommentera denna intervju innan jag sett den
kan jag nu säga nåt med facit i hand.

Han såg väl ut som jag väntat mig, en människa som är märkt av sin kris och hanterar den på sitt sätt som komiker eller vad han nu är idag.

Hjulström gjorde väl vad hon kunde - va fan skulle hon göra? Det är ju ett lättsamt program han tackade ja att medverka i, inte Helgmålsringning med Ingemar Glemme. Antagligen ett av hennes svårare intervjuobjekt...

Drogad eller inte (ja man är ju drogad om man går på av psyket utskrivna mediciner) han var lite icke-komfortabel i situationen, men inte direkt suspekt eller osammanhängande i det han sade. Hans typ av humor helt enkelt.

Själv säger han ju att han bara går på Zoloft och han hatar allt annat skit dom försökte pracka på honom. Och om man är drogad på Zoloft så är man minst lika drogad när man går på alvedon.

Vet inte riktigt vad jag ska tro och tycka om detta. Hur som helst är det jävligt tragiskt att han inte är med i killing-gänget längre, han var min odisputabla favorit.
Citera
2005-11-12, 20:54
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serru
Hur som helst är det jävligt tragiskt att han inte är med i killing-gänget längre, han var min odisputabla favorit.
ja det är verkligen grymt tråkigt! Känns som han skulle kunna tillföra en hel del nu i sitt tillstånd! Som passar in i killinggängets nutida humor!
Citera
2005-11-12, 21:47
Medlem
Citat:
sa jag det eller? jag har sett de manusmöten som finns på Nile city dvdn och tänkte precis komma in på det. Där ser man att han har mycket åsikter om vad som ska vara med i serien. tror att han är hjärnan bakom många bra skämt, känns som det iallafall!

Nej menade inte bara dig, blev bara så att jag quotade ditt inlägg sorry

Vi får väl hoppas att Killinggänget bjuder in honom igen om dom ska göra någon ny film tex.
Citera
2005-11-12, 22:45
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
ja det är verkligen grymt tråkigt! Känns som han skulle kunna tillföra en hel del nu i sitt tillstånd! Som passar in i killinggängets nutida humor!
Fast killinggänget gick ju ut och sa att nästa projekt de gör kommer att vara riktigt oseriöst, back to basics med andra ord, så nästa film blir nog inte som "Fyra nyanser av brunt."
Citera
2005-11-12, 22:52
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
Fast killinggänget gick ju ut och sa att nästa projekt de gör kommer att vara riktigt oseriöst, back to basics med andra ord, så nästa film blir nog inte som "Fyra nyanser av brunt."
åfan! när sa dom det?
Citera
2005-11-12, 23:06
Bannlyst
Jag känner igen mig i mycket i hur han reagerade. Jag är lika dan.

Jag är oförmögen att tala om mig själv. Men om jag gör det så blir det på ett tramsande ironiskt och utlämnande sätt. Precis som inde . Jag tror inte han var sig själv eller spelade någon annan.
Citera
2005-11-12, 23:24
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundkennel
Jag känner igen mig i mycket i hur han reagerade. Jag är lika dan.

Jag är oförmögen att tala om mig själv. Men om jag gör det så blir det på ett tramsande ironiskt och utlämnande sätt. Precis som inde . Jag tror inte han var sig själv eller spelade någon annan.
Nä, han märkte nog själv att han gick lite för långt, men samtidigt ville han provocera programledaren. Han kommer inte kunna se den intervjun utan att må illa om ett halvår.
Jag har också "varit där" och passerat det stadiet, tack och lov!
Citera
2005-11-12, 23:27
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
åfan! när sa dom det?
Dom sa det i en tidningsintervju istrax efter att "Fyra Nyanser...",gick upp på bio.
Har för mig att det var Gustafsson som utalade sig "att de vill göra något riktigt oseriöst nästa gång", men det är ju inte hundra att det blir så, vid intervjutillfället så hade bara börjat spåna lite, så vi får se vad som kommer ut av det...
Citera
2005-11-12, 23:27
Medlem
Klaus Meines avatar
Tycker inde klarade sig bra inom omständigheterna jag håller inte med de andra heller Inde hade en egen stil helt klart kommer sakna honom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in