2016-07-19, 07:55
  #31153
Medlem
FetaNiklass avatar
någon som vågar utmana oss?
Citera
2016-07-19, 14:38
  #31154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetaNiklas
någon som vågar utmana oss?

Vore kul att veta vilka som vill bli utmanade?
Citera
2016-07-19, 14:47
  #31155
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Vore kul att veta vilka som vill bli utmanade?

"Å vi är AIK" kan vara en ledtråd?
Citera
2016-07-19, 15:56
  #31156
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatskull
"Å vi är AIK" kan vara en ledtråd?

Vad trevligt då😊. Tror inte några större firmor bokar Box över FB så blir nog inget av det.
Citera
2016-07-19, 16:35
  #31157
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetaNiklas
någon som vågar utmana oss?

åk ner och stöka mot Panathinaikos istället så slipper du oroa dig för att ingen vågar ställa upp mot läskiga gnaget..
Citera
2016-07-19, 18:03
  #31158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Vad trevligt då😊. Tror inte några större firmor bokar Box över FB så blir nog inget av det.

Givetvis inte. Svarade på frågan bara.
På ett drygt vis? Javisst.
Fick inte till devisen "dumma frågor får dumma svar" riktigt.
Förvånad över att man inte åtminstone tittar två gånger bara.
Curlingunge som vill att andra ska servera allt?
Citera
2016-07-19, 19:09
  #31159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetaNiklas
någon som vågar utmana oss?

Vart står det AIK? FetaNiklas betyder Gnaget?
Citera
2016-07-19, 21:48
  #31160
Medlem
Fullfittans avatar
Grekerna är bra på att kasta smällare och stöka men AIK, Göteborg, DIF, Bajen lär piska på dem rejält i en fajt.
Citera
2016-07-19, 23:44
  #31161
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fullfittan
Grekerna är bra på att kasta smällare och stöka men AIK, Göteborg, DIF, Bajen lär piska på dem rejält i en fajt.


mjaaa vet inte det... jo i "grusgrop" ja men på eller runt arenan, där jag helst mig, håller dom högre standard om man nu kan beskriva det så.

För övrigt hört lite om Gbg.s match på torsdag där polackerna gästar oss men det får väl komma fler kommentarer efter den kvällen..
Citera
2016-07-20, 12:22
  #31162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Nån måste ha hittat på den historien. Boltic hade en bra liga men blev instängda på en pub av snuten innan. Bara 4 gubbar lyckades ta sig till Vsk o det var efter matchen. Boxet var väl över på nån minut när snuten hann fram... Vsk grabbarna blev eskorterade till bussen direkt efter så inget mer hände.

Dom från VSK åkte på pisk,sedan stod det en bunt idioter bakom från VSK och gormade. VSK är losers som alltid.
Citera
2016-07-20, 12:55
  #31163
Medlem
Vänta vänta va det inte VSK som van boxet? Vad jag har hört så sprang boltic efter dom åkt ner i backen?
Citera
2016-07-20, 21:04
  #31164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Dom från VSK åkte på pisk,sedan stod det en bunt idioter bakom från VSK och gormade. VSK är losers som alltid.

Haha bra försök ditt pucko. 4st var allt som mötte upp Vsk grabbarna din nöt. Du var uppenbarligen inte där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in