Citat:
Ursprungligen postat av
Dumstruten78
Vad trevligt då😊. Tror inte några större firmor bokar Box över FB så blir nog inget av det.
Givetvis inte. Svarade på frågan bara.
På ett drygt vis? Javisst.
Fick inte till devisen "dumma frågor får dumma svar" riktigt.
Förvånad över att man inte åtminstone tittar två gånger bara.
Curlingunge som vill att andra ska servera allt?