2016-07-15, 18:56
  #31141
Medlem
soderomslussens avatar
ajk-Panathinaikos, kan bli en rolig match
__________________
Senast redigerad av soderomslussen 2016-07-15 kl. 19:00.
Citera
2016-07-15, 19:45
  #31142
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soderomslussen
ajk-Panathinaikos, kan bli en rolig match
Ja det kan det verkligen bli!

Citera
2016-07-15, 23:11
  #31143
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Änglarna.se har koll på det? Och du gav ju sken av att veta lite, men du läser där för att veta hur hett intresset är inför kommande saker?

Vad är det du ironiserar över?

ja dom har koll på blåvitts supporterresor ..är du lite vilsen ? eller helt enkelt ointresserad av fotboll? Då är du i o f i rätt tråd.
Citera
2016-07-15, 23:12
  #31144
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Ja det kan det verkligen bli!



för grekerna absolut
Citera
2016-07-17, 23:09
  #31145
Medlem
Malmö stormade av både Bajen o Gnaget 😂
Citera
2016-07-18, 15:44
  #31146
Medlem
Zeeths avatar
Var tydligen fight i divison 2 matchen mellan carlstad och VSK
Citera
2016-07-18, 16:17
  #31147
Medlem
Istok91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeeth
Var tydligen fight i divison 2 matchen mellan carlstad och VSK
VSK lever alltså.
Citera
2016-07-18, 16:37
  #31148
Medlem
Zeeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Istok91
VSK lever alltså.
VSK lever, men torska
Citera
2016-07-18, 16:37
  #31149
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeeth
Var tydligen fight i divison 2 matchen mellan carlstad och VSK

Var inte mycket till fight men stor eloge till dom 4 Boltic som ställde sig vid Vsk när matchen var slut och inte backade... Sköna snubbar som tog pisk utan gnäll
Citera
2016-07-18, 16:38
  #31150
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeeth
VSK lever, men torska

Sluta ljug nu. 4st Boltic mot 15 Vsk kan bara sluta på ett sätt
__________________
Senast redigerad av Dumstruten78 2016-07-18 kl. 16:42.
Citera
2016-07-18, 17:32
  #31151
Medlem
Zeeths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Sluta ljug nu. 4st Boltic mot 15 Vsk kan bara sluta på ett sätt

Det jag har hört är att VSK torskade, måste ha smällt 2 gånger
Citera
2016-07-18, 17:42
  #31152
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeeth
Det jag har hört är att VSK torskade, måste ha smällt 2 gånger

Nån måste ha hittat på den historien. Boltic hade en bra liga men blev instängda på en pub av snuten innan. Bara 4 gubbar lyckades ta sig till Vsk o det var efter matchen. Boxet var väl över på nån minut när snuten hann fram... Vsk grabbarna blev eskorterade till bussen direkt efter så inget mer hände.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in