Citat:
Ursprungligen postat av
Zeeth
Det jag har hört är att VSK torskade, måste ha smällt 2 gånger
Nån måste ha hittat på den historien. Boltic hade en bra liga men blev instängda på en pub av snuten innan. Bara 4 gubbar lyckades ta sig till Vsk o det var efter matchen. Boxet var väl över på nån minut när snuten hann fram... Vsk grabbarna blev eskorterade till bussen direkt efter så inget mer hände.